Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Q7, BTR 4.2TDI 326PS, S-line, Panorama, Pneumatyka, itd


malik

Rekomendowane odpowiedzi

Zaciski są właśnie wyjebane. Kolorek miazga:slina:

Znalazłem ostatnio touarega V10 bez silnika i mocno się zastanawiałem nad przekładką silnika ale jakoś jeszcze się nie przekonałem do wnętrza VW.

Touareg V10 ma znacznie lepiej wykonane wnętrze niż modele z niższymi silnikami. Zupełnie nie jak VW. Jest nawet trochę detali z Cayenne. Zresztą Q7, touareg i Cayenne to bardzo podobne konstrukcyjnie auta. Ta sama płyta podłogowa, zawieszenie, hamulce, itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to fakt ale jednak do wnętrza Q7 sporo brakuje. Orientowałeś się jakie koszta serwisu pneumatyki bo w sumie to mnie przeraża najbardziej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to fakt ale jednak do wnętrza Q7 sporo brakuje. Orientowałeś się jakie koszta serwisu pneumatyki bo w sumie to mnie przeraża najbardziej

regeneracja amortyzatora pneumatycznego ok 1500zl sztuka

+ ewentualna wymiana kompresora

tyle z kosztow pneumatyki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Autko jutro wjeżdża do mistrza Rogallotti. Będzie relacja live! :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Autko jutro wjeżdża do mistrza Rogallotti. Będzie relacja live! :decayed:

To kolejnym modem będzie spadochron do hamowania :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MALINOWY%2540GMAIL_COM.jpg

Można było dać więcej ale za radą Witka zrobiliśmy delikatniej bo problemem może być skrzynia. Niestety Tiptronic lubi padać przy większych przebiegach i mocach.

Więc d*py nie urywa ale jest OK :thumbup1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze lepsza elastyczność i co ważne bezpiecznie dla skrzyni.

W manualu chyba nie było?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://lh6.googleusercontent.com/-hb9d_pho8ds/UEDjif5MJbI/AAAAAAAAkII/gwdwi8soqco/s800/2012-08-31_16-33-29_665.jpg

Można było dać więcej ale za radą Witka zrobiliśmy delikatniej bo problemem może być skrzynia. Niestety Tiptronic lubi padać przy większych przebiegach i mocach.

Więc d*py nie urywa ale jest OK :thumbup1:

Myślałem, ze 4 pojawi się z przodu:whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Malik powiem ci że jestem zawiedziony. Liczyłem na 400 i 900 conajmniej.

Na parowcowej stroili ostatnio A8 4.2 i wynik zdecydowanie lepszy

---------- Post dopisany at 12:44 ---------- Poprzedni post napisany at 12:38 ----------

image.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...