FRYCU Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Witam wszystkich!Mam taki problem z moja niunia czytalem wszystkie wiadomosci i konkretnej odpowiedzi nie znalazlem (moze przeoczylem!)Z dnia na dzien autko zaczelo odpalac ze strasznym problemem musze krecic je co najmiej z dziesiec pietnascie obrotow zanim odpali bez znaczenia czy jezt zimy czy nie problem jest ten sam!Jakie moga byc tego przyczyny swiece raczej nie a wiec co radzicie i od czego zaczac aby nie wymieniac zbednych dobrych czesci pomozcie prosze! * stosuj właściwy prefix ( prefix uzupełniony, temat poprawiony) [Musashi]
jarko Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Opublikowano 9 Kwietnia 2008 A czy to nie będzie przypadkiem problem z kątem wtrysku :?: Kwestia regulacji, a może to już coś z pompą nie tak
Musashi Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Opublikowano 9 Kwietnia 2008 a jakis dymek leci z rury wydechowej, zaraz po uruchomieniu i pozniej?
przemik Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Opublikowano 9 Kwietnia 2008 A nie mamy tu czasem do czynienia z "bugiem" w soficie dotyczącym dawki rozruchowej... myk w sofcie i pali od kopa. Oczywiscie proponuje najpierw sprawdzic/wyregulowac kąt wtrysku oraz filtr paliwa. Pozdrawiam
voxan69 Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Sprawdź to co koledzy pisali wcześniej oraz szczelność układu paliwowego - wystarczy mała nieszczelność i będą takie objawy o których piszesz. Zobacz na filtr paliwa czy nie jest tłusty od ropy.
dziuniek Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Opublikowano 9 Kwietnia 2008 prawdopodobnie masz to samo co ja miałem pompa wtryskowa do regeneracji miałem takie same objawy co ty podłącz pod vaga zobaczysz co wykaże
jarko Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Zabawa z pompą to dosyć duży wydatek, ja bym najpierw wszystko co możliwe posprawdzał, a dopiero na końcu brał się za pompę. Ale oczywiście najpierw VAG.
Szuszu Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Na moje oko kat to nie bedzie poniważ nic nie było pisane, że przy serduszku było grzebane, czyli choćby wymiana rozrządu.
spanky Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Na moje oko kat to nie bedzie poniważ nic nie było pisane, że przy serduszku było grzebane, czyli choćby wymiana rozrządu. ale koło pasowe na wale korbowym moglo sie przekrecic ...
FRYCU Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2008 rozrzad byl wymieniany w pazdzierniku moze byc ze pasek przeskoczyl o jeden zabek???moze to jest przyczyna? [br]Dopisany: 10 Kwiecień 2008, 11:09 _________________________________________________bylem dzisiaj na VAGU nic nie pokazal :wallbash:niby wszysko gra a on nie pali jak trzeba nadal!filtr paliwa suchy wiec o zapowietrzeniu nie ma raczej mowy moze pompa ale komputer nic nie pokazal niby dziala wic o co chodz :mysli:moze rozrzad sie przestawil ale czy to jest mozliwe?
baskecior Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Opublikowano 10 Kwietnia 2008 1. Kiedy był wymieniany filtr paliwa ? Jesli nie wiesz - wymień na nowy - bardzo często takie objawy wskazują na niedrożny filtr paliwa 2. Kat wtrysku - do zlogowania grupa 000 basic settings (możliwe uszkodzenie klina na wale lub przesunięcie paska rozrządu (ale ta ostatnia opcja byłaby sygnalizowana w postaci błedu krytycznego kontrolką świec żarowych). 3. Zawór niskiego ciśnienia w pompie wtryskowej , jeśli słabnie - efekt może być podobny jak opisałeś.
FRYCU Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Drodzy koledzy jakie sa obiawy wadliwj pompy?Skoro moja niunia ma problem z odpaleniem jak jest zimna i za rowno jak jest rozgrzana a nawet zaraz po wylaczeniu i ponownym rozruchu nadal kreci dlugo zanim zacznie rozmawiac?To chyba nie moze byc wina pompy?A poza tym z autkiem nic sie nie dzieja nie traci mocy i jest wszystko tak jak bylo tylko ten rozruch dlugi!POZDRAWIAM!
darekcy Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Mam ten sam problem co kolega FRYCU
FRYCU Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Moze uda mi sie dzisiaj sprawdzic kat wtrysku i pasek rozrzadu jak cos bede wiedzial dam znac!!!!Pozdrawiam kolegow![br]Dopisany: 12 Kwiecień 2008, 08:38 _________________________________________________Witam !Sprawdzilem wszystko i okazal sie najczarniejszy scenariusz!POMPA DO NAPRAWY
dziuniek Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Opublikowano 15 Kwietnia 2008 no to masz koszty jak to pompa wtryskowa mnie też to spotkało
jarko Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Wyrazy współczucia troszkę po kieszeni pociśnie A wiesz może dokładnie co z pompą jest nie tak, czy może dajesz całą do regeneracji i nie wnikasz dokładnie co się stało :?:
FRYCU Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Dalem cala do regeneracji.Kosztowalo mnie to 800 zl a wina to jak powiedzieli ponoc brudne paliwo gdzies zalalem ale nie ma teraz co szukac przyczyny trzeba bylo niunie naprawic teraz pali od kopa :th:POZDRAWIAM!!
dziuniek Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Opublikowano 16 Kwietnia 2008 ale co w pompie zostało wymienione tylko ciekawość
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się