pietrek505 Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Logi: Statyczne: 001 http://img186.imageshack.us/img186/1606/log01001xxxxxxsb8.jpg 003 http://img143.imageshack.us/img143/4471/log01003xxxxxxag6.jpg 004 http://img180.imageshack.us/img180/5971/log01004xxxxxxco6.jpg 007 http://img136.imageshack.us/img136/9341/log01007xxxxxxxt0.jpg 013 http://img136.imageshack.us/img136/8577/log01013xxxxxxsh0.jpg BS: 003 http://img150.imageshack.us/img150/6218/log01003xxxxxxbsnoweem4.jpg 004: http://img147.imageshack.us/img147/8991/log01004xxxxxxbsfz3.jpg Dynamiczne: 001: http://img291.imageshack.us/img291/1811/log01001xxxxxxhu3.jpg 003: http://img59.imageshack.us/img59/7047/log01003xxxxxxgu3.jpg 004: http://img59.imageshack.us/img59/5889/log01004xxxxxxnewjl7.jpg 009: http://img56.imageshack.us/img56/2456/log01009xxxxxxnq8.jpg 010: http://img76.imageshack.us/img76/3606/log01010xxxxxxux5.jpg 011: http://img338.imageshack.us/img338/4074/log01011xxxxxxph3.jpg
spanky Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Opublikowano 16 Kwietnia 2008 -brak 000 BS -po co logi z 009 ? [maja byc z 008 !!! ] -termostat do wymiany -braki w doladowaniu [dolot/N75/przewody podcisnieniowe] -problem z dynamicznym katem wtrysku [zapowietrzony uklad paliwowy/kiedy wymieniales filtr paliwa ?] albo N108 cos niedomaga albo spowodowane zla termika silnika ... podsumowywujac : wymien termostat i zrob ponownie logi ...
banshee Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Filtr paliwa, powietrza, olej pełen syntetyk oraz filtr - wszystko wymieniane wg przebiegu... Postaram się wymienić ten termostat skoro tak koledzy twierdzicie i wtedy zrobię logi jeszcze raz... Pomóżcie mi jeszcze z tym kątem wtrysku - chciałbym sprawdzić wartość na VAGu ale nie wiem jak? Dzięki chłopaki!!!
pietrek505 Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Filtr paliwa, powietrza, olej pełen syntetyk oraz filtr - wszystko wymieniane wg przebiegu... O dziwo auto ma 305000 km i nie ubywa tego pełnego syntetyka... Niedawno miałem ściągniętą rurę za turbiną ( strona wydechu) i ta turbinka jakby trochę ciężko się obracała... A może tak powinna? Rozkręciłem ją palcami i czułem minimalny jakiś opór... Postaram się wymienić ten termostat skoro tak koledzy twierdzicie i wtedy zrobię logi jeszcze raz... Pomóżcie mi jeszcze z tym kątem wtrysku - chciałbym sprawdzić wartość na VAGu ale nie wiem jak? Dzięki chłopaki!!! banshee, chyba pomyliłeś temaciki, ale nic nie szkodzi [br]Dopisany: 16 Kwiecień 2008, 17:22 _________________________________________________Ok Chłopaki, dziś zamówiłem Termostat, i filrt Paliwa i powietrza, dawno nie wymienialem.... jutro zrobię logi po wymianie. Spanky a to -braki w doladowaniu [dolot/N75/przewody podcisnieniowe], oznacza że są gdzieś dziureczki w przewodach dolotowych i podciśnieniowych Turbiny?? Co z tym robić?? Dorzucam jeszcze: BS: 000: http://img412.imageshack.us/img412/197/bs000np6.jpg Dynamiczne: 008: http://img120.imageshack.us/img120/7467/008lq3.jpg Pozdrawiam
spanky Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Spanky a to -braki w doladowaniu [dolot/N75/przewody podcisnieniowe], oznacza że są gdzieś dziureczki w przewodach dolotowych i podciśnieniowych Turbiny?? Co z tym robić?? pomacac i poszukac .... 000BS - statyczny kat wtrysku do korekty 008 - cos Ci sie zle zapisalo ... [zrob jeszcze raz]
pietrek505 Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Spanky a to -braki w doladowaniu [dolot/N75/przewody podcisnieniowe], oznacza że są gdzieś dziureczki w przewodach dolotowych i podciśnieniowych Turbiny?? Co z tym robić?? pomacac i poszukac .... 000BS - statyczny kat wtrysku do korekty 008 - cos Ci sie zle zapisalo ... [zrob jeszcze raz] oK Dziś wymieniam Termo, i filtry to zrobię nowe:) Spanky a jaki ma być 000 BS parametr2 na Vagu w AVG od 049-054??
