Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B5 ABC] Błąd ciśnienia w kolektorze ssącym


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam wszystkich

mam problem ciagle wyskakuje mi blad cisnienia w kolektorze ssacym (00575 - Intake Manifold Pressure ), czujnik sprawdzony i ponoc sprawny, auto czasem gasnie faluja mu obroty. Dodam ze a4 jest po pelnej regulacji i wymianie kabli i swiec (posiada lpg brc56 sekw..) zaden mechanik nie potrafi tego naprawic.

Czy wie ktos co moze byc powodem tego bledu ??

dziekuje za odpowiedz

Opublikowano

Zmierzyć podciśnienie w dolocie. To wiele wyjaśni.

Opublikowano

Wakuometr.

Opublikowano

a czy przy przezucaniu biegów dziwnie sie zachowuje ? niepsadaja mu jak nalezy obroty tylko bardzo powoli ?

napisz cos iwecej

sprawdz czy sie nie wypioł wężyk z sterownika silnika

Opublikowano

podczas jazdy jest ok, tylko na luzie czasem a ostatnio czesto faluja obroty i potrafi zgasnac silnik.

z wysokich obrotow zchodzi normalnie, czasem potrafi na sekunde stanac na 1100 obrotow i za chwile zejdzie do okolo 900 ale ostatnio obroty spadaja do 300 i czasem gasnie motor a czasem nie.

czasem jest tak, ze silnik chodzi ok i nie ma problemow z obrotami

gdzie jest sterownik silnika ??

mechanik powiedzial mi tez ze auto gdy jest odpalone podczas resetowania komputera gasnie i ze tak nie powinno byc, czy moze miec to cos wspolnego z tymi obrotami ??

Opublikowano

a jaki mechanik resetuje sterownik podczas pracy?

komputer silnika znajduje sie pod maska postronie kierowcy

Opublikowano

najwyrazniej to jest ... a nie mechanik, mnie przy tym nie bylo. On mi to tylko powiedzial jak odbieralem auto, troche wydawalo mi sie to dziwne bo na na logiczne myslenie to chyba mozna uszkodzic sterownik od silnika.

Opublikowano
:decayed: a ja mam to samo gaśnie mi na luzie i to coraz częściej. świece,kable,krokowy,przepustnice mam wymienione i d*pa zimna ciągle to samo. żaden mechanior nie wie o co chodzi i juz powoli siwych włosów dostaje. czasami obroty wchodza na 2500 i nie spadaja parę minut a potem cyk myk i gaśnie :kox::wallbash:
Opublikowano

a mi dzisiaj silnik zaczął chodzić idealnie, obroty spadają do tysiaca i potem powoli spadaja do okolo 850 i lekko faluja w przedziale nie wiekszym niz 100 i potem jest juz 900 i trzymaja sie idealnie, ale juz teraz wiem za moze jutro lub za kilka dni znowu bedzie tak ze auto bedzie gaslo i obroty beda szalaly od tysiaca do nawet 300, nikt nie potrafi stwierdzic co jest powodem tego ze raz jest dobrze a raz źle :wallbash:

i o co tu chodzi ????

Opublikowano
:kox: dzisiaj bylem u mądrej głowy i sie dowiedziałem że problemem może być kolektor ssący. w środku są tam jakies plastikowe klapki które mogą być pekniete lub uszkodzone. Trzeba to sprawdzić :naughty:
Opublikowano

ja tez słyszalem o tych klpach w kolektorze, ale niestety nie mam mozliwosci sprawdzenia tego, niestety brak czasu.

Moze ktos wie cos wiecej na ten temat ?? z góry dziekuje za informacje :th:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...