Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ABC] Błąd ciśnienia w kolektorze ssącym


kkuba83

Rekomendowane odpowiedzi

witam wszystkich

mam problem ciagle wyskakuje mi blad cisnienia w kolektorze ssacym (00575 - Intake Manifold Pressure ), czujnik sprawdzony i ponoc sprawny, auto czasem gasnie faluja mu obroty. Dodam ze a4 jest po pelnej regulacji i wymianie kabli i swiec (posiada lpg brc56 sekw..) zaden mechanik nie potrafi tego naprawic.

Czy wie ktos co moze byc powodem tego bledu ??

dziekuje za odpowiedz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czy przy przezucaniu biegów dziwnie sie zachowuje ? niepsadaja mu jak nalezy obroty tylko bardzo powoli ?

napisz cos iwecej

sprawdz czy sie nie wypioł wężyk z sterownika silnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podczas jazdy jest ok, tylko na luzie czasem a ostatnio czesto faluja obroty i potrafi zgasnac silnik.

z wysokich obrotow zchodzi normalnie, czasem potrafi na sekunde stanac na 1100 obrotow i za chwile zejdzie do okolo 900 ale ostatnio obroty spadaja do 300 i czasem gasnie motor a czasem nie.

czasem jest tak, ze silnik chodzi ok i nie ma problemow z obrotami

gdzie jest sterownik silnika ??

mechanik powiedzial mi tez ze auto gdy jest odpalone podczas resetowania komputera gasnie i ze tak nie powinno byc, czy moze miec to cos wspolnego z tymi obrotami ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jaki mechanik resetuje sterownik podczas pracy?

komputer silnika znajduje sie pod maska postronie kierowcy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:decayed: a ja mam to samo gaśnie mi na luzie i to coraz częściej. świece,kable,krokowy,przepustnice mam wymienione i d*pa zimna ciągle to samo. żaden mechanior nie wie o co chodzi i juz powoli siwych włosów dostaje. czasami obroty wchodza na 2500 i nie spadaja parę minut a potem cyk myk i gaśnie :kox::wallbash:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a mi dzisiaj silnik zaczął chodzić idealnie, obroty spadają do tysiaca i potem powoli spadaja do okolo 850 i lekko faluja w przedziale nie wiekszym niz 100 i potem jest juz 900 i trzymaja sie idealnie, ale juz teraz wiem za moze jutro lub za kilka dni znowu bedzie tak ze auto bedzie gaslo i obroty beda szalaly od tysiaca do nawet 300, nikt nie potrafi stwierdzic co jest powodem tego ze raz jest dobrze a raz źle :wallbash:

i o co tu chodzi ????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...