Gornano Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Witam. Wielka prośba o analizę i uwagi. Jakie rady sugestie?? Może tym razem ktoś odpisze... Z góry dzięki. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/96852768824530b2.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2889b4544cdf9341.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0997b8f3051221e5.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d026b7f0afce716a.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c50944fe3b5a0c73.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d81c4c1656145209.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c8e7c8093bf7303c.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d3dc5c00b65371e7.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f3cdcee6edd2b9e7.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ebc3b8ab52893c4d.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9144c9558123c7d9.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/52796ed004b34e2d.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/22b176aa5a69e176.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/dee33b68a694492a.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5e8856af3572eb20.html[br]Dopisany: 10 Kwiecień 2008, 19:02 _________________________________________________Podobno to forum jest od tego żeby pomagać takim osobnikom jak ja. Wiec dlaczego nikt nie ma na tyle odwagi żeby przeanalizowac te logi i podpowiedziec co zrobic zeby autko odzyskało pełnego kopa powyżej 3000obr/min po rozgrzaniu...
slaweq Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Wyłącz Caps Lock jak piszesz nazwe tematu... wklej te logi normalnie w wątek a nie w formie linków bo to uciążiwe takie otwieranie każdego z osobna
poziek Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Kolego ja wcale się nie dziwie, że nikt ci nie odpisał. Te logi są bezużyteczne. Czytałes wogóle jak się robi logi w tym silniku? Wyjeżdzasz na drogę, rozpedzasz się, wrzucasz 4 bieg tak aby mieć jakieś 1500 rpm wciskasz start w Vagu i pedał w podłogę do odcinki. Do samego końca obrotów. Zrób mi coś takiego to moze pomożemy. W benzynie logi podczas postoju sa o kant tylka...
Gornano Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Monday 14 April 2008 15:26:57 8D0 907 557 1,8l R4/5VT MOTR HS D05 Group A: 002 Group B: 006 Group C: 012 Engine Engine Fuel Injectors Air Engine Engine Intake Air Altitude Level Engine Engine Timing Ignition TIME Speed Load Average Time Mass Flow TIME Speed Load Temperature Correction TIME Speed Load Correction Timing MARKER STAMP /min ms ms g/s STAMP /min % % °BTDC STAMP /min V l/h °BTDC 0,37 2000 5,3 10,84 34,31 0,75 2040 -3,9 -4,7 10,5 0 1960 13,19 12,88 11,3 1,52 2120 6,75 16,17 49,09 1,9 2200 -3,9 0 4,5 1,12 2090 13,19 16,66 8,3 2,66 2320 7,4 16,94 54,65 3,02 2370 -3,9 0 6 2,29 2280 13,06 20,3 4,5 3,79 2480 7,55 16,94 59,31 4,18 2540 -4,7 0 5,3 3,41 2420 13,06 23,1 4,5 4,93 2640 7,95 17,2 69,51 5,29 2550 -4,7 0 6 4,54 2550 12,99 23,24 6 6,05 2840 8,35 19,61 76,11 6,43 2550 -4,7 0 7,5 5,68 2550 12,92 28,42 6 7,18 3040 8,75 20,73 85,14 7,57 2550 -4,7 0 9 6,81 2550 13,06 34,16 9 8,33 3200 9,15 21,93 95,07 8,72 2550 -4,7 0 11,3 7,93 2550 12,92 35,7 10,5 9,47 3400 8,85 21,5 94,72 9,87 2550 -4,7 0 13,5 9,09 2550 13,06 35,7 11,3 10,65 3560 8,5 20,55 96,39 11,05 2550 -4,7 0 15,8 10,25 2550 12,92 35,7 14,3 11,81 3760 8,2 19,61 99,58 12,21 2550 -4,7 0 18 11,44 2550 12,92 35,7 16,5 12,96 3960 8,1 19,44 102,78 13,34 2550 -4,7 0 18,8 12,57 2550 12,99 35,7 18,8 14,11 4120 8,05 19,35 104,86 14,51 2550 -4,7 0 19,5 13,73 2550 12,92 35,7 19,5 15,29 4320 8 19,44 109,86 15,68 2550 -4,7 0 20,3 14,91 2550 12,78 35,7 20,3 16,49 4480 7,9 19,26 111,53 16,92 2550 -4,7 0 20,3 16,09 2550 12,85 35,7 20,3 17,69 4640 7,9 19,52 117,01 18,06 2550 -4,7 0 21 17,31 2550 12,65 35,7 21 18,83 4760 7,75 19,35 118,06 19,21 2550 -4,7 0 21 18,44 2550 12,72 35,7 21 19,98 4920 7,8 19,61 121,46 20,36 2550 -4,7 0 21 19,6 2550 12,78 35,7 21 21,12 5080 7,75 19,78 125 21,48 2550 -4,7 0 21,8 20,73 2550 12,85 35,7 21 22,24 5200 7,65 19,69 127,08 22,6 2550 -4,7 0 20,3 21,85 2550 12,92 35,7 21,8 23,36 5320 7,7 19,87 130,14 23,74 2550 -4,7 0 21 22,99 2550 12,72 35,7 20,3 24,51 5440 7,65 19,87 132,22 24,88 2550 -4,7 0 21 24,11 2550 12,85 35,7 21 25,66 5560 7,6 19,78 135,34 26,03 2550 -4,7 0 21,8 25,26 2550 12,92 35,7 19,5 26,8 5680 7,55 19,61 135,83 27,16 2550 -4,7 0 21 26,43 2550 12,92 35,7 21 27,92 5760 7,55 19,78 139,23 28,3 2550 -4,7 0 21,8 27,53 2550 12,85 35,7 21,8 29,05 5880 7,5 19,61 139,65 29,42 2550 -4,7 0 21,8 28,67 2550 12,92 35,7 21,8 30,17 5920 7,45 19,35 140,34 30,55 2550 -4,7 0 23,3 29,8 2550 12,78 35,7 22,5 31,31 6040 7,35 19,09 140,56 31,69 2550 -4,7 0 23,3 30,92 2550 12,78 35,7 22,5 32,44 6120 7,25 19,01 141,87 32,83 2550 -4,7 0 22,5 32,06 2550 12,92 35,7 23,3 33,59 6080 0,75 0,43 11,53 33,98 2550 -4,7 0 33,8 33,23 2550 12,78 35,7 23,3 34,75 5600 0,75 1,63 13,33 35,13 2550 -4,7 0 33 34,38 2550 12,85 0 33,8 35,87 3920 0,75 1,72 9,72 36,25 2550 -4,7 0 33 35,5 2550 12,99 0 33 ˙˙ [br]Dopisany: 14 Kwiecień 2008, 16:42 _________________________________________________kur.. troche kijowo wyszło ale wkoncu logi dynamiczne No i wielka prosba zeby ktos szybko odpowiedział czy te logi sie nadają czy jeszcze jedne robic???? [br]Dopisany: 14 Kwiecień 2008, 16:46 _________________________________________________link moze bedzie bardziej czytelny : http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6ee245ab63dcd7c2.html
poziek Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Ja nie widzę nic złego w tych logach...przepływka OK, zapłon tez... Czy te problemy masz i na gazie i na benzynie ?
