Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVB] Problem z odpaleniem.


9kozi9

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wiem że ten problem był poruszany wiele razy.. I pewnie wiele razy będzie.. Ale zwracam się o forumowiczów o pomoc /sugestię.. :/ Mam problem z odpaleniem mojej a4 z silnikiem 1.9 tdi 100km. Po nocnym postoju autko kreci ale nie chce zapalić. Dodam iż na zapłonie świeci się kontrolka ESP, a podczas rozruchu pojawia się kontrolka abs. Samochód nie został zostawiony na rezerwie według fis ma paliwa na 120 km. Świece są wymienione. Jest to mój świeży nabytek. Więc byłbym bardzo wdzięczny o jakiekolwiek sugestie... Czy to może być winna akumulatora? Czy to raczej coś bardziej poważnego? Dodam iż jestem zupełnie zielony w temacie mechaniki więc zwracam się z prośba o konstruktywne sugestie... co mam robic Pomocy :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj, prawdopodobnie akumulator odmówił posłuszeństwa, tdi potrzebują dość dużo mocy do rozruchu :wink4:

Piszesz, że to Twój nowy nabytek, więc nie wiesz ile ten aku ma lat...? Spróbuj podłączyć pod prostownik i podładować.

Zawsze po rozładowaniu aku lub jego odlączeniu zapala się kontrolka ESP, wystarczy się przejechać kawałek i zniknie (skalibruje się).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem że jak kręci to nie będzie akumulator rozumiem że zakupiłeś świece ale sprawdzałeś czy napewno działają? zacznij od świec sprawdz je a jak nie to to bedzie trzeba dalej szukać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samochód nie został zostawiony na rezerwie według fis ma paliwa na 120 km.

Rezerwa zapala się chyba przy 100km, więc można to uznać za rezerwę :naughty: W okresie zimowym dyszla tankujemy do pełna!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach