a.ch Opublikowano 20 Lutego 2012 Opublikowano 20 Lutego 2012 Witam,opisze moj problem.temperatura na zewnatrz to +1,5 silnik nagrzal sie do 90 stopni na autostradzie jechalem jakies 160 wszystko bylo ok gdy zjechalem z autostrady temperatura spadla do okolo 75stopni po ponownym wjechaniu na autostrade i przyspieszeniu zaczela rosnac do 90 ale gdy przyspieszylem do 180 spadla do 80 po zwolnieniu do okolo 100-110 wrucila do normalnej(90)dodam ze termostat zmienilem w grudniu z poprzednim dzialo sie podobne pojezdzilem na nim jakies 4 miesiace.pierwszy byl to orginal teraz jest jakis francuski tez markowy.Czujnik temp. byl wymieniany przy zmianie pierwszego termostatu.macie jakies pomysly co to moze byc?Dodam ze przy jezdzie tak do 100km/h temperatura nie spada.
darkopolo Opublikowano 20 Lutego 2012 Opublikowano 20 Lutego 2012 Bez Vag to wróżenie z fusów.Tutaj: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=18478.0 masz opisane jak zdiagnozować co jest przyczyną.
a.ch Opublikowano 20 Lutego 2012 Autor Opublikowano 20 Lutego 2012 Pod VAG ale czy to cos napewno wykaze? A jak to termostat,to co mam co 4 miesiace wymieniac?To one tak szybko padaja czy to tylko u mnie?Kupilem dwa razy zlom czy problem lezy gdzie indziej
pastaldo Opublikowano 21 Lutego 2012 Opublikowano 21 Lutego 2012 Pod VAG ale czy to cos napewno wykaze? A jak to termostat,to co mam co 4 miesiace wymieniac?To one tak szybko padaja czy to tylko u mnie?Kupilem dwa razy zlom czy problem lezy gdzie indziej mogłeś miec poprostu pecha i kupiłeś taki co sie rozleciał. Napisałes: jakis francuski tez markowy ale jaki dokładnie? Kup Wahlera albo Ori i powinien wytrzymać duuużo dłużej.
zib0l Opublikowano 21 Lutego 2012 Opublikowano 21 Lutego 2012 Pod VAG ale czy to cos napewno wykaze? A jak to termostat,to co mam co 4 miesiace wymieniac?To one tak szybko padaja czy to tylko u mnie?Kupilem dwa razy zlom czy problem lezy gdzie indziej mogłeś miec poprostu pecha i kupiłeś taki co sie rozleciał. Napisałes: jakis francuski tez markowy ale jaki dokładnie? Kup Wahlera albo Ori i powinien wytrzymać duuużo dłużej. faktycznie miales chyba pecha, ja po kupnie auta 4 lata temu wymienilem termostat na ori i do teraz wszystko smiga ok....
a.ch Opublikowano 23 Lutego 2012 Autor Opublikowano 23 Lutego 2012 Jak nazywa sie ten ori termostat do audi? [br]Dopisany: 23 Luty 2012, 19:01_________________________________________________Sorry jeszcze jedno pytanie,trzeba odpowietrzac uklad po wymianie termostatu?
Biszczan Opublikowano 28 Lutego 2012 Opublikowano 28 Lutego 2012 Powinno pomóc: http://a4-klub.pl/vb/showthread.php?2575-AHH-1Z-AFN-AVG-AJM-ANB-ATJ-Wymiana-termostatu-fotostory&highlight=wymiana+termostatu
a.ch Opublikowano 8 Marca 2012 Autor Opublikowano 8 Marca 2012 witam,jestem po wymianie termostatu na ori generalnie trzyma temp. ale trudno mu sie zagrzac i temp. zanim osiagnie 90 rosnie i delikatnie spada po osiagnieciu 90 trzyma.Mam pytanie jak sprawdzic temp. na klimatroniku tzn. jak dokladnie mam wlaczyc ten kanal 49 czy 51 bo nigdzie nie moge znalesc
Tommy Gun Opublikowano 8 Marca 2012 Opublikowano 8 Marca 2012 To i ja zapytam o taką pierdołę. Otóż na starym liczniku miałem problem tego typu iż wskazówka nigdy nie stała równo na 90. W lecie jak robiłem logi vag pokazywał chwilę po pałowaniu 93 ale wskazówka odchylona tak jakby na 87-88 stopni. Termostat i czujnik wymienione na ori i vag zawsze pokazywał prawidłowo. Niedawno zakupiłem nowszy licznik i dalej to samo. Możliwe że w obydwu licznikach wskazówki do regulacji ?? Chyba że macie jakiś inny pomysł...
a.ch Opublikowano 10 Marca 2012 Autor Opublikowano 10 Marca 2012 Ponowie pytanie,jak sprawdzic temp. silnika na klimatroniku(jak wlaczyc kanal 49)???
Pulpit Opublikowano 10 Marca 2012 Opublikowano 10 Marca 2012 obieg wewnetrzny plus nawiew na gore i pozniej dojezdzasz ustawieniem temp. na odpowiedni kanal i obieg wewnetrzny masz wskazanie kanalu, wylaczasz tak samo jak i wlaczasz
a.ch Opublikowano 11 Marca 2012 Autor Opublikowano 11 Marca 2012 Witam, sprawdzalem dzisiaj temperature na klimatroniku auto po nocy temp. +7C i bylo tak: kanal 49 zaczelo sie od 30C kanal 51 8C jazda w miescie z przewaga obwodnicy po 1 kilometrze kanal 49 32C bardzo powoli rosnie na 51 duzo szybciej i w stalym tepie. po 6 kilometrach na 51 90C itakjuz zostala a na 49okolo 50C przy czym ciagle spadki i wzrosty zedu 7-8C i to czasami wciagu paru sekund po 8 kilometrach dobilo do 60C wskaznik na desce rozdzielczej drgnal,zauwazylem ze reaguje on z pewnym opoznieniem i ciaglych wachan temp.nie pokazuje.PO 13 Kilometrach na 49 bylo 86C a nadesce wskazowka w pionie tyle ze temp.spadala i rosla +/- 9C i tak az do 15 kilometra trwalo to jakies 17 minut.Sprawdzalem to juz 3 razy za kazdym razem tak samo potem trzyma temp. czy stoje czy jade dodam ze na autostradzie tez trzyma a probowalem do 180km/h na kanale 49 po miescie jest jakies 87C a przy dobrym bucie rosnie do 89 max 90C.macie jakis pomysl co to moze byc?Bo normalne to chyba niejest termostat wymieniony na ori czujnik tez jakies 9 miesiecy temu.Uff! Ale sie rozpisalem,mam nadzieje ze nie skaplikowalem za bardzo.bede wdzieczny za kazda podpowiedz.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się