agness Opublikowano 21 Lutego 2012 Opublikowano 21 Lutego 2012 witam. Mam taki problem z moim Audi A4 B7 2,0 TDI 140KM 2005r. Przy uruchomieniu silnika jest wspomagania w ogole nie słychać, natomiast po przejechaniu paru kilometrów przy skręcaniu słychać dziwny dzwięk dochodzący z pompy wspomagania. Jednak gdy zgaszę silnik i odczekam jakieś 10 min. odpale ponownie to przy kręceniu kierownicą nie słychać żadnych dzwięków. Dodam jeszcze, że w zbiorniczku płynu wspomagania jest mnóstwo piany. Mam takie wrażenie, że gdy płyn nie jest spieniony jest cichutko a później zaczyna brzęczeć. Kolor płynu moim zdaniem powinien być zielony mineralny(bo tak jest napisane na nakrętce) lecz po sprawdzeniu białą kartką jest brązowy, czy to możliwe, że płyn zmienia kolor? Nakrętka zbiorniczka jest szara. Jeszcze takie pytanie: czy, żeby spuścić płyn można odczepić wężyk i kręcić lewo/prawo kierownicą czy lepiej wlewając płynu przepłukać. Dodam jeszcze, że płyn od zakupu czyli 140,000 km do teraz czyli 240,000 tyś. nie był wymieniany. Bardzo proszę o rade. Pozdrawiam
danielo Opublikowano 21 Lutego 2012 Opublikowano 21 Lutego 2012 Dam Ci najlepszą rade,zapindalaj jak najszybciej do mechanika i wymień olej i będzie cacy .Jest już stary i zużyty dlatego brązowy,a powinien być zielony
Dev Opublikowano 21 Lutego 2012 Opublikowano 21 Lutego 2012 zajeżdzona pompa, brak wymiany płynu, a ten wymienia sie coi 60 tkm lub co 2 lata wymien go jak najszybciej, zbiorniczek wyciągnij i wypłukaj benzyna ekstrakcyjną
agness Opublikowano 21 Lutego 2012 Autor Opublikowano 21 Lutego 2012 spróbuje sam wymienić płyn gdyż przebywam za granicą i koszta byłyby tu dużo wyższe. tylko nie wiem, czy to pomoże ale zobaczymy. a gdy po wymianie płynu będzie dalej hałasować to raczej nie wskazana jest jazda 1000 km?
Dev Opublikowano 21 Lutego 2012 Opublikowano 21 Lutego 2012 na pewno nie zaszkodzi i wymieńń jak najszybciej bo pompa zdechnie na całego
agness Opublikowano 21 Lutego 2012 Autor Opublikowano 21 Lutego 2012 a może macie jakieś pomysły jak wymienić ten płyn tak żeby sie nie zapowietrzył układ...?
Dev Opublikowano 21 Lutego 2012 Opublikowano 21 Lutego 2012 układ sie sam odpowietrzy jak zmienisz płyn nie ma zadnego strachu, to nie hamulce
agness Opublikowano 22 Lutego 2012 Autor Opublikowano 22 Lutego 2012 dzisiaj kupiłem 2l. płynu hydraulicznego zielonego w serwisie. 1 litr poszedł na płukanie a z drugiego dolałem do max. Po przejechaniu 20 km nie było słychać żadnych dzwięków, kierownicą kręciło się lżej niż wcześniej. Po skończonej jeździe sprawdziłem płyn w zbiorniczku, delikatnie się spienił i nie wiem, czy to dobrze ? A z takich dziwnych rzeczy to zauważyłem, że w zbiorniczku bezwłądnie pływa sobie sitko/filtr. Po 5 min udało mi się go wsunąć w te miejsce gdzie powinien się znajdować ale nie wiem, czy czasami znowu nie wyjdzie... Mam nadzieję, że mamy zalany dobry płyn a pompa nie zdążyła się "przytrzeć" i nie zacznie z powrotem piszczeć. Dziękuje wszystkim za porade, która okazała się skuteczna.
tomek040486 Opublikowano 22 Lutego 2012 Opublikowano 22 Lutego 2012 płyn po dolaniu delikatnie sie pieni ale po kilku chwilach staje sie przejrzysty i juz jest ok.to normalne
virus31 Opublikowano 9 Marca 2012 Opublikowano 9 Marca 2012 A w jaki sposób wymienić płyn. Którędy go spuścić ?
mr.mark1 Opublikowano 9 Marca 2012 Opublikowano 9 Marca 2012 Tu masz Opis co i jak http://a4-klub.pl/vb/showthread.php?143351-ALL-B6-Wymiana-p%B3ynu-do-wspomagania&highlight=wspomagania
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się