Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Prośba o analize logów/ poprawione po wymianie termostatu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Poprawione logi kilka postów dalej.

Jak w temacie dzis zrobilem logi, narazie tylko próba statyczna. Reszta jak znajde odpowiednie miejsce oraz osobe do pomocy :rolleyes:

Odrazu zaznacze na wstepie, ze jest to moj pierwszy raz wiec prosze o wyrozumialosc. Wszelkie sugestie oraz porady mile widziane :>

Logi przeprowadzone za pomoca progarmu Vag com 311.2 kabel USB.

000 :

4b6e1e6ac4445971.jpg

001:

8ae28cc3227981c3.jpg

003:

b822ae43d8db0261.jpg

004:

414c054bf3decb61.jpg

007:

84a907c1ec5ff07f.jpg

013:

e47e330c6b214f11.jpg

003BS:

69ae6203d09a7d4d.jpg

004BS:

b730eced0fe45d57.jpg

011BS:

3a6d4c4b3b4e1c78.jpg

Opublikowano

- wózek niedogrzany albo termostat poszedł spać

- układ wtryskowy w stanie bardzo dobrym wręcz wzorowym..

- zawór EGR - jak na moje oko do czyszczenia..

Przed wykonaniem logów dynamicznych dogrzej wózek lub zmien termostat.

Pozdrawiam

Opublikowano

mysle ze termostat do wymiany, poniewaz zima nie trzymal temperatury. podczas logów autko miało jakies 87 stopni na wskazniku.

Opublikowano

mysle ze termostat do wymiany,

tu nie ma co myslec tylko trzeba wymienic ... :naughty:

Opublikowano

Znalazlem chwile czasu wymienilem termostat.

Przedstawiam logi po zmianie termostatu dynamiczne i statystyczne.

a2f8b6302c14888em.jpg eff475d6cfe14cddm.jpg fd61c4a773651b2am.jpg d8000c32db7d2061m.jpg 68312551c59ed30em.jpg e41032216c84f141m.jpg 64a59815032f77dem.jpg fbd6bfccac55cdbem.jpg cad5cf1889dca832m.jpg 0e402769f11c977em.jpg 886ef28e9010a71am.jpg ee5744c0d102c629m.jpg 9b2f80393a77f540m.jpg 8852e994ca39f75bm.jpg c49321888065ed73m.jpg

Z tego co ja wyczytalem to tak jak pisal kolega przemik zawór EGR do przeczyszczenia oraz G70 mierzy nieprawidłowo według mnie?

Diagnostyke zrobilem poniewaz mam problem, cos mi dzwoni w silniku poczatkowo myslalem ze to katalizator, ale raczej to nie on.

Mechanik twierdzi ze to wtryski, czy da sie sprawdzic za pomoca vaga czy cos im dolega.

Opublikowano

temperatura silnika OK :th:

LMM "lezy" w calym uzytecznym zakresie obrotow - proponuje zmienic filtr powietrza/przemyc LMM/wymienic LMM (w kolejnosci jak napisalem)

uklad wtryskowy - taki sobie -ciekawie to nie wyglada :confused4:

reszta OK

Opublikowano

temperatura silnika OK :th:

LMM "lezy" w calym uzytecznym zakresie obrotow - proponuje zmienic filtr powietrza/przemyc LMM/wymienic LMM (w kolejnosci jak napisalem)

uklad wtryskowy - taki sobie -ciekawie to nie wyglada :confused4:

reszta OK

mozna jeszcze sprawdzic szczelnosc miedzy kierownica powietrza do puszki filtra powietrza oraz szczelnosc puszki powietrza oraz rury idacej od lmm do turbulum ...

Opublikowano

filtr powietrza ma zaledwie za soba 4 tys km, wpierw przeczyszcze LMM

kolego przemik wczesniej pisałes ze uklad w stanie idealnym, ten blad w odczytach byl spowodowany niedogrzaniem auta?

Mechanik polecil aby przy nasteniej wymianie wlac połsyntetyk a najlepiej mineral, ze to zalagodzic moze troche dzwonienie.

Moze warto wlac polsyntetyk, badz przeczyscic i zalac ponownie pelen syntetyk.

Opublikowano

Odczyt korekcji zalezy od temp.

Mechanik dobrze Ci polecil - IMO - kazde TDi - bez wzgldu na przebieg powinno jezdzic na oleju polsyntetycznym lub syntetycznym.

Pozdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...