Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] modyfikacja na 145KM/350Nm wykres po wizycie w Jetronik'u


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

troche czasu minelo od wizyty ale wkoncu znalazlem czas na zrobienie fotki wykresu ;)

seria wyszla 122KM i 320 Nm po korekcie softu 144,7 KM i 349,2 Nm :>

dscf1392resizedv2.th.jpg

martwi mnie te zachwianie momentu miedzy 2100 a 2300 :(

logi auta zamiescilem tu: http://www.a4-klub.pl/smf/b5_ajm_prosba_o_analize_logow_145km350nm-t29874.0.html

ogolnie jestem bardzo zadowolony z tej modyfikacji zupelnie inne wrazenia z jazdy niz kiedys :)

wszystkie komentarze mile widziane ;)

Opublikowano
:shocked: 340 niutona przy 1800 obrotów ... [nie jest dobrze :confused4:]
Opublikowano

Wykres momentu i mocy hmmm , koxowy moment jest za wcześnie.Autko pewnie zapitala.[br]Dopisany: 15 Kwiecień 2008, 22:25 _________________________________________________AAAA, jak sprzegło???

Opublikowano

:shocked: 340 niutona przy 1800 obrotów ... [nie jest dobrze :confused4:]

mowisz :(

podczas modyfikacji mialem zobiony soft jescze na 152KM i 365Nm (tak wyszlo z pomiarow) ale auto czesto zaliczalo przeladowanie i ograniczyli sie do tego moda,

martwi mnie jedynie te zawachanie w Jetronik'u powiedzieli mi ze moze to byc od przeplywki wiec zrobilem logi i je umiescilem a tu kolega spanky mowi ze jest dobrze i co tu teraz robic :(

co do sprzegla to zrobilem juz ponad 2000km i nie widze oznak zuzycia :)

Opublikowano

:shocked: 340 niutona przy 1800 obrotów ... [nie jest dobrze :confused4:]

mowisz :(

podczas modyfikacji mialem zobiony soft jescze na 152KM i 365Nm (tak wyszlo z pomiarow) ale auto czesto zaliczalo przeladowanie i ograniczyli sie do tego moda,

martwi mnie jedynie te zawachanie w Jetronik'u powiedzieli mi ze moze to byc od przeplywki wiec zrobilem logi i je umiescilem a tu kolega spanky mowi ze jest dobrze i co tu teraz robic :(

co do sprzegla to zrobilem juz ponad 2000km i nie widze oznak zuzycia :)

akurat te minimalne falowanie to Twoj najmniejszy problem .... :wink4:

Opublikowano

dobry program do palenia gum :naughty:

Opublikowano

1,2,3 bieg a ty dalej nie mozesz ze swiatel ruszyc bo gume topisz :naughty:

Opublikowano

Spora moc może Witek sie wypowie co do wykresu.

Opublikowano

Ten wykresik jakis taki nie Rogalowaty. :no:Duzo niutkow przy malych obr skrzynia,sprzeglo mocno cierpi.

Pewnie jakis nie przemyslany gotowiec.

Opublikowano

idealny wykres

do skatowania sprzegla

Ten wykresik jakis taki nie Rogalowaty. :no:Duzo niutkow przy malych obr skrzynia,sprzeglo mocno cierpi.

zgadzam sie

Opublikowano

nie , żeby tu wywyższać , jednych tunerów nad drugimi, ale autko poprostu teraz dostaje wcześnie, wcześnie,za wcześnie wg mnie w dupsko.

Opublikowano
oj tam czepiacie się, 340 Nm to nic szczególnego i sprzęgło nawet jak się posypie (ale wcale nie szybko chyba że but non-stop) to zmienisz na lepsze sprzęgło raz a dobrze....

A z tym paleniem gumy na 1,2,3 to już zupełnie bajka, niby mozna ale bez przesady że nie da się ruszyć, jeździłem autami z > 450 Nm i napędem na tył i problemu z ruszaniem nie było a gumy nie paliłem bo mnie to nie bawi

observer - z tym ruszaniem to byl zart :wallbash::tongue4:

Opublikowano

Wczoraj na chipowaniu był Nasz kolega z Forum, także A4ką 115ką która była już po modyfikacji. Tamta miała 400Nm przy podobnych obrotach wiec nie jest jeszcze z tym wykresem tak źle :wink4:.

Co do Twojego auta to cierpi ono jak większość przebiegowych TDi na niestabilność doładowania, które czasami udaje się wyeliminować a czasami nie.

Pozdrawiam

Opublikowano

Wczoraj na chipowaniu był Nasz kolega z Forum, także A4ką 115ką która była już po modyfikacji. Tamta miała 400Nm przy podobnych obrotach wiec nie jest jeszcze z tym wykresem tak źle :wink4:.

:laghing2: :laghing2: :laghing2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...