Dev 1476 Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 już Ci mówiłem..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturoo 21 Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 podrzuć mi linki zacisków ,jarzm , osłon , do zwrotnic znalazłem na poprzedniej stronie tarcze i klocki już wiem od Ciebie próbuję to mniej więcej ogarnąć jak to kosztowo wyjdzie tak faktycznie prościej mi będzie to szukać u mnie w okolicy jak będę widział te rzeczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 tutaj masz zaciski za grosze: http://allegro.pl/audi-a6-a-6-2-5-zacisk-zaciski-hamulcowy-hamulcowe-i2172342338.html ale trzeba bedzie je odświezyc, najlepiej u mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturoo 21 Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Przeguby z akn'a pasują do zwrotnic z allroada dziś przymierzałem ,gdyby nie to ,że był na nich system dwutłoczkowy to już by były zakupione dev dzięki kolejny raz za pomoc na telefon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 mam pytanie z innej beczki ale nei chce zakadać nowego tematu czy da się ożenić jarzma czy to z zacisków pod 288mm albo 312mm z zaciskami dwutłoczkowymi z audi V8/S2 ? czy pojedyńczy klocek jakoś da rade się ułożyć na tych dwóch tłoczkach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszstn 11 Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Jarzma (kształt) ogólnie i w 288 i 312 są te same, różnią się tylko długością jedne mają 63mm a drugie 73mm, nie widziałem tego zacisku z S2 ale jestem prawie pewien że nie pasuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 wiem ze jedne do drugich sa bardzo podobne bo mam w domu i takie i takie, ale chodzi jak gdyby o "upgrade" do jak najlepszego zacisku który podejdzie pod takie jarzmo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 mam pytanie z innej beczki ale nei chce zakadać nowego tematuczy da się ożenić jarzma czy to z zacisków pod 288mm albo 312mm z zaciskami dwutłoczkowymi z audi V8/S2 ? czy pojedyńczy klocek jakoś da rade się ułożyć na tych dwóch tłoczkach? po co Ci taki zabytek na kołach ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 to co że zabytek, skoro w V8 taki zacisk dawał rade, tym bardziej że to dwa tłoczki, w dodatku chyba jedyne na taki rozstaw śrub jarzma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 zwykły złom, tyle Ci powiem a jak załozysz to sam zobaczysz jakie sa zaje...iste :polew: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszstn 11 Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Skoro masz jarzma pod 312mm to wkładaj dobre tarcze i jeszcze lepsze klocki i będzie hamować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2012 ludzie chwala sobie te "zlomy" na forum 80tek i podobno sa duzo lepsze niz jednotloczkowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2012 daj link poczytamy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marewel 3 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 to co że zabytek, skoro w V8 taki zacisk dawał rade, tym bardziej że to dwa tłoczki, w dodatku chyba jedyne na taki rozstaw śrub jarzma Pokaz jakieś foty tych zacisków,jeździłem kiedyś taka v8 i hamowało to niesamowicie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 cosik takiego http://allegro.pl/zaciski-audi-80-b4-s2-2-8-v6-swap-i2301231813.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mech15 2 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 seryjna pompa z afn ogarnie te 320 z b6? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturoo 21 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 jest różnica w pompach ?różne silniki mają różne pompy? nigdy o tym nie myślałem ale pytam z ciekawości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszstn 11 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 jest różnica w pompach ?różne silniki mają różne pompy?nigdy o tym nie myślałem ale pytam z ciekawości Są różnice w pompach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 sa, ale spokojnie ogarnia ---------- Post dopisany at 08:11 ---------- Poprzedni post napisany at 08:06 ---------- cosik takiego http://allegro.pl/zaciski-audi-80-b4-s2-2-8-v6-swap-i2301231813.html mozna załozyc ale, to jest bez sensu trzeba tarcze przekłądac na mniejsza średnice, ori 280mm w B5 jest cieńsza od 276/25mm mi konkretnie chodziło o takie zaciski: http://img08.allegroimg.pl/photos/oryginal/22/97/08/69/2297086982_1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturoo 21 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 No to gut .... bo myślałem ,że jakiś element byłoby trzeba jeszcze wymienić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się