Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AGB] Odpala na pół sekundy i gaśnie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pacjent AGB '98 :

Auto w czasie tych silnych mrozów kilka tygodni temu stało nieodpalane jakies 3 tygodnie , aku rozładowane , po naładowaniu zapaliłem od strzała , zapalił mi sie na fisie płyn chłodzacy.Zgasiłem auto , sprawdziłem płyn - jest , odpalam 2 raz - wszystko ok. Przejechałem sie po miescie pare km w tym czasie asilnik sie zagrzał nie było problemów , zgasiłem auto pod MC , zeżarłem zestaw , odpalam auto , wszystko gra , po 200-300m zapalił mi sie olej na fisie ( na zegarze AG cisnienie oleju w normie jak na zimny motor) po 40m auto zaczęło przerywać i zgasło. Sprawdziłem olej na bagnecie - w normie. Nie chciał odpalic wiec odholowałem je pod blok.

Po 2-3 dniach auto zapaliło od strzała ale znowu wyskoczył olej na fisie , ta sama akcja : olej w normie ,ciśnienie w normie. Poczekalismy dobre pół godziny az sie zagrzeje , zgasiłem auto myslałem , ze juz wszystko git ale teraz odpala na pół sekundy i gasnie.

Immo nie mruga ,błędów nie ma , jakies pierdoły typu klima itp , nic z mechanicznych tematów.

Dodam ze auto pod chmurka dostało od tych śniegów duzo wilgoci , od środka na przedniej szybie miałem krople wody. Paliwo jest.

Ktoś ma jakieś pomysły ???

Błędy :

VCDS Version: Release 10.6.0

Data version: 20100630

Monday,27,February,2012,15:12:42:46862

Chassis Type: 8D - Audi A4 B5

Scan: 01 02 03 08 15 16 17 25 35 37 45 55 56 57 67 75 76 77

-------------------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes Labels: 8E0-614-111-EDS.lbl

Part No: 8E0 614 111 A

Component: ABS/EDS 5.3 QUATTRO D00

Shop #: BB 24334

VCID: 1C3CD62EE0F1D1FC

2 Faults Found

00283 - ABS Wheel Speed Sensor; Front Left (G47)

30-00 - Open or Short to Plus

01201 - ABS Valves Supply Voltage

35-00 - -

-------------------------------------------------------------------------------

Address 08: Auto HVAC Labels: 8D0-820-043-1D.lbl

Part No: 8D0 820 043 M

Component: A4 KLIMAAUTOMAT D57

Coding: 00043

Shop #: WSC 06335

VCID: 2A5000F6BAA53F4C

11 Faults Found

00787 - Temperature Sensor in Fresh Air intake duct (G89)

30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent

00603 - Footwell/defroster Flap Positioning Motor (V85)

41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent

01272 - Positioning Motor for Central Flap (V70)

41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent

01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68)

41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent

01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)

41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent

00602 - Potentiometer On Positioning Motor for Footwell/Defroster Flap (G114)

30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent

00601 - Potentiometer On Positioning Motor for Central Flap (G112)

29-10 - Short to Ground - Intermittent

00600 - Potentiometer On Positioning Motor for Temperature Flap (G92)

30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent

00604 - Potentiometer Positioning Motor for Air Flow Flap (G113)

30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent

00792 - A/C Pressure Switch (F129)

31-00 - Open or Short to Ground

01273 - Fresh Air Blower (V2)

17-10 - Control Difference - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 15: Airbags Labels: 8D0-959-655-AI7.lbl

Part No: 8D0 959 655 L

Component: Airbag 7 Audi 0503

Coding: 00106

Shop #: WSC 06342

VCID: 3F8641A25127AAE4

3 Faults Found

01213 - Belt Tensioner Igniter; Rear Middle (N198)

36-00 - Open Circuit

01217 - Side Airbag Igniter; Driver Side (N199)

32-10 - Resistance too High - Intermittent

01218 - Side Airbag Igniter; Passenger Side (N200)

32-10 - Resistance too High - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 35: Centr. Locks Labels: 8D0-862-257.lbl

Part No: 8L0 862 257 G

Component: ZV-Pumpe, DWA, Funk D08

Coding: 13130

Shop #: WSC 06342

VCID: 39722FBA4F0384D4

5 Faults Found

01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak)

35-00 - -

01374 - Alarm triggered by Terminal 15

35-00 - -

01370 - Alarm triggered by Interior Monitoring

35-00 - -

01368 - Alarm triggered by Luggage Compartment Switch

35-00 - -

00956 - Key 2

09-00 - Adaptation Limit Surpassed

-------------------------------------------------------------------------------

Address 37: Navigation Labels: None

Part No: 8D0 035 192

Component: Navigation 0001

Coding: 00000

Shop #: WSC 06435

VCID: E0C422DE0C19351C

2 Faults Found

00854 - Radio Display Output in dash Panel insert

49-00 - No Communications

01311 - Information Data Bus

49-00 - No Communications

-------------------------------------------------------------------------------

Address 45: Inter. Monitor Labels: 4B0-951-173.lbl

Part No: 4B0 951 173

Component: Innenraumueberw. D03

Coding: 00102

Shop #: WSC 06342

VCID: E0C422DE0C19351C

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 55: Xenon Range Labels: 4B0-907-357-AUT.lbl

