mati101086 0 Opublikowano 7 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2012 Poza tym ze auto wpada w tryb awaryjny nic innego sie nie dzieje jest raczej dynamiczne ni kopci (wymienilem gumowy 10cm łącznik bo byl pękniety) patrzylem na ta wtyke niby wszystko ok. Czy jesli jest problem z logami w BS to tez problem moze tkwic po stronie tego mapsensora czy jak to sie zwie ? I czy to ze nie loguje sie grupa 011 to tylko wina mapsensora czy moze byc jeszcze inna przyczyna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adadur 13 Opublikowano 8 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2012 Jak wpada w tryb serwisowy to pokaż nam błąd jaki się pojawia bo chyba dotychczas tego nie pokazałeś. Co do logów sądzę że to małe niedopatrzenie z twojej strony - wyczyść folder logowania loguj grupy pojedynczo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati101086 0 Opublikowano 8 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2012 Folder logowania czyscilem przed robieniem logów i logi robiłem pojedynczo. Żaden błąd nie wyskakuje. A wydaje mi sie ze to tryb awaryjny bo z tego co wyczytalem to wlasnie podczas jazdy nagła utrata mocy sygnalizuje nam tryb awaryjny i, albo trzeba zgasici samochod albo sciagnąć noge z gazu (byc moze sie myle). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiekcalibra 1 Opublikowano 8 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2012 Folder logowania czyscilem przed robieniem logów i logi robiłem pojedynczo. Żaden błąd nie wyskakuje. A wydaje mi sie ze to tryb awaryjny bo z tego co wyczytalem to wlasnie podczas jazdy nagła utrata mocy sygnalizuje nam tryb awaryjny i, albo trzeba zgasici samochod albo sciagnąć noge z gazu (byc moze sie myle). Tryb awaryjny jest wtedy jeżeli auto nie ma mocy i dopiero ponowne odpalenie załatwia problem jeżeli wystarczy puszcić "gaz" to nie jest to tryb awaryjny (chyba że sie myle to mnie poprawcie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati101086 0 Opublikowano 8 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2012 no wlasnie sam juz zglupialem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michasns 0 Opublikowano 8 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2012 Witam, mam pewien problem, Posiadam audi a4 b6 2.5TDI V6 163KM Avant. Na obrotach >2000 silnik w pewnym momencie szarpie i ciężko wchodzi na obroty. Wymieniony został filtr paliwa, olej nie potrzebuje jeszcze wymiany, po podłączeniu do Vag'a na diagnostyce brak jakichkolwiek błędów. Co może być tego przyczyną? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati101086 0 Opublikowano 8 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2012 Rozebralem wyczyscilem wszystko co sie dalo wraz z mapsensorem i dalej niesstyty nic nie pokazuje. Ale dobra w sumie wszystkie problemy opisane przeze mnie na poczatku tego tematu ustaly no mozo poza nagla utrata mocy podczas przyspieszania ale najprawdopodobniej czeka mnie kupno nowego map sensora. A mozna cos powiedziec np o grupie 000 ? albo o innych logach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiekcalibra 1 Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Panowie mam takie pytanie dzisiaj zaślepiłem EGR i zamieniłem zawór N75 z N18 auto już nie przerywa i przyspiesza płynnie i teraz moje pytanie czy mogę tak jeździć z zamienionymi zaworkami czy to tylko się robi w celu sprawdzenia zaworka a później jak najszybciej kupić i zamienić tak jak było ?? przyznam szczerze że chwilowo nie posiadam gotówki więc było by mi na ręke jak by można było tak jeździć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2012 musza byc sprawne obydwa zawory. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiekcalibra 1 Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2012 ok ale teraz tak , N18 jest od egr a egr jest zaślepiony czyli na dobrą sprawę może go nie być a skoro teraz N18 jest zamiast N75 i wszystko jest ok to jaki jest sens wymiany jak działa?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się