Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AVG] Proszę o analizę logów


pietrek505

Rekomendowane odpowiedzi

-brak 000 BS

-po co logi z 009 ? [maja byc z 008 !!! ]

-termostat do wymiany

-braki w doladowaniu [dolot/N75/przewody podcisnieniowe]

-problem z dynamicznym katem wtrysku [zapowietrzony uklad paliwowy/kiedy wymieniales filtr paliwa ?] albo N108 cos niedomaga albo spowodowane zla termika silnika ...

podsumowywujac : wymien termostat i zrob ponownie logi ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filtr paliwa, powietrza, olej pełen syntetyk oraz filtr - wszystko wymieniane wg przebiegu...

Postaram się wymienić ten termostat skoro tak koledzy twierdzicie i wtedy zrobię logi jeszcze raz...

Pomóżcie mi jeszcze z tym kątem wtrysku - chciałbym sprawdzić wartość na VAGu ale nie wiem jak?

Dzięki chłopaki!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filtr paliwa, powietrza, olej pełen syntetyk oraz filtr - wszystko wymieniane wg przebiegu...

O dziwo auto ma 305000 km i nie ubywa tego pełnego syntetyka...

Niedawno miałem ściągniętą rurę za turbiną ( strona wydechu) i ta turbinka jakby trochę ciężko się obracała... A może tak powinna? Rozkręciłem ją palcami i czułem minimalny jakiś opór...

Postaram się wymienić ten termostat skoro tak koledzy twierdzicie i wtedy zrobię logi jeszcze raz...

Pomóżcie mi jeszcze z tym kątem wtrysku - chciałbym sprawdzić wartość na VAGu ale nie wiem jak?

Dzięki chłopaki!!!

banshee, chyba pomyliłeś temaciki, ale nic nie szkodzi :P[br]Dopisany: 16 Kwiecień 2008, 17:22 _________________________________________________Ok Chłopaki, dziś zamówiłem Termostat, i filrt Paliwa i powietrza, dawno nie wymienialem.... jutro zrobię logi po wymianie.

Spanky a to -braki w doladowaniu [dolot/N75/przewody podcisnieniowe], oznacza że są gdzieś dziureczki w przewodach dolotowych i podciśnieniowych Turbiny?? Co z tym robić??

Dorzucam jeszcze:

BS:

000:

http://img412.imageshack.us/img412/197/bs000np6.jpg

Dynamiczne:

008:

http://img120.imageshack.us/img120/7467/008lq3.jpg

Pozdrawiam :a4fan:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spanky a to -braki w doladowaniu [dolot/N75/przewody podcisnieniowe], oznacza że są gdzieś dziureczki w przewodach dolotowych i podciśnieniowych Turbiny?? Co z tym robić??

pomacac i poszukac .... :decayed:

000BS - statyczny kat wtrysku do korekty

:shocked: 008 - cos Ci sie zle zapisalo ... [zrob jeszcze raz]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spanky a to -braki w doladowaniu [dolot/N75/przewody podcisnieniowe], oznacza że są gdzieś dziureczki w przewodach dolotowych i podciśnieniowych Turbiny?? Co z tym robić??

pomacac i poszukac .... :decayed:

000BS - statyczny kat wtrysku do korekty

:shocked: 008 - cos Ci sie zle zapisalo ... [zrob jeszcze raz]

oK Dziś wymieniam Termo, i filtry to zrobię nowe:) Spanky a jaki ma być 000 BS parametr2 na Vagu w AVG od 049-054??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak :wink4:[br]Dopisany: 17 Kwiecień 2008, 14:12 _________________________________________________

Spanky a to -braki w doladowaniu [dolot/N75/przewody podcisnieniowe], oznacza że są gdzieś dziureczki w przewodach dolotowych i podciśnieniowych Turbiny?? Co z tym robić??

pomacac i poszukac .... :decayed:

000BS - statyczny kat wtrysku do korekty

:shocked: 008 - cos Ci sie zle zapisalo ... [zrob jeszcze raz]

oK Dziś wymieniam Termo, i filtry to zrobię nowe:) Spanky a jaki ma być 000 BS parametr2 na Vagu w AVG od 049-054??

tak :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, Koledzy dziś męczyłem sie prawie cały dzień z kątem wtrysku i pokazuje 000Bs poz 2 48-49-50-51-54. Tak ma zostać czy coś jeszcze kombinować??

jak skacze z 49 na 54 to chyba powoli klin sie zaczyna konczyc.dopuszczalne jest roznica 2 jednostek .wiec napisz czy masz 49-51 czy 52-54 bo 49-54 to za duzy skok :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wiec tak :naughty: Kąt wtrysku pokazuje 51-52, wymieniłem filtr Paliwa, Powietrza, wyczyściłem EGr, wymieniłem Termostat. Wymacałem niuńkę po przewodach nic nie znalazłem żadnych dziur itd wszystkie węże całe Sztanga otwiera sie przy 2000rpm. Gdzie jeszcze można szukać braków w doładowaniu??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wiec tak :naughty: Kąt wtrysku pokazuje 51-52, wymieniłem filtr Paliwa, Powietrza, wyczyściłem EGr, wymieniłem Termostat. Wymacałem niuńkę po przewodach nic nie znalazłem żadnych dziur itd wszystkie węże całe Sztanga otwiera sie przy 2000rpm. Gdzie jeszcze można szukać braków w doładowaniu??

podmien N75 .... [rozumiem ze jego przewody tez sprawdziles]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wiec tak :naughty: Kąt wtrysku pokazuje 51-52, wymieniłem filtr Paliwa, Powietrza, wyczyściłem EGr, wymieniłem Termostat. Wymacałem niuńkę po przewodach nic nie znalazłem żadnych dziur itd wszystkie węże całe Sztanga otwiera sie przy 2000rpm. Gdzie jeszcze można szukać braków w doładowaniu??

podmien N75 .... [rozumiem ze jego przewody tez sprawdziles]

Spanky na długi weekend majowy będę miał N75 więc podmienię, Zrobić całe logowanie na nowo?? czy tylko Bs 003,Dynamiczne wszystkie czy tylko 011, czy jakie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wiec tak :naughty: Kąt wtrysku pokazuje 51-52, wymieniłem filtr Paliwa, Powietrza, wyczyściłem EGr, wymieniłem Termostat. Wymacałem niuńkę po przewodach nic nie znalazłem żadnych dziur itd wszystkie węże całe Sztanga otwiera sie przy 2000rpm. Gdzie jeszcze można szukać braków w doładowaniu??

podmien N75 .... [rozumiem ze jego przewody tez sprawdziles]

Spanky na długi weekend majowy będę miał N75 więc podmienię, Zrobić całe logowanie na nowo?? czy tylko Bs 003,Dynamiczne wszystkie czy tylko 011, czy jakie??

komplet dynamicznych ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spanky Mistrzu... Wróciłem z zagranicy, nie miałem co robić i wziąłem wyczyściłem N75-tke auto przez dzień dwa jezdziłó bezproblemowo.... a teraz dalej jest tak jak było zakupić nowe N-75 czy to będzie inna przyczyna ? Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...