Damian0911 Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 Witam kilka dni temy byłem na przegladzie okresowym diagnosta stwierdził "luz w zawieszeniu przednim górne sworznie wahaczy" i nie podbił przeglądu mówił że koło sie urwie, jaki moze byc koszt tych wahaczy i czy trzeba wymieniac dwa wachacze na stronie czy nie jest to konieczne jesli jeden jest jeszcze ok no i czy dwie strony sie robi czy tylko jedną a no i jeszcze czy trzeba robic zbieżność po wymianie wahaczy byłem u mechanika i zrobił mi pobiezne wyliczenie kosztów naprawy; 170zł szt wahacza 160zł robocizna jednej strony 150zł zbieżność
dante0018 Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 Ceny spore...szczególnie zbieżność (przesada) Najlepiej zrobić całość...bo zrobisz te co stukają i za niedługo następne padną. Zbieżność warto zrobić później...
pepik Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 Wymieniaj parami np. dwa górne prawe, dwa górne lewe. Koszt wahaczy zależy od marki. Zbieżności nie musisz robić po wymianie wahaczy.
Damian0911 Opublikowano 6 Lutego 2012 Autor Opublikowano 6 Lutego 2012 mechanior mówł że zbieżnosc trzeba, a na przegladze bedzie sprawdzał diagnosta ta zbieżnosc czy nie bo diagnosta mi powiedział że bedzie teraz jak do niego przyjade sprawdzał tylko samochód pod kątem tej niesprawnosci czyli luzów wahaczy to znaczy ze tylko tam wsadzi łape i pomaca czy sie rusza czy bedzie go sprawdzał na tych rolkach i kwadratach bo jak sobie tak licze to w najgorszym wypadku przy wymianie 4 górnych wahaczy to jakies 1200zł mnie będą kosztowały to troche przy dużo
mar_92 Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 kolego 1600 to cały komplet wahaczy lemfordera kosztuje Napisz do kolegi http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=44215.0;topicseen
pepik Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 Na przeglądzie nie sprawdzają zbieżności. Będzie sprawdzał wahacze na trzepakach czyli na tych kwadratach o których piszesz Górne wahacze z niższej półki: http://allegro.pl/wahacze-gorne-audi-a4-a6-passat-b5-sruby-i2080480263.html Górne wahacze z górnej półki: http://allegro.pl/lemforder-4-wahacze-gorne-audi-a4-b5-vw-passat-b5-i2081537024.html Biorąc pod uwagę Lemy 600 zł za robotę góra 100 zł to jest 700 zł a nie 1200.
mar_92 Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 Na przeglądzie nie sprawdzają zbieżności. Będzie sprawdzał wahacze na trzepakach czyli na tych kwadratach o których piszesz Jeśli napisał że luzy w zawieszeniu, to teraz jak pojedzie będzie mógł mu sprawdzić
Damian0911 Opublikowano 6 Lutego 2012 Autor Opublikowano 6 Lutego 2012 no i chyba wezme te lemforder to ciekawe co mechanior chciał mi sprzedac za 170zł za sztuke mówił że to najtańsze w intercarsie z ta robocizna to poważnie ze około 100zł to moze poszukam innego mechanika moze ktoś poleca jakiegos w warszawie dzieki za link juz chociaż czesci mam z głowy
mar_92 Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 tylko uważaj, bo na allegro dużo jest podróbek
flex78 Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 Kolego nie kupuj podrób i zamienników, kup ori to pojeździsz dłużej. Pierszy raz kupiłem jakieś zamienniki SIDEM i wytrzymały zaledwie 7000 km (luzy jak cholera) Następne kupiłem ori LEM-a od kolegi z forum TOM77 i nie żałuję
pepik Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 Jeśli napisał że luzy w zawieszeniu, to teraz jak pojedzie będzie mógł mu sprawdzić Najlepiej niech jedzie na inną stację. no i chyba wezme te lemforder to ciekawe co mechanior chciał mi sprzedac za 170zł za sztuke mówił że to najtańsze w intercarsie z ta robocizna to poważnie ze około 100zł to moze poszukam innego mechanika moze ktoś poleca jakiegos w warszawie dzieki za link juz chociaż czesci mam z głowy Wymiana zawieszenia u mnie w okolicy to 200 zł za całość więc połowa to 100 zł.
mar_92 Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 napisz do TOM77 będziesz miał pewne http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=30793.0;highlight=tom77
lukasl Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 Ja wymieniałem jedną strone Master sport lewa górna strona koszt ok. 110zl wymienili mi to za 50 zł druga była dobra to zostawiłem w każdej chwili można wymienić, no i nie ma to nic wspólnego ze zbieżnością pozdrawiam
mar_92 Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 Ja wymieniałem jedną strone Master sport lewa górna strona koszt ok. 110zl wymienili mi to za 50 zł druga była dobra to zostawiłem w każdej chwili można wymienić, no i nie ma to nic wspólnego ze zbieżnością pozdrawiam Ile zrobiłeś na tych Master
markus85 Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 To sobie liczą chłopaki, zimno trochę bo pod blokiem idzie to zrobić, z górą jest o tyle lipa że jak widzisz że górne śruby nie idą to szkoda zachodu, od razu wyjmuj całą zwrotnicę. A 100zł to lepiej na kratę browca przeznaczyć :>
Bulik Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 To sobie liczą chłopaki, zimno trochę bo pod blokiem idzie to zrobić, z górą jest o tyle lipa że jak widzisz że górne śruby nie idą to szkoda zachodu, od razu wyjmuj całą zwrotnicę. A 100zł to lepiej na kratę browca przeznaczyć :> ... po co ?
lukasl Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 Ja wymieniałem jedną strone Master sport lewa górna strona koszt ok. 110zl wymienili mi to za 50 zł druga była dobra to zostawiłem w każdej chwili można wymienić, no i nie ma to nic wspólnego ze zbieżnością pozdrawiam Ile zrobiłeś na tych Master jak narazie 12 000
mar_92 Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 jak sam by miał ochotę wymieniać, to niech poczyta i zobaczy jak to zrobić http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=10195.0
Damian0911 Opublikowano 6 Lutego 2012 Autor Opublikowano 6 Lutego 2012 no to tak jak piszecie napisałem juz do kolegi z forum wiadomość dot. cześci zbieżnosci nie robie bo nie trzeba, szukam jakiegos tańszego mechanika z ta zbieżnoscą zmylił mnie ten diagnosta bo mówił, że trzeba cały przód wyciągac przy wymianie no i jeszcze mechanik potwierdził
lukasl Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 To sobie liczą chłopaki, zimno trochę bo pod blokiem idzie to zrobić, z górą jest o tyle lipa że jak widzisz że górne śruby nie idą to szkoda zachodu, od razu wyjmuj całą zwrotnicę. A 100zł to lepiej na kratę browca przeznaczyć :> ... po co ? no raczej śruby nie wyjdą bez odkręcania góry no ja jeszcze miałem zapieczoną tę długą śrubę bez gazów i młota nie podchodź
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się