Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Skąd sie bierze prąd 0,41v przy włączonych mijania na kostce od długich


oktawiusz5

Rekomendowane odpowiedzi

tak jak w temacie włączam długie i przy włączonych światłach mijania jest 11,4. Przy włączonym zapłonie jak wyłączam długie to na kostce jest 0,41v a powinno być 0v gdzie jest przyczyna? Skąd ten prąd się tam bierze, czyżby manetka była walnięta?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za opis dostajesz "1" (jutro z rodzicami :wink4:)

Mogę się tylko domyślać że masz żarówkę dwuwłóknową i przewód powrotny wspólny. Prąd jednego włókna wywołuje spadek na przewodzie do masy i ten spadek mierzysz na końcówce "ciemnego" włókna.

Z niecierpliwością :tongue4: czekam na opis lub zdjęcie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

....powrotny jest wspólny w reflektorze tak jest w każdym chyba, więc jak mam to zlikwidować wstawiałem diody prostownicze na + jak mam to zrobione w jednym reflektorze to przesłona mi się otwiera i zamyka lepiej , Przy dwóch reflektorach to przesłony się zawieszają nie wracają na swoje miejsce po wyłączeniu długich, dopiero po wyłączeniu świateł postojowych wracają na swoje miejsce.[br]Dopisany: 18 Luty 2012, 09:25_________________________________________________jak mierzyłem miernikiem to masę brałem z EGR wiec masa chyba nie ma tu nic do tego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez schematu nie ujedzie :(

[br]Dopisany: 18 Luty 2012, 11:29_________________________________________________Masa ma znaczenie, żeby się przekonać wystarczy zmierzyć napięcie pomiędzy masą, a masą - w teorii powinno być zerowe.

Np zacisk akumulatora - "masa żarówki"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale o jaki schemat tobie chodzi jest to normalny reflektor a4 b5 po lifcie i zamiast na żarówkę puszczam przewody na przesłonę bi-xenon i wychodzą cyrki ze nie opada przesłona.

masę idę mierzyć

pomierzyłem ma się to tak:

migam długimi pokazuje - 0,05v

włączone postojowe - 0,06v

włączone mijania -0,08v

włączone mijania i mrugam długimi 0,12v

włączone postojowe i włączam przeciw mgielne 0,12v

wszystkie napięcia mierzone między masą reflektora a masą akumulatora

następny pomiar to przewód + odcięty i masa z EGR i pokazuje na włączonych już postojówkach 0,41v

co można temu zaradzić diody prostownicze dać przed przesłoną i za przesłoną, czy jak?

podałem masę bezpośrednio do akumulatora i dalej to samo

przekaźnik od długich słychać że działa

nie mam zielonego pojęcia co to moze być[br]Dopisany: 18 Luty 2012, 15:34_________________________________________________czy coś takiego zdało by egzamin?

schematz.jpg

Uploaded with ImageShack.us[br]Dopisany: 18 Luty 2012, 15:58_________________________________________________następne sprawozdanie. podłączyłem tak jak jest to na schemacie tylko że w miejscu led jest żarówka od świateł drogowych

przesłona się otwiera i zapalają się światła drogowe. gaszę drogowe i razem z nimi przesłona opada do końca, podejrzewam że wystarczy w to miejsce podpiąć żaróweczkę 5w i zostawić w reflektorze.

Tymczasem poczekam na cieplejsze dni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego jak dla mnie to wszystko nie ma sensu. Prąd roładowywuje sie tylko wtedy gdy w układzie jest kondensator.W Twoim teraz przypadku to dioda led i opornik nie zdają egzaminu.Sam opornik spowoduje strate tylko napięcia na zarówce co w efekcie pogorszy jej świecenie. A co do masy to podejrzewam ze jest słaby styk .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podłączyłem tak jak jest to na schemacie tylko że w miejscu led jest żarówka od świateł drogowych H7

przesłona się otwiera i zapalają się światła drogowe. gaszę drogowe i razem z nimi przesłona opada do końca, podejrzewam że wystarczy w to miejsce podpiąć żaróweczkę 5w i zostawić w reflektorze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opis jasny dla jego autora...

Ja się tylko mogę domyślać....

Mam podejrzenie że napięcie 0,41V z EGR= silnika = obudowy alternatora może być wynikiem słabego kontaktu ELEKTRYCZNEGO silnik-karoseria

Sprawdzić to można mierząc napięcie EGR(dowolny element silnika)-Zacisk minus akumulatora PRZY PRACUJĄCYM SILNIKU I WSZYSTKICH WŁĄCZONYCH np. światłach

Powinno być max koło 0,1V

Jak rozumiem żaróweczka "odprowadza" prąd błądzący->obniża napięcie i wtedy przesłona wyczuwa że światła wyłączone.

A wcześniej napięcie nawet 0,4V jest traktowane jako "światła świecą- unieś osłonę"

Jak mocno świeci na żaróweczka 5W?

Gaśnie wraz z wyłączeniem instalacji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gaśnie żaróweczka ale nie go końca

widać jak grzeje się włókno ( kolor mocno pomarańczowy)

masę brałem też bezpośrednio z akumulatora i dalej 0,41V

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy możesz jakiś schemat obszerniejszy, albo zdjęcie?

Nie rozumiem co to jest za przesłona opornik i ta cewka?

Zgadywać mogę albo z fusów wróżyć że 0,41V to spadek napięcia na diodzie schottkyego (np. zdemontowanej z uszkodzonego zasilacza PC).

Takie diody osobiście zakładam żeby np. dodatkowym wyłącznikiem coś sterować a nie zakłócić pracy ori układów.

Dalej nie wiem o co chodzi :confused4:

SCHEMAT SCHEMAT SCHEMAT

Taka żarząca się żaróweczka powolutku ale ciągle rozładowuje aku...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...