Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AAH] Tylna wycieraczka!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A mianowicie po jej włączeniu słychać pyknięcie jak by chciała ruszyć ale nie rusz.Czy moga być to szczotki?Gdzie je dostać?

Opublikowano

niedziałająca tylna wycieraczka to częsta przypadłość A4 Avant, rozbierz silniczek tylnej wycieraczki, jak będziesz miał szczęście to jedynie zardzewiał mechanizm, gorsza opcja to spalony silniczek.

Opublikowano

Rozebrałem i wygląda na ok tylko szczotki jakieś już zjechane.[br]Dopisany: 14 Luty 2012, 19:39_________________________________________________A więc tak.Szczotki zmienione i silniczek wyczyszczony.Bezpośrednio podłączony pod aku chodzi a gdy podepnę kostke niedziała.Sprawdzałem prąd w kostce i jest.Po podłonczeniu silniczek pyknie ale nie idzie dalej.Gdzie szukać przyczyny ;( ;( ;(

Opublikowano

a wcześniej było ok wszystko z tą wycieraczką ? wymieniany był silniczek może ? bo kiedyś obiło mi się o uszy że przedliftowe silniczki mają odwrotnie + z - niż poliftowe. Ale nie wiem czy to prawda.

Opublikowano

Kupiłem auto tydzień temu i ta wycierzczka nie działała.[br]Dopisany: 15 Luty 2012, 15:55_________________________________________________Wyczytałem że można obejść płytke sterującą i wycieraczka będzie się włanczała ze spryskiwaczem tylko.Ale jak to zrobić?Strasznie drażni mnie jurz ta wycieraczka! :embarrassed:[br]Dopisany: 15 Luty 2012, 15:57_________________________________________________Nikt nie pomoże????? :embarrassed::confused4:

Opublikowano

jeśli chodzi bezposrednio pod aku a nie chodzi pod kostka to przyczyna tez moze byc taka ze jest przetarty przewód.Napiecie moze być ale pod obciazeniem spada jego wartość.Zatem sprawdź napięcie w kostce w chwili podłączenia silniczka.

Opublikowano

sprawdź kolego płytkie ja miałem ten sam problem i miałem ścieżkę przepaloną a silniczek był zapieczony i to było przyczyną przepalenia .

Opublikowano

Wyczytalem że może być wina przekaznika 377 ale niemoge go znalesc.[br]Dopisany: 17 Luty 2012, 14:11_________________________________________________To znów ja i moja wycieraczka :wallbash: A więc tak silnik działa przekaznik raczej ok.Ale jak silnik podepne do kostki to pyknie i się nie rusza,ale gdy wezme z kostki plus i minus to działa super.Wygląda mi na to że plus z minuse muszą być zamienione.Jak to możliwe :wallbash:

Opublikowano

kolega MASATO parę postów wyrzej napisał dlaczego

Opublikowano

Zamień i będzie ok

Opublikowano

Zamieniłem i wycieraczka chodziła ale nie mogłem jej rozłączyć.Założyłem drugi silnik i wykonał kilka obrotów i staną tylko przy włączeniu ruszy się kilka .milimetrów.Z tą wycieraczką to jest naprawde jakaś magia :wallbash: :wallbash: :wallbash:

Opublikowano

Niestety chyba będziesz musiał poszukać zwarcia na przewodach, a może wina przełącznika od wycieraczek?

Opublikowano
Zamieniłem i wycieraczka chodziła ale nie mogłem jej rozłączyć.Założyłem drugi silnik i wykonał kilka obrotów i staną tylko przy włączeniu ruszy się kilka .milimetrów.Z tą wycieraczką to jest naprawde jakaś magia :wallbash: :wallbash: :wallbash:

Poradziłeś sobie z ta wycieraczka bo od paru dni mam podobny problem. Wycieraczka najpierw po właczeniu tylko pyknela kawalek i stala. A po rozebraniu i złozeniu wszystkiego zauwazyłem ze po kazdym przekreceniu kluczyka pyknie kawalek i staje, bez zbaczenia w jakiej pozycji jest manetka od wycieraczek. NIe wiem co to moze być?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...