Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Prośba o analizę logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Koledzy, możecie rzucić okiem na te logi? Co sądzicie o stanie silnika?

Ogólnie mam problem z not-laufami. Dosyć często przeładowuje, ale ostatnio zrobiłem dłuższą trasę i wygląda na to, że trochę pomogło.

Auto ma wgranego jakiegoś wirusa, ale nie wiem co tam jest. Na tym "chipie" mocno kopci na czarno, więc myślę, że to za duża dawka paliwa

lub za mało powietrza. Czy może to być przyczyną problemu z zacinającymi się kierowniczkami?

BS

000 - http://vaglog.rtnet.pl/szerif_72021.html

003 - http://vaglog.rtnet.pl/szerif_72028.html

004 - http://vaglog.rtnet.pl/szerif_72029.html

011 - http://vaglog.rtnet.pl/szerif_72020.html

Statyczne:

000 - http://vaglog.rtnet.pl/szerif_72027.html

001 - http://vaglog.rtnet.pl/szerif_72023.html

003 - http://vaglog.rtnet.pl/szerif_72028.html

004 - http://vaglog.rtnet.pl/szerif_72029.html

007 - http://vaglog.rtnet.pl/szerif_72036.html

013 - http://vaglog.rtnet.pl/szerif_72038.html

023 - http://vaglog.rtnet.pl/szerif_72037.html

011, 008, 003 - http://vaglog.rtnet.pl/szerif_72039.html

Dynamiczne:

000 - http://vaglog.rtnet.pl/szerif_72030.html

001 - http://vaglog.rtnet.pl/szerif_72024.html

003 - http://vaglog.rtnet.pl/szerif_72031.html

004 - http://vaglog.rtnet.pl/szerif_72022.html

008 - http://vaglog.rtnet.pl/szerif_72025.html

010 - http://vaglog.rtnet.pl/szerif_72032.html

011 - http://vaglog.rtnet.pl/szerif_72026.html

013 - http://vaglog.rtnet.pl/szerif_72035.html

003,011 - http://vaglog.rtnet.pl/szerif_72040.html

003,008,011 - http://vaglog.rtnet.pl/szerif_72041.html

Za wszelkie uwagi będę wdzięczny :-)

Opublikowano

o ja pierdziele co za kretyn to robil.[br]Dopisany: 12 Luty 2012, 20:06_________________________________________________wgraj jak najszybciej seriie,ktos kto go robil chyba strzelal na pale.Dyn kat wtrysku nie ruszony.Wszystko ustawione w kosmos[br]Dopisany: 12 Luty 2012, 20:07_________________________________________________turbo sie zapieka poniewaz koksu full a doladowanie seria.

Opublikowano

Dzięki. To teraz muszę jak najszybciej wstawić serię. Mam nadzieje, że wtedy problemy ustąpią :-)

A co myślisz o korekcjach wtrysków? Zauważyłem, że przy prowadzącym zrobiło się mokro od ropy. Wymieniłem miedzianą podkładkę i wężyki przelewowe, ale dalej jakby tam było mokro. Może być, że ten wtrysk jest już padnięty?

Opublikowano

watpie,wgraj serie i zobacz jak ze spalaniem i kopceniem na czarno.

Poobserwuj jeszcze bo ja bym nie wymienial.

Wstaw najlepiej drugie cale ecu bedzie taniej

mozesz wstawic

021CE.

Opublikowano

statyczny kąt wtrysku do poprawy, powinno być 49-54 w logu bs000 druga kolumna jest 75 http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t10913.0.html;highlight=k%C4%85ta+wtrysku

sztangą gruszki turbiny tuner kręcił no ale to się poprawi na seryjnym programie

czip do poprawy bo turbo non stop będzie zachodzić sadzą

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...