wiesgaj Opublikowano 28 Marca 2012 Opublikowano 28 Marca 2012 Obserwacji ciąg dalszy . Na stół poszedł Leon z silnikiem ALH. Hamulce w Seacie dosłownie brzytwa a ciśnienie -0.8 do -0.95 wiec identyczne jak moje. Czas pompowania od 0.0 do -0.9 mój ma lekko lepszy więc i wydajność. Podsumowanie- pompy nie ma się co czepiać. Dalej jest już gorzej bo, u Seata po naciśnięciu pedału zegar stoi bez ruch, a u mnie spada do -0.6 a w Seacie dopiero po puszczeniu pedału.Moim zdaniem tu jest przyczyna dwardszego pedału, tylko jaka. Nie znam dokładnej budowy serwa ,czy jest tam wewnątrz jakiś zaworek który uzupełnia powietrze po puszczeniu pedału. I to było by pytanie do szanownych forumowiczów. A co do twardniejącego pedału po kilkakrotnym naciśnięciu to zachowuje się identycznie ja u pozostałych kolegów. Twardnieje i podciśnienie spada prawie do 0. Mógłby ktoś napisać czy posiada nietwardniejący, bo może zajmujemy się tym a to tak ma być.
zizel Opublikowano 28 Marca 2012 Opublikowano 28 Marca 2012 no włanie tylko dlaczego to podcisnienie spada po nacisnięciu pedału... na pewno jest cos nie tak bo sam widzisz jak w leonie dzialaja hamulce, ja jak sie przesiade do toledo to tez pierwsze co mi sie rzuca to hamulce brzytwa.
tomek040486 Opublikowano 28 Marca 2012 Opublikowano 28 Marca 2012 a ja bym sprawdził vacum pompe i łączenie gumowe wchodzące w scianę grodziową bo często parcieje i jakaś dziurka sie robi.bynajmniej ja tak miałem.
wiesgaj Opublikowano 28 Marca 2012 Opublikowano 28 Marca 2012 Szczelność sprawdzona. Ciśnienie spada tylko w tedy jak wcisnę pedał. Czytałem na innych forach że, w serwach są jakieś zaworki, które otwierają się i zamykają jak naciska się pedał. Nie wiem właśnie, jak jest w podwójnym serwie, w naszych A4.Bo mi chodzi po głowie że tam się otwiera nie tak jak trzeba i lufcik ucieka. Czekam właśnie na kolegów z forum może się ktoś zna na temacie. Bo nie chcę rozbierać na darmo serwa .
zizel Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Opublikowano 3 Kwietnia 2012 sprawdzalem i u mnie po dluzszym postoju cisnienia na wezu z pompy vacum do serwa nie ma, to znaczy ze jest jakas niesczelnosc, ale stawialbym ze ta niesczelnosc jest gdzies na tych cienkich wezykach podcisnienia ktore lacza sie z grubym przy grodzi. a moze to normalne ze po dluszyszm postoju to cisnienie gdzies znika?
mikael se Opublikowano 29 Września 2012 Autor Opublikowano 29 Września 2012 witam zrobilem test hamulcow w servisie i wedlog nich wszystko ok- wsiadlem do nowiutkiej a4 z 2012r wlaczylem zaplon i co? tak samo. wiec tak musi chyba byc
melman_zyrafa Opublikowano 30 Września 2012 Opublikowano 30 Września 2012 Też tak miałem. Teraz jest teoretycznie ok. Wymieniłem łącznik w grodzi, uszczelki na vacuum, odessałem ropę (?) z serwa (obstawiam puszczające uszczelki na vacuum). - było to samo. chłopaki z Gdańska wymienili mi jakiś wężyk podciśnienia w okolicach bodajże egr bo nie był szczelny, odpowietrzyli układ i... jest normalnie. Chociaż miałem raz taką sytuację, że znowu mi się to stało a po nocy już tego nie było. Moje podejrzenia padają jeszcze na zawór zwrotny podciśnienia (na wężyku przy vacuum).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się