Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Dziwna reakcja na pedał przyśpieszenia


Krzysiekcalibra

Rekomendowane odpowiedzi

Poza tym ze auto wpada w tryb awaryjny nic innego sie nie dzieje jest raczej dynamiczne ni kopci (wymienilem gumowy 10cm łącznik bo byl pękniety) patrzylem na ta wtyke niby wszystko ok. Czy jesli jest problem z logami w BS to tez problem moze tkwic po stronie tego mapsensora czy jak to sie zwie ? I czy to ze nie loguje sie grupa 011 to tylko wina mapsensora czy moze byc jeszcze inna przyczyna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wpada w tryb serwisowy to pokaż nam błąd jaki się pojawia bo chyba dotychczas tego nie pokazałeś.

Co do logów sądzę że to małe niedopatrzenie z twojej strony - wyczyść folder logowania loguj grupy pojedynczo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Folder logowania czyscilem przed robieniem logów i logi robiłem pojedynczo. Żaden błąd nie wyskakuje. A wydaje mi sie ze to tryb awaryjny bo z tego co wyczytalem to wlasnie podczas jazdy nagła utrata mocy sygnalizuje nam tryb awaryjny i, albo trzeba zgasici samochod albo sciagnąć noge z gazu (byc moze sie myle).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Folder logowania czyscilem przed robieniem logów i logi robiłem pojedynczo. Żaden błąd nie wyskakuje. A wydaje mi sie ze to tryb awaryjny bo z tego co wyczytalem to wlasnie podczas jazdy nagła utrata mocy sygnalizuje nam tryb awaryjny i, albo trzeba zgasici samochod albo sciagnąć noge z gazu (byc moze sie myle).

Tryb awaryjny jest wtedy jeżeli auto nie ma mocy i dopiero ponowne odpalenie załatwia problem jeżeli wystarczy puszcić "gaz" to nie jest to tryb awaryjny (chyba że sie myle to mnie poprawcie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam pewien problem, Posiadam audi a4 b6 2.5TDI V6 163KM Avant. Na obrotach >2000 silnik w pewnym momencie szarpie i ciężko wchodzi na obroty. Wymieniony został filtr paliwa, olej nie potrzebuje jeszcze wymiany, po podłączeniu do Vag'a na diagnostyce brak jakichkolwiek błędów. Co może być tego przyczyną?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozebralem wyczyscilem wszystko co sie dalo wraz z mapsensorem i dalej niesstyty nic nie pokazuje. Ale dobra w sumie wszystkie problemy opisane przeze mnie na poczatku tego tematu ustaly no mozo poza nagla utrata mocy podczas przyspieszania ale najprawdopodobniej czeka mnie kupno nowego map sensora. A mozna cos powiedziec np o grupie 000 ? albo o innych logach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam takie pytanie dzisiaj zaślepiłem EGR i zamieniłem zawór N75 z N18 auto już nie przerywa i przyspiesza płynnie i teraz moje pytanie czy mogę tak jeździć z zamienionymi zaworkami czy to tylko się robi w celu sprawdzenia zaworka a później jak najszybciej kupić i zamienić tak jak było ?? przyznam szczerze że chwilowo nie posiadam gotówki więc było by mi na ręke jak by można było tak jeździć :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...