moskal Opublikowano 27 Lutego 2012 Opublikowano 27 Lutego 2012 Pacjent AGB '98 : Auto w czasie tych silnych mrozów kilka tygodni temu stało nieodpalane jakies 3 tygodnie , aku rozładowane , po naładowaniu zapaliłem od strzała , zapalił mi sie na fisie płyn chłodzacy.Zgasiłem auto , sprawdziłem płyn - jest , odpalam 2 raz - wszystko ok. Przejechałem sie po miescie pare km w tym czasie asilnik sie zagrzał nie było problemów , zgasiłem auto pod MC , zeżarłem zestaw , odpalam auto , wszystko gra , po 200-300m zapalił mi sie olej na fisie ( na zegarze AG cisnienie oleju w normie jak na zimny motor) po 40m auto zaczęło przerywać i zgasło. Sprawdziłem olej na bagnecie - w normie. Nie chciał odpalic wiec odholowałem je pod blok. Po 2-3 dniach auto zapaliło od strzała ale znowu wyskoczył olej na fisie , ta sama akcja : olej w normie ,ciśnienie w normie. Poczekalismy dobre pół godziny az sie zagrzeje , zgasiłem auto myslałem , ze juz wszystko git ale teraz odpala na pół sekundy i gasnie. Immo nie mruga ,błędów nie ma , jakies pierdoły typu klima itp , nic z mechanicznych tematów. Dodam ze auto pod chmurka dostało od tych śniegów duzo wilgoci , od środka na przedniej szybie miałem krople wody. Paliwo jest. Ktoś ma jakieś pomysły ??? Błędy : VCDS Version: Release 10.6.0 Data version: 20100630 Monday,27,February,2012,15:12:42:46862 Chassis Type: 8D - Audi A4 B5 Scan: 01 02 03 08 15 16 17 25 35 37 45 55 56 57 67 75 76 77 ------------------------------------------------------------------------------- Address 03: ABS Brakes Labels: 8E0-614-111-EDS.lbl Part No: 8E0 614 111 A Component: ABS/EDS 5.3 QUATTRO D00 Shop #: BB 24334 VCID: 1C3CD62EE0F1D1FC 2 Faults Found 00283 - ABS Wheel Speed Sensor; Front Left (G47) 30-00 - Open or Short to Plus 01201 - ABS Valves Supply Voltage 35-00 - - ------------------------------------------------------------------------------- Address 08: Auto HVAC Labels: 8D0-820-043-1D.lbl Part No: 8D0 820 043 M Component: A4 KLIMAAUTOMAT D57 Coding: 00043 Shop #: WSC 06335 VCID: 2A5000F6BAA53F4C 11 Faults Found 00787 - Temperature Sensor in Fresh Air intake duct (G89) 30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent 00603 - Footwell/defroster Flap Positioning Motor (V85) 41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent 01272 - Positioning Motor for Central Flap (V70) 41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent 01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68) 41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent 01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71) 41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent 00602 - Potentiometer On Positioning Motor for Footwell/Defroster Flap (G114) 30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent 00601 - Potentiometer On Positioning Motor for Central Flap (G112) 29-10 - Short to Ground - Intermittent 00600 - Potentiometer On Positioning Motor for Temperature Flap (G92) 30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent 00604 - Potentiometer Positioning Motor for Air Flow Flap (G113) 30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent 00792 - A/C Pressure Switch (F129) 31-00 - Open or Short to Ground 01273 - Fresh Air Blower (V2) 17-10 - Control Difference - Intermittent ------------------------------------------------------------------------------- Address 15: Airbags Labels: 8D0-959-655-AI7.lbl Part No: 8D0 959 655 L Component: Airbag 7 Audi 0503 Coding: 00106 Shop #: WSC 06342 VCID: 3F8641A25127AAE4 3 Faults Found 01213 - Belt Tensioner Igniter; Rear Middle (N198) 36-00 - Open Circuit 01217 - Side Airbag Igniter; Driver Side (N199) 32-10 - Resistance too High - Intermittent 01218 - Side Airbag Igniter; Passenger Side (N200) 32-10 - Resistance too High - Intermittent ------------------------------------------------------------------------------- Address 35: Centr. Locks Labels: 8D0-862-257.lbl Part No: 8L0 862 257 G Component: ZV-Pumpe, DWA, Funk D08 Coding: 13130 Shop #: WSC 06342 VCID: 39722FBA4F0384D4 5 Faults Found 01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak) 35-00 - - 01374 - Alarm triggered by Terminal 15 35-00 - - 01370 - Alarm triggered by Interior Monitoring 35-00 - - 01368 - Alarm triggered by Luggage Compartment Switch 35-00 - - 00956 - Key 2 09-00 - Adaptation Limit Surpassed ------------------------------------------------------------------------------- Address 37: Navigation Labels: None Part No: 8D0 035 192 Component: Navigation 0001 Coding: 00000 Shop #: WSC 06435 VCID: E0C422DE0C19351C 2 Faults Found 00854 - Radio Display Output in dash Panel insert 49-00 - No Communications 01311 - Information Data Bus 49-00 - No Communications ------------------------------------------------------------------------------- Address 45: Inter. Monitor Labels: 4B0-951-173.lbl Part No: 4B0 951 173 Component: Innenraumueberw. D03 Coding: 00102 Shop #: WSC 06342 VCID: E0C422DE0C19351C No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 55: Xenon Range Labels: 4B0-907-357-AUT.lbl Part No: 4B0 907 357 Component: LEUCHTWEITEREGLER D000 Coding: 00004 Shop #: WSC 06342 VCID: E5CA33CA133B5034 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 56: Radio Labels: None Part No: 8D0 035 192 Component: Radio 0001 Coding: 00207 Shop #: WSC 06435 VCID: E0C422DE0C19351C 3 Faults Found 00856 - Radio Antenna 36-10 - Open Circuit - Intermittent 00854 - Radio Display Output in dash Panel insert 49-00 - No Communications 00855 - Connection to CD changer 49-00 - No Communications End --------------------------------------------------------------------- Od razu uprzedzam tych najszybszych opierdalaczy :-) Środek wymieniony na polift , decha wywalana do flokowania , radio zmienione na 2DIN Navi+ , wywalony xenon , wsadzony bixenon , czujnika w kole niestety nie miałem mczasu zmienić prze 1,5roku , siedzenie wywalone i wsadzone Recaro. Mniej wiecej z tego wzieła sie wiekszość błedów.
virus191 Opublikowano 28 Lutego 2012 Opublikowano 28 Lutego 2012 Sprawdź akumulator, ładowanie i przepływkę.
letallec Opublikowano 28 Lutego 2012 Opublikowano 28 Lutego 2012 Nikt nie ma pomysłu ??? Sprzedaj to i kup sobie porzadnego AVF'a:tongue4: A na powaznie to czemu nie pokazales(lub VCDS nie odczytal) grupy 01 (Engine) i bledow z tej grupy?
moskal Opublikowano 28 Lutego 2012 Autor Opublikowano 28 Lutego 2012 Ja sie na Vagu nie znam , robilismy autoscana i wyskoczyło tylko to. Powinno sie oddzielnie robić "engine" ???
grzes1150 Opublikowano 28 Lutego 2012 Opublikowano 28 Lutego 2012 Większość to błędy sporadyczne. Pokasuj i sprawdź co powraca. Olej na fisie to poziom czy ciśnienie??? Jak poziom to obstawiam ciś z czyjnikiem lub wiązką/wtyczką.
letallec Opublikowano 28 Lutego 2012 Opublikowano 28 Lutego 2012 Ja sie na Vagu nie znam , robilismy autoscana i wyskoczyło tylko to. Powinno sie oddzielnie robić "engine" ??? Nie, powinno sie pojawic podczas robienia autoscana. Po to wybiera sie grupy na poczatku Chassis Type: 8D - Audi A4 B5 Scan: 01 02 03 08 15 16 17 25 35 37 45 55 56 57 67 75 76 77 U Ciebie ewidentnie VCDS nie polaczyl sie z Engine. Moze uwaliles ECU, albo jest moczno zamoczone?
moskal Opublikowano 28 Lutego 2012 Autor Opublikowano 28 Lutego 2012 Nie, powinno sie pojawic podczas robienia autoscana. Po to wybiera sie grupy na poczatku Moze uwaliles ECU, albo jest moczno zamoczone? Tez biore taka opcje pod uwage
letallec Opublikowano 28 Lutego 2012 Opublikowano 28 Lutego 2012 Tez biore taka opcje pod uwage Sprawdz puszke, kable, przekazniki i polacz sie VCDS'em z samym Engine.
