kamil21 Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Poprawione logi kilka postów dalej. Jak w temacie dzis zrobilem logi, narazie tylko próba statyczna. Reszta jak znajde odpowiednie miejsce oraz osobe do pomocy Odrazu zaznacze na wstepie, ze jest to moj pierwszy raz wiec prosze o wyrozumialosc. Wszelkie sugestie oraz porady mile widziane :> Logi przeprowadzone za pomoca progarmu Vag com 311.2 kabel USB. 000 : 001: 003: 004: 007: 013: 003BS: 004BS: 011BS:
przemik Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Opublikowano 10 Kwietnia 2008 - wózek niedogrzany albo termostat poszedł spać - układ wtryskowy w stanie bardzo dobrym wręcz wzorowym.. - zawór EGR - jak na moje oko do czyszczenia.. Przed wykonaniem logów dynamicznych dogrzej wózek lub zmien termostat. Pozdrawiam
kamil21 Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2008 mysle ze termostat do wymiany, poniewaz zima nie trzymal temperatury. podczas logów autko miało jakies 87 stopni na wskazniku.
spanky Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Opublikowano 10 Kwietnia 2008 mysle ze termostat do wymiany, tu nie ma co myslec tylko trzeba wymienic ...
kamil21 Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Znalazlem chwile czasu wymienilem termostat. Przedstawiam logi po zmianie termostatu dynamiczne i statystyczne. Z tego co ja wyczytalem to tak jak pisal kolega przemik zawór EGR do przeczyszczenia oraz G70 mierzy nieprawidłowo według mnie? Diagnostyke zrobilem poniewaz mam problem, cos mi dzwoni w silniku poczatkowo myslalem ze to katalizator, ale raczej to nie on. Mechanik twierdzi ze to wtryski, czy da sie sprawdzic za pomoca vaga czy cos im dolega.
przemik Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Opublikowano 28 Kwietnia 2008 temperatura silnika OK :th: LMM "lezy" w calym uzytecznym zakresie obrotow - proponuje zmienic filtr powietrza/przemyc LMM/wymienic LMM (w kolejnosci jak napisalem) uklad wtryskowy - taki sobie -ciekawie to nie wyglada reszta OK
spanky Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Opublikowano 29 Kwietnia 2008 temperatura silnika OK :th: LMM "lezy" w calym uzytecznym zakresie obrotow - proponuje zmienic filtr powietrza/przemyc LMM/wymienic LMM (w kolejnosci jak napisalem) uklad wtryskowy - taki sobie -ciekawie to nie wyglada reszta OK mozna jeszcze sprawdzic szczelnosc miedzy kierownica powietrza do puszki filtra powietrza oraz szczelnosc puszki powietrza oraz rury idacej od lmm do turbulum ...
kamil21 Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 29 Kwietnia 2008 filtr powietrza ma zaledwie za soba 4 tys km, wpierw przeczyszcze LMM kolego przemik wczesniej pisałes ze uklad w stanie idealnym, ten blad w odczytach byl spowodowany niedogrzaniem auta? Mechanik polecil aby przy nasteniej wymianie wlac połsyntetyk a najlepiej mineral, ze to zalagodzic moze troche dzwonienie. Moze warto wlac polsyntetyk, badz przeczyscic i zalac ponownie pelen syntetyk.
przemik Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Odczyt korekcji zalezy od temp. Mechanik dobrze Ci polecil - IMO - kazde TDi - bez wzgldu na przebieg powinno jezdzic na oleju polsyntetycznym lub syntetycznym. Pozdr
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się