DarekS4 126 Opublikowano 11 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2020 (edytowane) noidemm 16514 dotyczy pierwszej sondy 6 PIN a nie drugiej To ze adaptacje pokazuje ci OK to jedno a wychodzi często inaczej. Pokaz korektę krótkoterminową na rozgrzanym silniku. Edytowane 11 Lutego 2020 przez DarekS4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
noidemm 1 Opublikowano 11 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2020 (edytowane) 3 godziny temu, DarekS4 napisał: noidemm 16514 dotyczy pierwszej sondy 6 PIN a nie drugiej To ze adaptacje pokazuje ci OK to jedno a wychodzi często inaczej. Pokaz korektę krótkoterminową na rozgrzanym silniku. Które grupy na korekcie krótkoterminowej: 030, 031, 032 ?? Sonda wymieniona we wrześniu na nową: Sonda lambda Vw/Au/Sk 1.8T, 2.0 06B906265D nowy - 7184989864 - oficjalne archiwum Allegro ARCHIWUM.ALLEGRO.PL Informacje o Sonda lambda Vw/Au/Sk 1.8T, 2.0 06B906265D nowy - 7184989864 w archiwum Allegro. Data zakończenia 2019-09-19 - cena 250 zł Edytowane 11 Lutego 2020 przez noidemm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 11 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2020 2+33 zrob. Sondy tylko z boscha. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
noidemm 1 Opublikowano 19 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2020 (edytowane) Załączam logi na wolnych obrotach. Na koniec troche go podkręciłem na obrotach i sonda się wysypała. Po usunięciu błędów dalej pracuje, aż do wkręcenia jej powyżej 4 tys. obrotów. LOG-01-002-033-19lut.CSV Edytowane 19 Lutego 2020 przez noidemm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 19 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2020 Po mojemu to wina tego gównianego zamiennika. Sondy, przepływki i czujniki tylko z boscha. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
noidemm 1 Opublikowano 20 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2020 Na tej starej orginalnej to samo się działo, może to wina drugiej sondy bo na grupie 32 pierwsza sonda pracuje a druga jest 0. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 20 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2020 Pierwsze okno to korekty na jalowych, a drugie to korekty pod obciążeniem więc nie pisz farmazonów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
noidemm 1 Opublikowano 20 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2020 Chciałem się upewnić, żeby 500 zł na sonde nie wywalić w błoto. Zastanawiam sie nad zakupem używki w celu sprawdzenia. U mnie była orginalnie taka 06B906265C ten zamiennik jest 06B906265D ale są jeszcze 06B906265E Czym różnią się te literki na końcu?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 20 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2020 Nie wiem ale sonda to koszt 300 zl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
noidemm 1 Opublikowano 21 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2020 W sklepie powiedzieli mi prawie 500 zł za orginał. Czy za mocno falujące obroty przy hamowaniu, wciskaniu sprzęgła mogą być odpowiedzialne klapki w kolektorze ssącym?? Pytam, bo mam uszkodzone. Nie działa tez gruszka kolektora, nie reaguje podczas gwałtownego dodaniu gazu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się