Góral.tz Opublikowano 28 Lutego 2012 Opublikowano 28 Lutego 2012 ta litania to z ilu samochodów???? zainwestuj w nowe aku, a skan silnika gdzie ? ??
moskal Opublikowano 28 Lutego 2012 Autor Opublikowano 28 Lutego 2012 ta litania to z ilu samochodów???? zrób cos wiecej w aucie oprócz wymiany zarówek w środku na ledy to zobaczymy jaka ty bedziesz miał litanie
Góral.tz Opublikowano 28 Lutego 2012 Opublikowano 28 Lutego 2012 hehe ja nie muszę, a poza tym jak do tej pory zrobiłem wszystko sam w swoim samochodzie, a było tego troszkę a co do ledów też trzeba umieć je podpiąć a Ty podepnij silnik do vaga
moskal Opublikowano 28 Lutego 2012 Autor Opublikowano 28 Lutego 2012 hehe ja nie muszę, a poza tym jak do tej pory zrobiłem wszystko sam w swoim samochodzie, a było tego troszkę a co do ledów też trzeba umieć je podpiąć a Ty podepnij silnik do vaga spoko , litania jest taka długa bo ja go parktycznie podpiąłem po kupnie i do teraz nie miał stycznosci z kompem
Góral.tz Opublikowano 28 Lutego 2012 Opublikowano 28 Lutego 2012 no to pokasuj co się da zobacz co wróci i po trochę się dogadasz
Buba Opublikowano 28 Lutego 2012 Opublikowano 28 Lutego 2012 moskal a Ty masz lapka i kabel? wziąłem swoje graty ale bateria mi padła. Kabel mam jakby coś tylko nie mam sterowników. jak masz to dzisiaj mogę podjechać. Jak nie to jutro się ustawimy jak naładuje baterie. brak komunikacji nie jest dobrym objawem. wyjmij dzisiaj ECU i sprawdz czy nie ma śladów wilgoci (obejrzyj przy okazji wiązkę i bezpieczniki). wyjmij zegary i połóż na grzejniku żeby wyschły (sprawdz sobie czy po kablach coś nie cieknie)
moskal Opublikowano 28 Lutego 2012 Autor Opublikowano 28 Lutego 2012 moskal a Ty masz lapka i kabel? wziąłem swoje graty ale bateria mi padła. Kabel mam jakby coś tylko nie mam sterowników. jak masz to dzisiaj mogę podjechać. Jak nie to jutro się ustawimy jak naładuje baterie. brak komunikacji nie jest dobrym objawem. wyjmij dzisiaj ECU i sprawdz czy nie ma śladów wilgoci (obejrzyj przy okazji wiązkę i bezpieczniki). wyjmij zegary i połóż na grzejniku żeby wyschły (sprawdz sobie czy po kablach coś nie cieknie) Buba jestem na czwartek ustawiony na VCDS-a , dzwoniłem do kola i na bank nie łączył sie z Engine. Zegary trzymałem na grzejniku 2 dni. Nosb sugeruje immo.
grzes1150 Opublikowano 28 Lutego 2012 Opublikowano 28 Lutego 2012 Buba jestem na czwartek ustawiony na VCDS-a , dzwoniłem do kola i na bank nie łączył sie z Engine. Zegary trzymałem na grzejniku 2 dni.Nosb sugeruje immo. No objaw taki jak przy immo ale zaglądnąć do skrzynki ecu nie zaszkodzi. Może nie sam ecu jest uwalony a jego przekaźnik (pada chyba pierwszy jak w skrzynce jest wilgoć).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się