Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 APU] Zawieszenie gwintowane


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie ma mały problem.

Zastanawiam się na założeniem gwintu. Dużo czytałem na ten temat ale jednak wolę opinię i informacji zaczerpnąć od użytkowników. Jedni polecają bilstein drudzy ta-technix i inne różne. mam b5 avant 1.8t quattro. Nie znalazłem konkretnie tematu czy jest różnica między gwintem do quattro avant czy sedan.

Jakie polecacie? Wspomóżcie. Co dokładnie trzeba zakupić aby wszystko grało nie lubię bawić się w odsyłanie i zamawianie nowych części.

Z góry dzięki.

Opublikowano

W przypadku Q masz mały i drogi wybór na rynku, od sedana nie pasuje :wink4: a zawieszka nowa konkretnej firmy to 1/4 ceny twojego auta, wiec zostaja ta-tecnixy albo uzywki, których prawie nie ma :hi:

Opublikowano

Właśnie szuka i szuka i znaleźć na razie nie mogę te-technixa do avant quattro. No nic będę szukał dalej. Kowi nie pocieszyłeś mnie ale spodziewałem się nie małej kwoty niestety... Poszukam w dojczach jeszcze :)

Jednak znalazłem ten komplet by pasował? Coś jeszcze ogólnie jest potrzebne, bo pewnie sam sie do tego zabiorę :)

http://www.mapet-tuning.com/sklep/audi-quattro-gwint-tatechnix-p-10516.html

Opublikowano

jeśli chodzi o TA tu masz taniej

http://allegro.pl/audi-a4-quattro-1994-2001-zawieszenie-gwintowane-i2050339734.html

jest jeszcze z mintgarage za 1390zł ten model

MTS masz od 1800zł póxniej AP i supersport za ponad 2tys, wyzej KW i H&R :wink4:

Opublikowano

jesli chodzi o gwint to MTS :good: polecam sam smigam a ten caly TA-Technix :thumbdown: ale wiadomo sam ogarniesz temat i podejmiesz decyzje :hi: Pozdrawiam

Opublikowano

jesli chodzi o gwint to MTS :good: polecam sam smigam a ten caly TA-Technix :thumbdown: ale wiadomo sam ogarniesz temat i podejmiesz decyzje :hi: Pozdrawiam

ogólnie te wszystkie gwinty za 1-1,5tys to ten sam chłam z odmiennymi detalami

Opublikowano

No właśnie dlatego potrzebuję opinii i pomocy :) Mobil014 długo na MTS latasz? Jak wrażenia w zakrętach Kowi a technix jak w zakrętach bo nad czymś się zdecyduję

Opublikowano

Ta techniks jest twardszy i to zauwazalnie twardszy od MTS'a.. taka główna różnica. Reszta to i tak wszytsko na korzysć MTS wypada, choćby wykonanie. U Mapeta bodajze na stronie jest porównanie techniksa i MTS

Gość Damian A4
Opublikowano

od sedana nie pasuje :wink4:

Why????

W ośce nie ma różnicy czy sedan/avant :tongue4:

Opublikowano

"TA" skrzeczy/piszczy jak to zwał :thumbdown: mam w golfie mam w passacie i nigdy więcej :wallbash:

Opublikowano

od sedana nie pasuje :wink4:

Why????

W ośce nie ma różnicy czy sedan/avant :tongue4:

tzn chciałem napisac od ośki nie pasuje :embarrassed:

Gość Damian A4
Opublikowano

od sedana nie pasuje :wink4:

Why????

W ośce nie ma różnicy czy sedan/avant :tongue4:

tzn chciałem napisac od ośki nie pasuje :embarrassed:

Kowi kto jak kto ale ty?? Wstyd :kox::wink4::decayed:

Opublikowano

od sedana nie pasuje :wink4:

Why????

W ośce nie ma różnicy czy sedan/avant :tongue4:

tzn chciałem napisac od ośki nie pasuje :embarrassed:

Kowi kto jak kto ale ty?? Wstyd :kox::wink4::decayed:

banie miałem po pracy :decayed:

EOT

Opublikowano

Kolego ja polecam FK, zrobiłem na nim około 15-20 tys.km i nie ma najmniejszego problemu, co do TA i MTS słyszałem różne opinie, ale nie miałem styczności z wyżej wymienionymi produktami od tych firm.

Opublikowano

Trochę odkopię swój temat :)

Więc tak dorobiłem się trochę gotówki i chcę obniżyć jednak szukam i nie wiem sam jaki gwint wrzucić. Chciałem mts'a lecz niestety do 99' b5 avant quattro nie robią. technixa nie bardzo chcę, trochę czytałem i jakoś przekonać się nie mogę. Jak ktoś może niech coś podrzuci co warte uwagi i jest w miarę rozsądnej cenie.

Opublikowano

Ja wczoraj odebrałem furke od mechanika bo zakładałem ta technixa po czym przejechałem się ok 30 km i powiem że jeśli chodzi o odczucia z jazdy to jestem bardzo zadowolony jeśli chodzi o komfort to jest porównywalny co na sprężynach apexa -40mm na których do tej pory jeżdziłem z tą różnicą że na gwincie zdecydowanie mniej się przechyla na zakrętach co do trwałości to czas pokaże. Puki co nic nie skrzypi ani nie stuka bo tylko tego się obawiałem czytając fora

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...