Flyer Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Tygrys, tu masz przyklad Octavii 2.0TDI (170) o symbolu BMN. Zapewne blizniaczy motor. http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=4531
Gość Tygrys Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Dzieki Flyer, nie znam sie za bardzo na tym, ale chyba wielkich zmian nie powinnienem sie spodziewac...
peter22 Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Fajny silnik, calkiem inny niz ten 2 tdi 140KM. troche zazdroszcze tej mocy ale jak troche uzbieram kaski to zabieram sie dalej za modyfikacje . nikt mi jeszcze nie odpisał czy turbo od 2l 170 KM pasuje do mojego BRB
BUGY38 Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Czesc Peter22.Wykresik ma Witek.Autko smiga jak tralala.Pozdrawiam.
peter22 Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Moze witek wystawi, a ile Ci wyszlo KM i Nm przed i po modyfikacji
BUGY38 Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Jestem Peter teraz za granica.Jak wroce to wszystko napisze.A w razie czego to Witek powinien miec wykres.Pozdrawiam. :th:
peter22 Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2009 oki dzieki to czekamy :naughty: [br]Dopisany: 20 Kwiecień 2008, 00:25_________________________________________________Witam wszystkich jestem po kolejnych modach dzieki pomocy jaro4444 wsadzilismy do mojego A4 BRB 1.9tdi 116 KM drugi IC nowy zestaw sprzegła , wywalony katalizator , teraz jeszcze tylko czekam na turbine BRD i korekta softu u Witka zobaczymy co wyjdzie.[br]Dopisany: 01 Kwiecień 2009, 05:39_________________________________________________Witam , dzisiaj na pokładzie mojego autka zagosciła turbina brd ale trzeba było wywalic EGR bo inaczej sie nie chciała zmieścić. zrobiłem 160 km "Jak dziadek :gwizdanie:" max predkosc to 130 km/h. teraz tylko czekam na korekte u Witka i zobaczymy co wyjdzie
spanky Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Opublikowano 20 Kwietnia 2009 oki dzieki to czekamy :naughty: [br]Dopisany: 20 Kwiecień 2008, 00:25_________________________________________________Witam wszystkich jestem po kolejnych modach dzieki pomocy jaro4444 wsadzilismy do mojego A4 BRB 1.9tdi 116 KM drugi IC nowy zestaw sprzegła , wywalony katalizator , teraz jeszcze tylko czekam na turbine BRD i korekta softu u Witka zobaczymy co wyjdzie.[br]Dopisany: 01 Kwiecień 2009, 05:39_________________________________________________Witam , dzisiaj na pokładzie mojego autka zagosciła turbina brd ale trzeba było wywalic EGR bo inaczej sie nie chciała zmieścić. zrobiłem 160 km "Jak dziadek :gwizdanie:" max predkosc to 130 km/h. teraz tylko czekam na korekte u Witka i zobaczymy co wyjdzie czekam z niecierpliwoscia....
peter22 Opublikowano 18 Maja 2009 Autor Opublikowano 18 Maja 2009 witam jestem właśnie po korekcie u Witka. Wykres wstawię jak tylko dostane na pocztę. wiec tak wyszło 173,7 KM i 353Nm. na więcej zabrakło juz paliwa , pompki trzeba zmienić ale tylko BJ bo mam jakiś nowy sterownik i AL nie da sie wystroić.
spanky Opublikowano 18 Maja 2009 Opublikowano 18 Maja 2009 witam jestem właśnie po korekcie u Witka. Wykres wstawię jak tylko dostane na pocztę. wiec tak wyszło 173,7 KM i 353Nm. czyli wyszlo tak jak powinno .. ile dmucha turbo ... ?
peter22 Opublikowano 19 Maja 2009 Autor Opublikowano 19 Maja 2009 Kurcze niedopytałem [br]Dopisany: 18 Maj 2009, 19:37_________________________________________________http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/18a24bcf0c94e1bd.html
nandoz Opublikowano 19 Maja 2009 Opublikowano 19 Maja 2009 Jak sie jezdzi teraz ?? Pytam o dolny zakres obrotów bo pozniej troche wstaje niz seria ??? Pozdr. Jak z poruszaniem sie w zakresie 1500-2000 rpm.
peter22 Opublikowano 24 Października 2009 Autor Opublikowano 24 Października 2009 fajnie sie jeździ , troszkę później wstaje ale mi sie podoba . jak jadę na 5 biegu i wcisnę gazu tak od 3 tys obrotów moment jest 200 km/h[br]Dopisany: 19 Maj 2009, 18:00_________________________________________________Witam dzisiaj dotarły hamulce na przód od audi A4 3.0 TDI czyli 320 tarcza , powiem ze kawał zacisku jak tak sie patrzy na to wszystko . jak trochę odszykuje i odmaluje to cyknę fotki[br]Dopisany: 04 Wrzesień 2009, 16:58_________________________________________________własnie wszdziłem spowalniacze niezle to wyglada teraz trzeba zmienic felgi bo te 16 troche male
jaro4444 Opublikowano 1 Listopada 2009 Opublikowano 1 Listopada 2009 teraz trzeba zmienic felgi bo te 16 troche male Nie przesadzaj Oby tylko ET było 42 i będzie wszystko grało. Przy 16" masz mniejszą masę nieresorowaną i mniejszy osoiowy moment bezwładności koła.
peter22 Opublikowano 2 Listopada 2009 Autor Opublikowano 2 Listopada 2009 witam jaro4444 cos sie dawno nie odzywales na forum :gwizdanie: :gwizdanie: moze jakies mody robiłes i byles zajety?? Co do felg to te 16 chce zostawic na zime a na nastepny sezon jak sie cos fajnego trafi to jakie 18 zagosci , zderzak od s-line ze spryskami juz czeka na lakierowanie. Pozdrawiam
jaro4444 Opublikowano 2 Listopada 2009 Opublikowano 2 Listopada 2009 Peter ja mam całkowicie inne podejście do kół - w polskich warunkach to 16 max. 17" bo inaczej wóz drabiniasty się robi Modów nie robiłem - życie mnie na razie przystopowowało, małe dziecko, praca,... Ale w przyszłości kto wie co wymodze
peter22 Opublikowano 2 Listopada 2009 Autor Opublikowano 2 Listopada 2009 dzisiaj zmieniałem oponki wiec jest zdjecie zestawu spowalniaczy 320 jaro4444 troszke inne niz u ciebie http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/19209e86cc6ae97b.html
jaro4444 Opublikowano 2 Listopada 2009 Opublikowano 2 Listopada 2009 Peter Ty masz nowszą wersję. Gratki za moda
peter22 Opublikowano 2 Listopada 2009 Autor Opublikowano 2 Listopada 2009 tak własnie myslałem :naughty: nowsze starsze nie ma znaczenia wazne ze spełniaja tak samo swoje zadanie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się