Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Problem z chłodzeniem. Zero sił, zero pomysłów....


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

dzisiaj znowu sie "zatkał".... temp 99* węże zimne....

Termostat nowy już przyszedł, jutro wymiana, oby to było to...

Opublikowano

mam wszystko to samo ale w silniku 1.6 czyli

-zimne przewody

-raz zimno , raz ciepło w środku

-na liczniku temp 90 stopni na klimie 88

-od czasu do czasu ubywa płynu

-w płynie nie ma oleju i na odwrót

-przed wymianą rozrządu wszytko ok tylko się nie dogrzewał -temp cały czas 70 stopni

-czy ciepły czy zimny z rury wydechowej kłęby pary , płyn mierzony spalin brak

I teraz to co mnie najbardziej rozbawia bo już mam go dość. Jednego dnia wszystko ok drugiego już nie. Jak jadę zgodnie z przepisami temp. jak kołek na 90 stopniach . Jak lecę i cały czas trzymam do odcinki temp 70 stopni. O co mu chodzi??????????

Uszczelka????

Opublikowano

Odwołując się do moich postów powyżej.... walnięty był termostat. wymiana na wahlera pomogła. teraz max 91-92* osiąga czyli wszystko git :D

Opublikowano

czwarty termostat jest założony , co dziwne jak się zakotłował do 100 stopni , wisko jednym palcem zatrzymałem. Chyba trzeba będzie kupić nowe.

Opublikowano

Kup termostat Wahler 28zł i czujnik temperatury 4pinowy około 26zł z febi. I będziesz miał spokój i 2 rzeczy pewne.

Opublikowano

wiskoze jak juz bedziesz zmieniał to tylko BEHR . a pierwsze co to czujnik temp zmien

Opublikowano

poszedłem po kosztach wisko Febi , czujniki obydwa zmienione , zobaczymy co będzie , wczoraj wisko zatrzymałem łapą przy około 100 stopniach.

d*pa blada wisko zmieninie i dalej kłopot. Ale odcięłem zupełnie nagrzewnice i wszystko do normy wróciło. Chyba to w niej jest szkopuł.

Bez nagrzewnicy temp 90 stopni i jest git. Po podłączeniu jej temp 100 stopni. Ktoś chce kupić A4 bo nie mogę tematu założyć???

Opublikowano

Kilka dni temu pisałem że wstawiłem nowy temostat i jest ok......... ok było ale tylko 3 dni :D

Mechanicznie jest wszystko sprawne tyle ze wskazania sa dalej złe.... zapale zimne auto a tu już 70* :/ za chwile 90* i do 110* skacze (temp na 49 kanale)

A jak pukne w deske to wszystko na kilka minut wraca do normalej temp jaka aktualnie powinna byc czyli:

- odpalam zimny silnik jest juz 70* po 2 km juz 88*

-pukne w deske na licznikiem i temp spadnie na około 66-68* czyli taka jak powinna byc po przejechaniu tych że 2 km po odpaleniu rano zimnego auta.

termostat się otwiera obieg jest itp. czujnik rok temu wymieniony był

Od wczoraj dopiero ucze sie obsługi Vaga takze co on tam pokazuje to jeszcze Wam nie powiem

Może to ten Jeager szaleje, dodam że w zime wariował a mam 3 błędy cos o magistrali CAN-błąd sporadyczny nie związany ze sprzętem

Tak naprawde to mnie to rybka co on pokazuje bo mechanicznie jest ok ale jak kiedys naprawde bedzie nie tak z układem chłodzenia to nie bede pewny czy żle pokazuje czy faktycznie silnik sie gotuje...

Opublikowano

kolegi wisko ori w audi to BEHR i tylko takie nalezy sie kupywac. Michał jak twierdzisz ze po odpieciu nagrzwnicy jest git to bym od niej zaczoł jakies płukanie czy cos w tym stylu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...