Part No: 4B0 907 357

Component: LEUCHTWEITEREGLER D000

Coding: 00004

Shop #: WSC 06342

VCID: E5CA33CA133B5034

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 56: Radio Labels: None

Part No: 8D0 035 192

Component: Radio 0001

Coding: 00207

Shop #: WSC 06435

VCID: E0C422DE0C19351C

3 Faults Found

00856 - Radio Antenna

36-10 - Open Circuit - Intermittent

00854 - Radio Display Output in dash Panel insert

49-00 - No Communications

00855 - Connection to CD changer

49-00 - No Communications

End ---------------------------------------------------------------------

Od razu uprzedzam tych najszybszych opierdalaczy :-)

Środek wymieniony na polift , decha wywalana do flokowania , radio zmienione na 2DIN Navi+ , wywalony xenon , wsadzony bixenon , czujnika w kole niestety nie miałem mczasu zmienić prze 1,5roku , siedzenie wywalone i wsadzone Recaro. Mniej wiecej z tego wzieła sie wiekszość błedów.

Opublikowano

Nikt nie ma pomysłu ???

Opublikowano

Sprawdź akumulator, ładowanie i przepływkę.

Opublikowano
Nikt nie ma pomysłu ???

Sprzedaj to i kup sobie porzadnego AVF'a:tongue4:

A na powaznie to czemu nie pokazales(lub VCDS nie odczytal) grupy 01 (Engine) i bledow z tej grupy?

Opublikowano

Ja sie na Vagu nie znam , robilismy autoscana i wyskoczyło tylko to. Powinno sie oddzielnie robić "engine" ???

Opublikowano

Większość to błędy sporadyczne. Pokasuj i sprawdź co powraca. Olej na fisie to poziom czy ciśnienie??? Jak poziom to obstawiam ciś z czyjnikiem lub wiązką/wtyczką.

Opublikowano
Ja sie na Vagu nie znam , robilismy autoscana i wyskoczyło tylko to. Powinno sie oddzielnie robić "engine" ???

Nie, powinno sie pojawic podczas robienia autoscana. Po to wybiera sie grupy na poczatku

Chassis Type: 8D - Audi A4 B5

Scan: 01 02 03 08 15 16 17 25 35 37 45 55 56 57 67 75 76 77

U Ciebie ewidentnie VCDS nie polaczyl sie z Engine. Moze uwaliles ECU, albo jest moczno zamoczone?

Opublikowano
Nie, powinno sie pojawic podczas robienia autoscana. Po to wybiera sie grupy na poczatku

Moze uwaliles ECU, albo jest moczno zamoczone?

Tez biore taka opcje pod uwage

Opublikowano
Tez biore taka opcje pod uwage

Sprawdz puszke, kable, przekazniki i polacz sie VCDS'em z samym Engine.

Opublikowano

ta litania to z ilu samochodów????

zainwestuj w nowe aku, a skan silnika gdzie ? ??

Opublikowano
ta litania to z ilu samochodów????

zrób cos wiecej w aucie oprócz wymiany zarówek w środku na ledy to zobaczymy jaka ty bedziesz miał litanie

Opublikowano

hehe ja nie muszę, a poza tym jak do tej pory zrobiłem wszystko sam w swoim samochodzie, a było tego troszkę :) a co do ledów też trzeba umieć je podpiąć a Ty podepnij silnik do vaga :)

Opublikowano
hehe ja nie muszę, a poza tym jak do tej pory zrobiłem wszystko sam w swoim samochodzie, a było tego troszkę :) a co do ledów też trzeba umieć je podpiąć a Ty podepnij silnik do vaga :)

spoko , litania jest taka długa bo ja go parktycznie podpiąłem po kupnie i do teraz nie miał stycznosci z kompem :)

Opublikowano

no to pokasuj co się da zobacz co wróci i po trochę się dogadasz

Opublikowano

moskal a Ty masz lapka i kabel? wziąłem swoje graty ale bateria mi padła. Kabel mam jakby coś tylko nie mam sterowników. jak masz to dzisiaj mogę podjechać. Jak nie to jutro się ustawimy jak naładuje baterie.

brak komunikacji nie jest dobrym objawem. wyjmij dzisiaj ECU i sprawdz czy nie ma śladów wilgoci (obejrzyj przy okazji wiązkę i bezpieczniki). wyjmij zegary i połóż na grzejniku żeby wyschły (sprawdz sobie czy po kablach coś nie cieknie)

Opublikowano
moskal a Ty masz lapka i kabel? wziąłem swoje graty ale bateria mi padła. Kabel mam jakby coś tylko nie mam sterowników. jak masz to dzisiaj mogę podjechać. Jak nie to jutro się ustawimy jak naładuje baterie.

brak komunikacji nie jest dobrym objawem. wyjmij dzisiaj ECU i sprawdz czy nie ma śladów wilgoci (obejrzyj przy okazji wiązkę i bezpieczniki). wyjmij zegary i połóż na grzejniku żeby wyschły (sprawdz sobie czy po kablach coś nie cieknie)

Buba jestem na czwartek ustawiony na VCDS-a , dzwoniłem do kola i na bank nie łączył sie z Engine. Zegary trzymałem na grzejniku 2 dni.

Nosb sugeruje immo.

Opublikowano
Buba jestem na czwartek ustawiony na VCDS-a , dzwoniłem do kola i na bank nie łączył sie z Engine. Zegary trzymałem na grzejniku 2 dni.

Nosb sugeruje immo.

No objaw taki jak przy immo ale zaglądnąć do skrzynki ecu nie zaszkodzi. Może nie sam ecu jest uwalony a jego przekaźnik (pada chyba pierwszy jak w skrzynce jest wilgoć).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...