mendrek Opublikowano 12 Lutego 2012 Opublikowano 12 Lutego 2012 Koledzy, możecie rzucić okiem na te logi? Co sądzicie o stanie silnika? Ogólnie mam problem z not-laufami. Dosyć często przeładowuje, ale ostatnio zrobiłem dłuższą trasę i wygląda na to, że trochę pomogło. Auto ma wgranego jakiegoś wirusa, ale nie wiem co tam jest. Na tym "chipie" mocno kopci na czarno, więc myślę, że to za duża dawka paliwa lub za mało powietrza. Czy może to być przyczyną problemu z zacinającymi się kierowniczkami? BS 000 - http://vaglog.rtnet.pl/szerif_72021.html 003 - http://vaglog.rtnet.pl/szerif_72028.html 004 - http://vaglog.rtnet.pl/szerif_72029.html 011 - http://vaglog.rtnet.pl/szerif_72020.html Statyczne: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/szerif_72027.html 001 - http://vaglog.rtnet.pl/szerif_72023.html 003 - http://vaglog.rtnet.pl/szerif_72028.html 004 - http://vaglog.rtnet.pl/szerif_72029.html 007 - http://vaglog.rtnet.pl/szerif_72036.html 013 - http://vaglog.rtnet.pl/szerif_72038.html 023 - http://vaglog.rtnet.pl/szerif_72037.html 011, 008, 003 - http://vaglog.rtnet.pl/szerif_72039.html Dynamiczne: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/szerif_72030.html 001 - http://vaglog.rtnet.pl/szerif_72024.html 003 - http://vaglog.rtnet.pl/szerif_72031.html 004 - http://vaglog.rtnet.pl/szerif_72022.html 008 - http://vaglog.rtnet.pl/szerif_72025.html 010 - http://vaglog.rtnet.pl/szerif_72032.html 011 - http://vaglog.rtnet.pl/szerif_72026.html 013 - http://vaglog.rtnet.pl/szerif_72035.html 003,011 - http://vaglog.rtnet.pl/szerif_72040.html 003,008,011 - http://vaglog.rtnet.pl/szerif_72041.html Za wszelkie uwagi będę wdzięczny :-)
vauxhall95 Opublikowano 12 Lutego 2012 Opublikowano 12 Lutego 2012 o ja pierdziele co za kretyn to robil.[br]Dopisany: 12 Luty 2012, 20:06_________________________________________________wgraj jak najszybciej seriie,ktos kto go robil chyba strzelal na pale.Dyn kat wtrysku nie ruszony.Wszystko ustawione w kosmos[br]Dopisany: 12 Luty 2012, 20:07_________________________________________________turbo sie zapieka poniewaz koksu full a doladowanie seria.
mendrek Opublikowano 12 Lutego 2012 Autor Opublikowano 12 Lutego 2012 Dzięki. To teraz muszę jak najszybciej wstawić serię. Mam nadzieje, że wtedy problemy ustąpią :-) A co myślisz o korekcjach wtrysków? Zauważyłem, że przy prowadzącym zrobiło się mokro od ropy. Wymieniłem miedzianą podkładkę i wężyki przelewowe, ale dalej jakby tam było mokro. Może być, że ten wtrysk jest już padnięty?
vauxhall95 Opublikowano 12 Lutego 2012 Opublikowano 12 Lutego 2012 watpie,wgraj serie i zobacz jak ze spalaniem i kopceniem na czarno. Poobserwuj jeszcze bo ja bym nie wymienial. Wstaw najlepiej drugie cale ecu bedzie taniej mozesz wstawic 021CE.
mendrek Opublikowano 12 Lutego 2012 Autor Opublikowano 12 Lutego 2012 Wyczyszczę silnik przy tym wtrysku i będę obserwował. Wielkie dzięki za pomoc !!
ciahciah Opublikowano 14 Lutego 2012 Opublikowano 14 Lutego 2012 statyczny kąt wtrysku do poprawy, powinno być 49-54 w logu bs000 druga kolumna jest 75 http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t10913.0.html;highlight=k%C4%85ta+wtrysku sztangą gruszki turbiny tuner kręcił no ale to się poprawi na seryjnym programie czip do poprawy bo turbo non stop będzie zachodzić sadzą
mendrek Opublikowano 16 Lutego 2012 Autor Opublikowano 16 Lutego 2012 Dzięki, cenna uwaga. Za statyczny kąt wezmę się jak tylko wgram ori mapy :-)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się