jacek1986 0 Opublikowano 23 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2012 Witam, mam pytanie a zarazem problem. Na postoju silnik zmienia charakterystykę pracy na głośniejszą. Coś jakby się przełączało. Jak auto się zatrzyma po jakichś 30-60 sekundach praca silnika staje się bardziej głośna i "twardsza". Podczas jazdy wszystko wraca do normy. Napęd pompy w tym silniku został zmieniony i nie jest to na pewno spowodowane napędem pompy oleju. Kompletny rozrząd z napędem paska wielorowkowego i innymi napinaczami zostały również wymienione. Czy ktoś miał podobny przypadek? Z góry dzięki za odpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 23 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2012 po ponad 30 sek EGR sie zamyka, i silnik zaczyna pracowac na czystym powietrzu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1986 0 Opublikowano 23 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2012 Dzięki wielkie za szybką odpowiedź. Czyli jest to normalna praca dwu litrowego diesla i można spać spokojnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 23 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2012 nie slyszalem tego, nie wiem jak intensywna jest twarda praca silnika, zalezy od wyczulenia ucha. ale tak funkcjonuje zawor EGR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sysek27 4 Opublikowano 23 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2012 nie slyszalem tego, nie wiem jak intensywna jest twarda praca silnika, zalezy od wyczulenia ucha. ale tak funkcjonuje zawor EGR No patrz to i ja się dowiedziałem co się wtedy z silnikiem dzieje nie wiem czemu, ale zawsze myślałem, że wtedy się włącza wypalanie DPF-a dzięki kolego za cenną wiadomość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piter68 0 Opublikowano 23 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2012 Witam, mam pytanie a zarazem problem. Na postoju silnik przy 1100 obrotach zaczyna "rzucać" silnikiem . Czy ktoś miał podobny przypadek? Z góry dzięki za odpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 23 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2012 Witam, mam pytanie a zarazem problem. Na postoju silnik przy 1100 obrotach zaczyna "rzucać" silnikiem . Czy ktoś miał podobny przypadek? Z góry dzięki za odpowiedzi. to jest watek o innym silniku i innym problemie. zaloz nowy.[br]Dopisany: 23 Luty 2012, 23:56_________________________________________________ No patrz to i ja się dowiedziałem co się wtedy z silnikiem dzieje nie wiem czemu, ale zawsze myślałem, że wtedy się włącza wypalanie DPF-a dzięki kolego za cenną wiadomość wypalanie DPF nastepuje w czasie pracy z obciazeniem, tzn w czasie jazdy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
remus_kraków 0 Opublikowano 24 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2012 W moim BPW podczas procesu wypalania i "huśtania" silnikiem podczas zatrzymania auta po około 30s następuje przełączenie charakterystyki pracy na bardziej "twardą" (przerwanie procesu wypalania). Podczas wypalania silnik pracuję bardziej miękką (zmiana kąta wtrysku). Oczywiście po ponownym ruszeniu silnik ponownie uruchamia proces wypalania DPF-a i silnik znów zaczyna pracować bardziej miękko i buja na wolnych obrotach. pozdrawiam Michał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
remus_kraków 0 Opublikowano 24 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2012 W moim BPW podczas procesu wypalania i "huśtania" silnikiem podczas zatrzymania auta po około 30s następuje przełączenie charakterystyki pracy na bardziej "twardą" (przerwanie procesu wypalania). Podczas wypalania silnik pracuję bardziej miękką (zmiana kąta wtrysku). Oczywiście po ponownym ruszeniu silnik ponownie uruchamia proces wypalania DPF-a i silnik znów zaczyna pracować bardziej miękko i buja na wolnych obrotach. pozdrawiam Michał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
remus_kraków 0 Opublikowano 24 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2012 W moim BPW podczas procesu wypalania i "huśtania" silnikiem podczas zatrzymania auta po około 30s następuje przełączenie charakterystyki pracy na bardziej "twardą" (przerwanie procesu wypalania). Podczas wypalania silnik pracuję bardziej miękką (zmiana kąta wtrysku). Oczywiście po ponownym ruszeniu silnik ponownie uruchamia proces wypalania DPF-a i silnik znów zaczyna pracować bardziej miękko i buja na wolnych obrotach. pozdrawiam Michał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yesfan 1 Opublikowano 28 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 jacek1986 - zbliż ucho do obudowy filtra powietrza i nasłu**** czy nie ma dudnienia. Po zamknięciu EGR praca silnika nie powinna się zbytnio różnić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trepek 140 Opublikowano 28 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 jacek1986 - zbliż ucho do obudowy filtra powietrza i nasłu**** czy nie ma dudnienia. Po zamknięciu EGR praca silnika nie powinna się zbytnio różnić. Trochę praca silnika się różni. Nawet w pierwszych 1.9 TDI można to było zauważyć gdy się zatkało egra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 28 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 jacek1986 - zbliż ucho do obudowy filtra powietrza i nasłu**** czy nie ma dudnienia. Po zamknięciu EGR praca silnika nie powinna się zbytnio różnić. kazdego sie rozni, zarowno na VP jak i na PD. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1986 0 Opublikowano 29 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 Posłucham, ale silnik swoją pracą nie niepokoi- pracuje równo tylko, że trochę głośniej i "twardziej". Jedynie co mnie niepokoiło to to "przełączenie" się pracy. Co masz namyśli yesfan pisząc dudnienie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yesfan 1 Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 Oto przykład dudnienia: www.youtube.com/watch?v=fkzdKPYuKVI Ja zbytniej różnicy po zamknięciu EGR nie słyszę, za to znaczna różnica jest w czasie wypalania DPFa, a niby wynika ona m. in. z zamknięcia EGR. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 ja tam widze filmik nt katastrofy smiglowca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yesfan 1 Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 Ta pani z filmu dobrze imituje dudnienie wydobywające się z obudowy filtra powierza ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się