Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Zawias 1BE różnica międzi Bilstein a Kayaba?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Chcial bym byscie podzielili sie na własnym przykładzie na temat zawiasu 1BE i amorkiach bilstein i kayaby na przedzie, czy jest jakas roznica w wysokosci na jednej i drugiej marce, z góry dzieki. pytam gdyz wacham sie miedzy jedną a drogą firmą Pozdrawiam

Opublikowano

Chcial bym byscie podzielili sie na własnym przykładzie na temat zawiasu 1BE i amorkiach bilstein i kayaby na przedzie, czy jest jakas roznica w wysokosci na jednej i drugiej marce, z góry dzieki. pytam gdyz wacham sie miedzy jedną a drogą firmą Pozdrawiam

ja mam u siebie Bilstein z przodu i z tyłu , mam z przodu -35 ,a z tyłu -30 ,ale czym się rożni Bilstein od kayaby :no: :no: niewiem :decayed:
Opublikowano

Nawet jeśli wahacze różnią się długością to nie ustalają wysokości auta, za to odpowiadają srężyny.

Nie polecam bilsteinów bo wysrały mi się po roku :thumbdown:

Idź do sklepu i niech Ci porównają.

Opublikowano

Nawet jeśli wahacze różnią się długością to nie ustalają wysokości auta, za to odpowiadają srężyny.

Nie polecam bilsteinów bo wysrały mi się po roku :thumbdown:

Idź do sklepu i niech Ci porównają.

no widzisz moje Bilsteiny mają 60 tyś km i nadal mają 75% lewy i 73%prawy :cool1:
Opublikowano

Nawet jeśli wahacze różnią się długością to nie ustalają wysokości auta, za to odpowiadają srężyny.

Nie polecam bilsteinów bo wysrały mi się po roku :thumbdown:

Idź do sklepu i niech Ci porównają.

no widzisz moje Bilsteiny mają 60 tyś km i nadal mają 75% lewy i 73%prawy :cool1:

Właśnie nie wiem czy trafiłem na trefną partię czy jakiś błąd przy montażu :wallbash:

Opublikowano

Ja mam bilsteiny co prawda dopiero pół roku i jakieś 12tk nalatane ale dalej super trzymają. Kuzynka kupiła kayaby bo wszyscy tak zachwalali i padły po 10tk wiec chyba jak się trafi. Teraz to już ciężko coś dobrego kupić.

Jeśli chodzi o wymiary to chyba coś tam się różnią gdyż zauważyłem że po wymianie amorków podniósł się troszkę do góry.

Opublikowano

Tomek a moze dlatego poszedł ze nowe amorki wsadziłes?

Pytam gdyz chiał bym zachowac wzgłedna wysokosc, wedlóg katalogu to Bilstein dedykuje na przód sportowe a na tył seryjne amorki, ale czy na takim zestawie bedzie dobrze sie jezdzic i bedzie to dobrze wyglądac? szukałem i zanlazłem Sachs dedykowane do sportowego zawieszenia co sądzicie o tej firmie? a jesli Kayaby to jakie macie u siebie?

Opublikowano

szukałem i zanlazłem Sachs dedykowane do sportowego zawieszenia co sądzicie o tej firmie?

Ja niedawno zdecydowałem sie na Sachsa. Narazie tylko tył. Wszystko OK, choć o żywotności jeszcze nie mogę się wypowiedzieć.

Amory dedykowane do 1BE.

Opublikowano

Masz na mysli Sachs 170 814 czy inny nr?[br]Dopisany: 08 Luty 2012, 21:59_________________________________________________bo według katalogu sachs mi znalozło ten nr. do wersji sport

Opublikowano

ok :) dzięki za potwierdzenie :good:[br]Dopisany: 08 Luty 2012, 22:42_________________________________________________Jeszcze mam jedno pytanie czy jest róznica w konforcie, twardosci zawieszenia między bilstein a kayabą? jakie są wasze odczucia? Wiem ze kiedys zakladałem kyb do golfa 3 i było twardziej

Opublikowano

Tomek a moze dlatego poszedł ze nowe amorki wsadziłes?

Pytam gdyz chiał bym zachowac wzgłedna wysokosc, wedlóg katalogu to Bilstein dedykuje na przód sportowe a na tył seryjne amorki, ale czy na takim zestawie bedzie dobrze sie jezdzic i bedzie to dobrze wyglądac? szukałem i zanlazłem Sachs dedykowane do sportowego zawieszenia co sądzicie o tej firmie? a jesli Kayaby to jakie macie u siebie?

Wg mnie nie ma znaczenia czy amorek nowy czy stary. Za wysokość jest odpowiedzialna sprężyna. Jedyna uwaga bo ja sam się zdziwiłem to to że ktoś mi na forum napisał odnośnie tego talerzyka i to wtedy by tłumaczyło różnicę w wysokości na tych samych sprężynach. Sachs jak najbardziej na :good: ale pewnie i tak zależy jak trafisz. Jeśli masz już kupować to kup do zawieszenia sportowego :decayed:

Opublikowano

Rozumiem ten kielich moze powodowac roznice jak w gwincie przeunienty w tą lub tą zmieni wysokosc. No a z tym sachem to jak chyba ze wszystkim w tych czasach, lepsze firmy dają na 2 lata gwarancji a ceny między Bilsteinem Kayabą a Sachem czy Monroe nie odbiegają zabardzo od siebie. Przeglądajc katalogi Bilstein czy Sachs na przód sa sportowe amorki a na tył piszą ze do wersji sport a i ten sam nr dedykowany jest do seryjnego. chyba jeszcze poszykam ale musze sie spieszyc bo niezle mi tył juz zanosi na nierównosciach[br]Dopisany: 09 Luty 2012, 09:47_________________________________________________Jesli ktos by mi podał nr bilstein lub kayaby bo A4 B5 do zawieszenia sport jakie ma u siebie był bym wdzięczny, orginał jaki siedział to 8D0 513 031 C Monroe, czy wystarczy ze bede kierował sie tym nr orginału?

Opublikowano

Kolega tomaszstn mial racje "Teraz to już ciężko coś dobrego kupić" wsadziłem sachs po tygodniu zrobiłem badanie i okazało sie ze mają 62% lewy i 72% prawy tyle co zakupione urzywane sportowe 2 lata temu amorki na przód madie in UE. Stanowco stwierdzam wedłóg swego uznania ze są za miękie, wsadził bym nieco twardsze

Opublikowano

A amorki Monroe ktoś bierze pod uwagę bo sam muszę kupić na dniach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...