Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B7] Problem ze wspomaganiem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam.

Mam taki problem z moim Audi A4 B7 2,0 TDI 140KM 2005r.

Przy uruchomieniu silnika jest wspomagania w ogole nie słychać, natomiast po przejechaniu paru kilometrów przy skręcaniu słychać dziwny dzwięk dochodzący z pompy wspomagania. Jednak gdy zgaszę silnik i odczekam jakieś 10 min. odpale ponownie to przy kręceniu kierownicą nie słychać żadnych dzwięków. Dodam jeszcze, że w zbiorniczku płynu wspomagania jest mnóstwo piany. Mam takie wrażenie, że gdy płyn nie jest spieniony jest cichutko a później zaczyna brzęczeć. Kolor płynu moim zdaniem powinien być zielony mineralny(bo tak jest napisane na nakrętce) lecz po sprawdzeniu białą kartką jest brązowy, czy to możliwe, że płyn zmienia kolor? Nakrętka zbiorniczka jest szara. Jeszcze takie pytanie: czy, żeby spuścić płyn można odczepić wężyk i kręcić lewo/prawo kierownicą czy lepiej wlewając płynu przepłukać. Dodam jeszcze, że płyn od zakupu czyli 140,000 km do teraz czyli 240,000 tyś. nie był wymieniany.

Bardzo proszę o rade. Pozdrawiam

Opublikowano

Dam Ci najlepszą rade,zapindalaj jak najszybciej do mechanika i wymień olej i będzie cacy :wink4: .Jest już stary i zużyty dlatego brązowy,a powinien być zielony

Opublikowano

zajeżdzona pompa, brak wymiany płynu, a ten wymienia sie coi 60 tkm lub co 2 lata

wymien go jak najszybciej, zbiorniczek wyciągnij i wypłukaj benzyna ekstrakcyjną

Opublikowano

spróbuje sam wymienić płyn gdyż przebywam za granicą i koszta byłyby tu dużo wyższe. tylko nie wiem, czy to pomoże ale zobaczymy. a gdy po wymianie płynu będzie dalej hałasować to raczej nie wskazana jest jazda 1000 km?

Opublikowano

na pewno nie zaszkodzi i wymieńń jak najszybciej

bo pompa zdechnie na całego

Opublikowano

układ sie sam odpowietrzy jak zmienisz płyn

nie ma zadnego strachu, to nie hamulce

Opublikowano

dzisiaj kupiłem 2l. płynu hydraulicznego zielonego w serwisie. 1 litr poszedł na płukanie a z drugiego dolałem do max. Po przejechaniu 20 km nie było słychać żadnych dzwięków, kierownicą kręciło się lżej niż wcześniej. Po skończonej jeździe sprawdziłem płyn w zbiorniczku, delikatnie się spienił i nie wiem, czy to dobrze ?

A z takich dziwnych rzeczy to zauważyłem, że w zbiorniczku bezwłądnie pływa sobie sitko/filtr. Po 5 min udało mi się go wsunąć w te miejsce gdzie powinien się znajdować ale nie wiem, czy czasami znowu nie wyjdzie...

Mam nadzieję, że mamy zalany dobry płyn a pompa nie zdążyła się "przytrzeć" i nie zacznie z powrotem piszczeć.

Dziękuje wszystkim za porade, która okazała się skuteczna.

Opublikowano

A w jaki sposób wymienić płyn. Którędy go spuścić ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...