Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Adaptacja czujnika kąta skrętu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,czytałem wiele postów i nie znalazłem. Podpiełem vaga wyskoczyły błędy,skasowałem i jeden uparty nie chce sie skasować czujnik kąta skrętu G 85 uszkodzony, czy trzeba go zaadoptować czy wymienić.Miałem problem z licznikiem padl procesor teraz wszystko ok tylko te ABS i ESP sie świeci przez ten czujnik,co radzicie? POzdrawiam

Opublikowano

a na vagu pokazuje, jak zmieniają się wartości?

Opublikowano

trzeba zrobic adaptacje ...

Opublikowano

Koledzy podajcie jak to sie robi tą adaptacje bo ja jeszcze zielony w tych sprawach :)

Opublikowano

Koledzy podajcie jak to sie robi tą adaptacje bo ja jeszcze zielony w tych sprawach :)

Steering Angle Sensor (G85) Calibration

Before starting the procedure turn the steering wheel at least 30 ° left and back straight ahead.

[Meas. Blocks - 08]

Group 005 Field 1 (Steering Angle Sensor -G85-)

Specification: 0.0 °

Tolerance (when straight): ±5.0 °

[Done, Go Back]

[Login - 11]

Enter 40168

[Do It!]

[basic Settings - 04]

Group 001

[Go!]

[Done, Go Back]

[Fault Codes - 02]

All fault codes should have disappeared.

[Done, Go Back]

zrób kalibrację-jeśli nie da rady to według mnie czujnik do wymiany, ale mogę sie mylic

Opublikowano

podłączę się pod temat, bo wydaje się że mam podobny problem:

Jadę prosto dłuższy czas i wyskakuje błąd, zapala się kontrolka ESP, ABS oraz czerwony wykrzyknik na fisie.

Zbieżność jest ustawiona, koło kierownicy na prosto, a u mechanika na kompie pokazało w sterowniku że kąt skrętu kół wynosi dla prosto ustawionej kierownicy +13 stopni.

Co należy zrobić, żeby ta wartość wynosiła zero, czy też adaptację tak jak opisał to "domjenick"?

Opublikowano
podłączę się pod temat, bo wydaje się że mam podobny problem:

Jadę prosto dłuższy czas i wyskakuje błąd, zapala się kontrolka ESP, ABS oraz czerwony wykrzyknik na fisie.

Zbieżność jest ustawiona, koło kierownicy na prosto, a u mechanika na kompie pokazało w sterowniku że kąt skrętu kół wynosi dla prosto ustawionej kierownicy +13 stopni.

Co należy zrobić, żeby ta wartość wynosiła zero, czy też adaptację tak jak opisał to "domjenick"?

zrób adaptację tak jak opisał to "domjenick" z tym,że podczas jej robienia jest tolerancja + - 5 st ,to tu pozostaw te +13st to po adaptacji będzie około 0.0st przy kierownicy na wprost.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...