kkuba83 Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Opublikowano 10 Kwietnia 2008 witam wszystkich mam problem ciagle wyskakuje mi blad cisnienia w kolektorze ssacym (00575 - Intake Manifold Pressure ), czujnik sprawdzony i ponoc sprawny, auto czasem gasnie faluja mu obroty. Dodam ze a4 jest po pelnej regulacji i wymianie kabli i swiec (posiada lpg brc56 sekw..) zaden mechanik nie potrafi tego naprawic. Czy wie ktos co moze byc powodem tego bledu ?? dziekuje za odpowiedz
szogun0 Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Zmierzyć podciśnienie w dolocie. To wiele wyjaśni.
kkuba83 Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2008 zmierzyc poccisnienie w dolocie ?? ok a jakie powinny byc wartosci (wynik) ??? wogole to jak to sie mierzy ??
kkuba83 Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2008 a jaki powinien byc wynik ??
czaki22 Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Opublikowano 11 Kwietnia 2008 a czy przy przezucaniu biegów dziwnie sie zachowuje ? niepsadaja mu jak nalezy obroty tylko bardzo powoli ? napisz cos iwecej sprawdz czy sie nie wypioł wężyk z sterownika silnika
kkuba83 Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2008 podczas jazdy jest ok, tylko na luzie czasem a ostatnio czesto faluja obroty i potrafi zgasnac silnik. z wysokich obrotow zchodzi normalnie, czasem potrafi na sekunde stanac na 1100 obrotow i za chwile zejdzie do okolo 900 ale ostatnio obroty spadaja do 300 i czasem gasnie motor a czasem nie. czasem jest tak, ze silnik chodzi ok i nie ma problemow z obrotami gdzie jest sterownik silnika ?? mechanik powiedzial mi tez ze auto gdy jest odpalone podczas resetowania komputera gasnie i ze tak nie powinno byc, czy moze miec to cos wspolnego z tymi obrotami ??
czaki22 Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Opublikowano 11 Kwietnia 2008 a jaki mechanik resetuje sterownik podczas pracy? komputer silnika znajduje sie pod maska postronie kierowcy
kkuba83 Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2008 najwyrazniej to jest ... a nie mechanik, mnie przy tym nie bylo. On mi to tylko powiedzial jak odbieralem auto, troche wydawalo mi sie to dziwne bo na na logiczne myslenie to chyba mozna uszkodzic sterownik od silnika.
mr.PiT Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Opublikowano 13 Kwietnia 2008 a ja mam to samo gaśnie mi na luzie i to coraz częściej. świece,kable,krokowy,przepustnice mam wymienione i d*pa zimna ciągle to samo. żaden mechanior nie wie o co chodzi i juz powoli siwych włosów dostaje. czasami obroty wchodza na 2500 i nie spadaja parę minut a potem cyk myk i gaśnie
kkuba83 Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2008 a mi dzisiaj silnik zaczął chodzić idealnie, obroty spadają do tysiaca i potem powoli spadaja do okolo 850 i lekko faluja w przedziale nie wiekszym niz 100 i potem jest juz 900 i trzymaja sie idealnie, ale juz teraz wiem za moze jutro lub za kilka dni znowu bedzie tak ze auto bedzie gaslo i obroty beda szalaly od tysiaca do nawet 300, nikt nie potrafi stwierdzic co jest powodem tego ze raz jest dobrze a raz źle i o co tu chodzi ????
mr.PiT Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Opublikowano 16 Kwietnia 2008 dzisiaj bylem u mądrej głowy i sie dowiedziałem że problemem może być kolektor ssący. w środku są tam jakies plastikowe klapki które mogą być pekniete lub uszkodzone. Trzeba to sprawdzić
kkuba83 Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2008 ja tez słyszalem o tych klpach w kolektorze, ale niestety nie mam mozliwosci sprawdzenia tego, niestety brak czasu. Moze ktos wie cos wiecej na ten temat ?? z góry dziekuje za informacje :th:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się