motodawca Opublikowano 12 Lutego 2012 Opublikowano 12 Lutego 2012 witam:) prosze o pomoc moje audiA4 przy wkrecaniu sie na obroty traci moc tak powyzej 2tys.obr.i staje sie totalnym mułem nie dzieje sie to za kazdym razem i tez nie tylko po 2tys.obr. ale czasem nawet dopiero po wyzej 3tys.obr gdy zgasze auto i odpale je na nowo problem znika do chwili ponownego gwaltowniejszego przyspieszenie czyle znow do po wyzej 2-3tys.obr. podpinamn wag pojawia mi sie blad "nieprawidłowe cisnienie w kolektorze ssącym" co go skasuje to powraca juz samm niewiem co to moze byc czy to turbina ... prosze o pomoc.. pozdrawiam...
vauxhall95 Opublikowano 12 Lutego 2012 Opublikowano 12 Lutego 2012 na 99% kierownice w turbo.zrob logi dynamiczne
motodawca Opublikowano 12 Lutego 2012 Autor Opublikowano 12 Lutego 2012 na 99% kierownice w turbo.zrob logi dynamiczne no witam niewiem jak tam jest z tą turbina ale nen moj mechanik powiedzial ze tam niema kierownicy turbo tylko jast jakas klabka ktora otwiera gruszka ....
mar_92 Opublikowano 12 Lutego 2012 Opublikowano 12 Lutego 2012 na 99% kierownice w turbo.zrob logi dynamiczne Kierowałeś się naszymi 110, on ma 75 czyli to nie ten problem
vauxhall95 Opublikowano 12 Lutego 2012 Opublikowano 12 Lutego 2012 sorki gdzies afn zobaczylem[br]Dopisany: 12 Luty 2012, 14:28_________________________________________________to w takim razie zrob bajpass i podmien n75
motodawca Opublikowano 12 Lutego 2012 Autor Opublikowano 12 Lutego 2012 sorki gdzies afn zobaczylem[br]Dopisany: 12 Luty 2012, 14:28_________________________________________________to w takim razie zrob bajpass i podmien n75 ja ja niedawno kupilem i i wszytko bylo ok ale teraz jak pojechalem w trase saczelo sie to dziac ona ma 90KM ale ma tez zmienione wtyski z A6 110KM
bula87 Opublikowano 12 Lutego 2012 Opublikowano 12 Lutego 2012 Dzisiaj zauważyłem podobny problem u siebie też mam AHU 90KM, ale pełną serię. U mnie objawia się to przy przyśpieszaniu raz ciągnie do przodu za chwile jest muł i znów do przodu i tak na zmianę. Czy u Ciebie też tak jest, czy w ogóle traci moc?
motodawca Opublikowano 13 Lutego 2012 Autor Opublikowano 13 Lutego 2012 Dzisiaj zauważyłem podobny problem u siebie też mam AHU 90KM, ale pełną serię. U mnie objawia się to przy przyśpieszaniu raz ciągnie do przodu za chwile jest muł i znów do przodu i tak na zmianę. Czy u Ciebie też tak jest, czy w ogóle traci moc? witam na początku też tak bylo że tak jakby przerywało, że ciągneło, muł i dalej ciągneło, a teraz od razu jak muł to trzeba zgasić silnik żeby zaczol normalnie pracować
bula87 Opublikowano 13 Lutego 2012 Opublikowano 13 Lutego 2012 A może to wina przepływomierza? też już rozważam tą opcję będę wiedział więcej pod koniec tygodnia bo jestem umówiony na logi
radioo11 Opublikowano 13 Lutego 2012 Opublikowano 13 Lutego 2012 ja tak mialem,do 2 tys jechal normalnie potem slabl okolo 3tys nie ciagnal juz wogole okazalo sie ze paliwo zamarzlo. po zgaszeniu chodzil normalnie i za chwile od nowa zmienilem filtr i wyskoczyl blad na vagu 575 podcisniene w kol. dolot. teraz git jest zalalem powyzej pol baku i depresator do ON chodzi znow jak dawniej.
malinek21 Opublikowano 13 Lutego 2012 Opublikowano 13 Lutego 2012 Zrób dokładne logi zanalizuj je i napewno dojdziesz co nie gra szkoda nerwów na wróżenie:)
mar_92 Opublikowano 13 Lutego 2012 Opublikowano 13 Lutego 2012 Zrób dokładne logi zanalizuj je i napewno dojdziesz co nie gra szkoda nerwów na wróżenie:) Dokładnie jak pisze kolega malinek21 szkoda czasu i nerw
motodawca Opublikowano 13 Lutego 2012 Autor Opublikowano 13 Lutego 2012 Zrób dokładne logi zanalizuj je i napewno dojdziesz co nie gra szkoda nerwów na wróżenie:) Dokładnie jak pisze kolega malinek21 szkoda czasu i nerw niewiem ale przestalo mi sei to dziac jak narazie bardzo mozliwe ze to od mrozow czujnik wariowal?? bo teraz jet ok.-5 i wszytko gra nawet jednego szarpnięcianiewiem sam czego szukac[br]Dopisany: 13 Luty 2012, 23:22_________________________________________________bo tak wyhcodzi ze jak przerywalo i tracił moc to wtedy byly mrozy ok.-20 stopni a teraz jak reką odial dziwne lecz niepokoi mnie jescze ten blad w kolektorze ssącym
bula87 Opublikowano 13 Lutego 2012 Opublikowano 13 Lutego 2012 Zrób dokładne logi zanalizuj je i napewno dojdziesz co nie gra szkoda nerwów na wróżenie:) Dokładnie jak pisze kolega malinek21 szkoda czasu i nerw niewiem ale przestalo mi sei to dziac jak narazie bardzo mozliwe ze to od mrozow czujnik wariowal?? bo teraz jet ok.-5 i wszytko gra nawet jednego szarpnięcianiewiem sam czego szukac[br]Dopisany: 13 Luty 2012, 23:22_________________________________________________bo tak wyhcodzi ze jak przerywalo i tracił moc to wtedy byly mrozy ok.-20 stopni a teraz jak reką odial dziwne lecz niepokoi mnie jescze ten blad w kolektorze ssącym no ja mimo wszystko i tak przebadam mojego "Osiołka" bo lepiej zapobiegać niż ma się coś spie*dolić
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się