malik 6 Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Zaciski są właśnie wyjebane. Kolorek miazga:slina:Znalazłem ostatnio touarega V10 bez silnika i mocno się zastanawiałem nad przekładką silnika ale jakoś jeszcze się nie przekonałem do wnętrza VW. Touareg V10 ma znacznie lepiej wykonane wnętrze niż modele z niższymi silnikami. Zupełnie nie jak VW. Jest nawet trochę detali z Cayenne. Zresztą Q7, touareg i Cayenne to bardzo podobne konstrukcyjnie auta. Ta sama płyta podłogowa, zawieszenie, hamulce, itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2012 to fakt ale jednak do wnętrza Q7 sporo brakuje. Orientowałeś się jakie koszta serwisu pneumatyki bo w sumie to mnie przeraża najbardziej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowak_zg 0 Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2012 to fakt ale jednak do wnętrza Q7 sporo brakuje. Orientowałeś się jakie koszta serwisu pneumatyki bo w sumie to mnie przeraża najbardziej regeneracja amortyzatora pneumatycznego ok 1500zl sztuka + ewentualna wymiana kompresora tyle z kosztow pneumatyki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malik 6 Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Autko jutro wjeżdża do mistrza Rogallotti. Będzie relacja live! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PABLO 1 Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Zarzuć jakiś streaming video live Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peter22 50 Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2012 no to czekamy co tam wyjdzie:naughty: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hornet 2 Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Autko jutro wjeżdża do mistrza Rogallotti. Będzie relacja live! To kolejnym modem będzie spadochron do hamowania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malik 6 Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Można było dać więcej ale za radą Witka zrobiliśmy delikatniej bo problemem może być skrzynia. Niestety Tiptronic lubi padać przy większych przebiegach i mocach. Więc d*py nie urywa ale jest OK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nelson 0 Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2012 825 niutków, siwy dym:kox: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malik 6 Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Tia, niutek daje radę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadek 6 Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2012 a da radę odczuć różnicę przy takim przyroście gdzie wcześniej było już ponad 300KM? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nelson 0 Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Te silniki występowały w manualach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel1380 0 Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Procentowo przyrost mocy nie szokuje.Ale ważne że bezpiecznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PABLO 1 Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Zawsze lepsza elastyczność i co ważne bezpiecznie dla skrzyni. W manualu chyba nie było? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hornet 2 Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Te silniki występowały w manualach? nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PABLO 1 Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Tak samo w A8 4.2 TDI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hornet 2 Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2012 http://lh6.googleusercontent.com/-hb9d_pho8ds/UEDjif5MJbI/AAAAAAAAkII/gwdwi8soqco/s800/2012-08-31_16-33-29_665.jpgMożna było dać więcej ale za radą Witka zrobiliśmy delikatniej bo problemem może być skrzynia. Niestety Tiptronic lubi padać przy większych przebiegach i mocach. Więc d*py nie urywa ale jest OK Myślałem, ze 4 pojawi się z przodu:whistling: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowak_zg 0 Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2012 w a8 i q7 nie wystepowal manual Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 1 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2012 Malik powiem ci że jestem zawiedziony. Liczyłem na 400 i 900 conajmniej. Na parowcowej stroili ostatnio A8 4.2 i wynik zdecydowanie lepszy ---------- Post dopisany at 12:44 ---------- Poprzedni post napisany at 12:38 ---------- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malik 6 Opublikowano 1 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2012 Tia, ciekawe ile skrzynia wytrzyma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się