Gość MarcinO Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Witam. Jak wyżej dzieje sie to podczas jazdy po wybojach, na zakretach jest to mocno odczuwalne, na prostej tez (jadąc po wybojach) ale mniej. Auto porusza sie "ruchem węża" jakby takim slalomem po drodze, tylko ze to wychodzi z tylnej osi, przod trzyma sie jezdni jak prawidlowo. Tylem rzuca na boki i znacznie bardziej na lewa strone. Dodam ze na przegladzie dzialanie amortyzatow wykazalo lewa strona tyl 52% a prawy tył 74%. Z przodu natomiast bylo ok po rowno na obu stronach. Na rownej nawierzchni Audiana prowadzi sie idealnie. Czy to moze byc powod tych omortyzatorow, czy moze jeszcze cos innego? Z gory dzieki za info. Pozdr Jazda po wybojach to chodzi mi o dziury na drodze, bo wpadajac w koleiny to normalne ze auto bedzie troche "plywac".
mcm Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Opublikowano 10 Kwietnia 2008 szerokość kółek też ma znaczenie w koleinach
Gość MarcinO Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Oponki to 205/55/16 wszystkie 4. Tak myslalem ze to tez bedzie mialo wplyw, aczkolwiek tak jak mowilem wczesniej przod auta prowadzi sie dobrze, ladnie wchodzi w zakrety tylko ten tyl lata. Aha i jeszcze na zakrecie jadac w lewo, prawie jest to nie odczuwalne.
wustyle Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Opublikowano 10 Kwietnia 2008 "Dodam ze na przegladzie dzialanie amortyzatow wykazalo lewa strona tyl 52% a prawy tył 74%." No i juz sobie odpowiedziales na pytanie sam Profil opon masz dosyc "waski", wiec to na pewno nie one powoduja te negatywne zachowania auta, ktore odczuwasz. Niestety sprawnosc amortyzatorow ma kolosalne znaczenie w prowadzeniu auta i bezpieczenstwie osob znajdujacych sie w nim. Szybciutko amorki z tylu wymien.
Gość MarcinO Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Wustyle dzieki, Twoje zdanie pozwolilo mie sie upewnic ze to wina amorow, bo nie tak do konca bylem przekonany. W przyszlym tygodniu, najdalej w nastepnym wymieniam amory. W takim razie zamykam temat:)
kamil21 Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Jesli żuca ci tyłem na zakretach to napewno do wymiany amortyzatory. Mialem taki efekt w poprzedniej A4 po wymianie amorkow oczywiscie ustapilo.
lelus_DT Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Opublikowano 17 Kwietnia 2008 ja mialem podobny efekt w poprzedniej a4 po wymianie cwiartki przedniej i tyl byl troche przestawiony nie duzo ale jednak, generalnie zrobil sie lekki 4ro slad i wlasnie na koleinach bylo to odczuwalne przod ciagnal dobrze ale ten tyl juz zawsze latal. Poprawilo sie jednak jak wymienilem tylna os bo okazalo sie ze prawe kolo tez troche dostalo ale to wyszlo na diagnostyce. Zrob tak jak mowia poprzednicy zmien amory, jesli nie pomoze jedz na diagnostyke i spradz zbieznosc, niech ci to pomierza czy przod sie ma idealnie do tylu i odwrotnie moze cos jeszcze ustawia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się