Wihajster Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Opublikowano 17 Kwietnia 2008 tak [br]Dopisany: 17 Kwiecień 2008, 14:12 _________________________________________________ Spanky a to -braki w doladowaniu [dolot/N75/przewody podcisnieniowe], oznacza że są gdzieś dziureczki w przewodach dolotowych i podciśnieniowych Turbiny?? Co z tym robić?? pomacac i poszukac .... 000BS - statyczny kat wtrysku do korekty 008 - cos Ci sie zle zapisalo ... [zrob jeszcze raz] oK Dziś wymieniam Termo, i filtry to zrobię nowe:) Spanky a jaki ma być 000 BS parametr2 na Vagu w AVG od 049-054?? tak
pietrek505 Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Witam, Koledzy dziś męczyłem sie prawie cały dzień z kątem wtrysku i pokazuje 000Bs poz 2 48-49-50-51-54. Tak ma zostać czy coś jeszcze kombinować??
Wihajster Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Witam, Koledzy dziś męczyłem sie prawie cały dzień z kątem wtrysku i pokazuje 000Bs poz 2 48-49-50-51-54. Tak ma zostać czy coś jeszcze kombinować?? jak skacze z 49 na 54 to chyba powoli klin sie zaczyna konczyc.dopuszczalne jest roznica 2 jednostek .wiec napisz czy masz 49-51 czy 52-54 bo 49-54 to za duzy skok
pietrek505 Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2008 No wiec tak Kąt wtrysku pokazuje 51-52, wymieniłem filtr Paliwa, Powietrza, wyczyściłem EGr, wymieniłem Termostat. Wymacałem niuńkę po przewodach nic nie znalazłem żadnych dziur itd wszystkie węże całe Sztanga otwiera sie przy 2000rpm. Gdzie jeszcze można szukać braków w doładowaniu??
spanky Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Opublikowano 18 Kwietnia 2008 No wiec tak Kąt wtrysku pokazuje 51-52, wymieniłem filtr Paliwa, Powietrza, wyczyściłem EGr, wymieniłem Termostat. Wymacałem niuńkę po przewodach nic nie znalazłem żadnych dziur itd wszystkie węże całe Sztanga otwiera sie przy 2000rpm. Gdzie jeszcze można szukać braków w doładowaniu?? podmien N75 .... [rozumiem ze jego przewody tez sprawdziles]
pietrek505 Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2008 No wiec tak Kąt wtrysku pokazuje 51-52, wymieniłem filtr Paliwa, Powietrza, wyczyściłem EGr, wymieniłem Termostat. Wymacałem niuńkę po przewodach nic nie znalazłem żadnych dziur itd wszystkie węże całe Sztanga otwiera sie przy 2000rpm. Gdzie jeszcze można szukać braków w doładowaniu?? podmien N75 .... [rozumiem ze jego przewody tez sprawdziles] Spanky na długi weekend majowy będę miał N75 więc podmienię, Zrobić całe logowanie na nowo?? czy tylko Bs 003,Dynamiczne wszystkie czy tylko 011, czy jakie??
spanky Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Opublikowano 30 Kwietnia 2008 No wiec tak Kąt wtrysku pokazuje 51-52, wymieniłem filtr Paliwa, Powietrza, wyczyściłem EGr, wymieniłem Termostat. Wymacałem niuńkę po przewodach nic nie znalazłem żadnych dziur itd wszystkie węże całe Sztanga otwiera sie przy 2000rpm. Gdzie jeszcze można szukać braków w doładowaniu?? podmien N75 .... [rozumiem ze jego przewody tez sprawdziles] Spanky na długi weekend majowy będę miał N75 więc podmienię, Zrobić całe logowanie na nowo?? czy tylko Bs 003,Dynamiczne wszystkie czy tylko 011, czy jakie?? komplet dynamicznych ...
pietrek505 Opublikowano 10 Lipca 2008 Autor Opublikowano 10 Lipca 2008 Spanky Mistrzu... Wróciłem z zagranicy, nie miałem co robić i wziąłem wyczyściłem N75-tke auto przez dzień dwa jezdziłó bezproblemowo.... a teraz dalej jest tak jak było zakupić nowe N-75 czy to będzie inna przyczyna ? Pzdr
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się