Barillo Opublikowano 11 Lutego 2012 Opublikowano 11 Lutego 2012 Witam! mam problem z automatyczną skrzynią biegów.A więc tak,jak rano ruszam to wsteczny bieg się ślizga dopiero jak trochę pojeżdze to przestaje się ślizgać, ale i tak jak wrzucę wsteczny i puszcze hamulec to sam nie ciągnie tylko jak dodam więcej gazu.Następna sprawa to że zimne auto nie zmienia biegów rusza z 3 biegu i dopiero jak się skrzynia trochę rozjezdzi to zaczyna zmieniać i następne jest to że niema 4 biegu wcale, to znaczy skrzynia wrzuca 4 bieg ale nie jedzie,zachowuje się tak jakbym wrzucił na N. no i czasami przeciąga na biegach.dodam jeszcze że olej w skrzyni jest tylko nie wiem czy był kiedykolwiek wymieniany. auto ma przebieg 300tyś.a komp wywala błąd zawór elektromagnetyczny 7 (n94) przerwany obwód lub zwarcie do masy.Podejrzewam że skrzynia nadaje się na złom, ale może ktoś już miał z czymś takim do czynienia i coś mi poradzi. dzięki
majkel_majki Opublikowano 11 Lutego 2012 Opublikowano 11 Lutego 2012 Na złom to może i nie, ale remont jest nieopłacalny, z tego co piszesz puszcza ciśnienie na biegu wstecznym i ma problemy ze sterowaniem. Szukaj drugiej skrzyni biegów, sprawdź kod literowy i numer części zaczynający się od 1060 zanim kupisz, oba muszą się zgadzać.
Fr0styyy. Opublikowano 11 Lutego 2012 Opublikowano 11 Lutego 2012 Ja bym najpierw zmienił olej w skrzyni
majkel_majki Opublikowano 11 Lutego 2012 Opublikowano 11 Lutego 2012 Ja bym najpierw zmienił olej w skrzyni I się rzęch w magiczny sposób naprawi :gwizdanie: ? Ciśnienia na tłoku spinającym bieg wsteczny nie trzyma i ślizga, jeden elektrozawór lub jego wiązka do niczego i nowy olej ma tu pomóc? Szkoda wywalać 4 stówy w błoto...
fenix_ Opublikowano 12 Lutego 2012 Opublikowano 12 Lutego 2012 Pewnie, kup drugą a nóż widelec okaże się lepsza a jak będzie takie samo padło to najwyżej za robotę dwa razy zapłacisz Po 1 na bank sprzęgło do wymiany ale zacząłbym od diagnozy u jakiegos fachowca.
majkel_majki Opublikowano 12 Lutego 2012 Opublikowano 12 Lutego 2012 Co sprzęgło ma do ślizgającego się na koszu wstecznego biegu? Co do fachowca to popieram, ale diagnoza będzie i tak jedna- wyjęcie i rozbiórka skrzyni, a potem remont, jeżeli majster będzie uczciwy to w 2-3 tysiącach się impreza zamknie, jeżeli naciągacz to może przekroczyć 50% wartości auta.
Barillo Opublikowano 13 Lutego 2012 Autor Opublikowano 13 Lutego 2012 Dzięki!. To chyba przerobię na manual
majkel_majki Opublikowano 13 Lutego 2012 Opublikowano 13 Lutego 2012 Dzięki!. To chyba przerobię na manual Uwielbiam kiedy właściciel zepsutego automatu dochodzi do takich wniosków ale to Twoje auto, rób jak uważasz.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się