yankes23 Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Witam. Proszę o analizę logów 1,9 tdi AHF http://images30.fotosik.pl/195/9a5960fd30344b0amed.jpg Sorki. Pierwszy raz wrzucam zdjęcia mam nadzieje, że ten link będzie już działał. http://images24.fotosik.pl/195/0f4640bb1404b68dmed.jpg
PAWEL69 Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Opublikowano 13 Kwietnia 2008 A gdzie te logi [br]Dopisany: 13 Kwiecień 2008, 19:56 _________________________________________________Jeszcze statyczne :mysli: :mysli:Te według mnie wyglądają ok :th: no chyba że sie mylę :kox: A napewno poprawi to mstrz "SPANKI" jak się myle oczywiście
grzanek85 Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Przepływka troszkę odstaje warto było by ją przeczyścić, choć jeszcze dopływu gnoju nie obcina :th: .
PAWEL69 Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Przepływka troszkę odstaje warto było by ją przeczyścić, choć jeszcze dopływu gnoju nie obcina :th: . A po czym wnosisz bez logów grupy 10 Może się mylę ale jest OK! :th:
grzanek85 Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Opublikowano 13 Kwietnia 2008 A co ma 010 do przepływki spójrz na 03 i 08
lukaszr Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Opublikowano 13 Kwietnia 2008 A co ma 010 do przepływki spójrz na 03 i 08 W 010 widać pomiar zasysanej masy powietrza i też ciśnienie więc jednak ma. Jest w miarę ok - przy 3000 obr jest jakby jakieś delikatne zacięcie, ale nie ma co narzekać. Przydałoby się więcej logów i większe obrazki.
yankes23 Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Logi jak najbardziej są dynamiczne. Jeżeli brakuje jakiś logów to powiedzcie jakich to zrobię. Problem jest bo czasami łapie mi błędy 16485 i 17958 i moc ucieka. Przepływka ma 20 000 km, zaworek n75 nówka, turbina po czyszczeniu.
Jarol Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Zrób więcej logów: statyczne, dynamiczne i BS, po za tym pomierz każdy blok osobno. Tu masz napisane jak zrobić pełne logi: http://www.a4-klub.pl/smf/tdi_diagnostyka_aktualizacja_13_x_2007-t18478.0.html Na tych logach wszystko wygląda ok chodź rzeczywiście przepływka jest dość slaba ale narazie jeszcze nie tnie dawki.
yankes23 Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Witam zamieszczam resztę logów zrobionych zgodnie z linkiem zamieszczonym przez Jarol. Nie udało mi się zrobić bloku 000, reszta mam nadzieję że będzie dobra. 1. Log dynamiczny 003 i 011 http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=a4635bfc6ae1dc9a 2. Log dynamiczny 003 i 011 po wcześniejszym odpięciu i zapięciu przepływki http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=7c51e6e0facc75b9 3. Log dynamiczny 003 i 011 w trakcie próby złapany błąd i odcięcie mocy http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=4941c5de57931b55 4. Log dynamiczny 008 i 010 http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=8dfee60b0e6f64ec 5. Log statyczny 001 http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=17ca6ced85f97338 6. Log statyczny 003, 004 i 007 http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=d5e15d8c59e43462 7. Log statyczny basic settings 003 http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=2b2f0bc14cadeb49 8. Log statyczny basic settings 004 http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=53df2afefe93cb96 9. Log statyczny basic settings 011 http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=5e28e8927311debb Jak coś jeszcze będzie potrzebne to się zrobi, bo mam już dość odcinania mocy, która występuje jak mu się uwidzi.
spanky Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Opublikowano 21 Kwietnia 2008 zaluzje w turbo sie przycinaja [stoja na 2.5 bara] stad tryb awaryjny ECU ....
yankes23 Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Turbina po czyszczeniu ma przejechane 3 tyś. km. Co z tą przepływką, że powyżej 3000 obrotów spadają jej parametry. To jest do przyjęcia, przez to nie będzie łapał błędów? Błąd który złapaliśmy podczas próby dynamicznej to 16485. Zapomniałem jeszcze dodać, że katalizatora już nie mam. Wyciąłem go gdzieś 2 tyś. km temu.
Jarol Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Przepływka jest troche słaba ale narazie nie tnie dawki, więc można narazie ją zostawić. Wygląda na to że kierownice w turbo się przycinają. A błąd który wyskoczył jest pewnie spowodowany tym że odłączyłeś przepływomierz. 16485 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal Zacznij od wyczyszczenia turbo potem możesz też umyść przepływke i wymienić filtr powietrza.
yankes23 Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Ten błąd złapałem w pierwszej próbie jak zapodałem 4 bieg i gaz w podłogę to zaraz odcięło moc. Po wykasowaniu błędu zrobiłem 2 próby i jakoś się udało, że nie złapałem żadnego błędu. Więc czy może tak być że raz łopatki się zatną a raz nie?? Przepływomierz to dopiero po udanej próbie zresetowałem.
spanky Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Więc czy może tak być że raz łopatki się zatną a raz nie?? moze ....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się