Gornano Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Poziek to mówisz że te grupy wystarczą do analizy?? Bo ja to widze problem bardziej w obiegu turbiny, wydaje mi sie ze tam trzeba szukać. Może zrobić jeszzce jakies logi które wiecej powiedza?? To samo dzieje sie i na benzynie i na gazie. Moze jakis zawór? DV lub N75 cos nie domagają?? Ps1. Zanim zrobiłem logi to sprawdziłem błędy no i 575 znowu sie pokazał.Po wykasowaniu i jeżdzie testowej, czysto ale pewnie najpóżniej za 2 dni znowu mnie nawiedzi... Ps2. Poziek dzieki za pomoc.Licze dalej na twoje sugestie [br]Dopisany: 15 Kwiecień 2008, 07:00 _________________________________________________Normalnie zgłupieje za chwile... właśnie podłączyłem auto pod kompa i błędu 575 nie ma(jak na razie) ale jest za to 561 a dokładnie tak to wygląda : VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 8D0 907 557 Component and/or Version: 1,8l R4/5VT MOTR HS D05 Software Coding: 04001 Work Shop Code: WSC 00000 1 Fault Found: 00561 - Mixture Adaptation 14-00 - Adaptation Limit (Add) Exceeded Czy te 2 błedy maja cos ze soba wspólnego??jakis wspólny mianownik?? [br]Dopisany: 15 Kwiecień 2008, 13:18 _________________________________________________Chyba już wiem gdzie tkwi błąd ( i nie jest to wcale ani przepływka,ani turbo ani jakaś nieszczelność) ,nie chce sie jeszzce póki co cieszyć ale po weekendzie moje wątpliwości powinny zostać rozwiane. Wtedy napisze co i jak.[br]Dopisany: 16 Kwiecień 2008, 07:18 _________________________________________________Wkońcu znalazłem chwilke żeby napisać co i jak.Może komuś się przyda.Więc tak: 1. Błąd 00561 - Mixture Adaptation 14-00 - Adaptation Limit (Add) Exceeded W moim prezypadku było tak że łapał ten bład czy to jezdziłem na gazie czy pb , lecz na gazie duzo szybciej sie pojawiał. Po długich poszukiwaniach nic nie znalazłem.Ostatnią rzeczą jaka mi przyszła do głowy to to żeby odłączyc sterownik gazu.I strzał w "10".Błąd sie juz nie pojawia a sterownik został wysłany na serwis.Teraz czekam az go odeślą.Ale uwaga! Same odłączenie od aku nic nie da!!! Trzeba odpiąc 2 wtyczki od sterownika i połączyc w jednej wtryski.Inaczej nie odjedziesz.Najlepiej jechac do gazownika. 2. Błąd 575-- ------- Manifold Absolute Pressure Control Limit Not Reached INTERMITTENT U mnie ten błąd sie objawiał spadkiem mocy w szczególności po nagrzaniu silnika powyżej 3000obr/min ale działo sie to sporadycznie.Nie raz szedł jak burza a nie raz jakby cos mu brakowało. Okazało sie że jakieś geniusze musiały kiedyś grzebać przy zaworze N75. Elektrycznie był podłączony ale z 3 wężyków które powinny być do niego podpięte tylko jeden z nich był połączony prawidłowo(ten wchodzący do rury od filtra powietrza) a pozostałe 2 były połączone ze sobą na "krótko" z pominięciem N75. Nie wiem czemu to miało służyć??co za partacze to robiły??!! W każdym razie przeczyściłem zawór z syfu i sprawdziłem czy zawór jest sprawny (wystarczy na krótko podpiąc pod aku i nasłuchiwać) .Zawór sprawny, poprawne zamontowanie wszystkich rurek i jak ręką odjął. Brak jakichkolwiek błędów a niunka teraz zapier**la. Teraz tylko musze jechać na hamownie bo coś mi sie wydaje że jest tam trochę ponad 150KM
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się