michal-oracz Opublikowano 2 Marca 2012 Opublikowano 2 Marca 2012 koledzy mam problem od kiedy kupiłem auto z turbo tak jak by sie zawieszała wymieniłem turbo pokazywała mi 1,5 bara pojechałem do mechanika wyregulował i po dwóch dnia znów 1,5 bara chodzi o to że jak ją wyłączy i zgasze silnik włącze od nowa i wszystko jest ok do następnego razu prosze o pomoc bo mnie juz szlak bieze
PiterA4 Opublikowano 2 Marca 2012 Opublikowano 2 Marca 2012 1 000 000 razy jak nie wiecej otym bylo na forum:blowup:
OLIVER Opublikowano 2 Marca 2012 Opublikowano 2 Marca 2012 Jeśli Kolega chce uzyskać pomoc a są na forum dobrzy fachowcy i na pewno coś Ci poradzą to komplet logów w odpowiednim dziale ..Bo na oko to wiesz co się stał.Pozdrawiam .
pepik Opublikowano 2 Marca 2012 Opublikowano 2 Marca 2012 Auto łapie tryb awaryjny, zacinają się łopatki w turbinie, które są "zepieczone", trzeba wyczyścić turbinkę.
michal-oracz Opublikowano 2 Marca 2012 Autor Opublikowano 2 Marca 2012 dzieki we wtorek umowilem sie na logi dynamiczne i zobaczymy co wyjdzie
darekk87 Opublikowano 4 Marca 2012 Opublikowano 4 Marca 2012 Witam wszystkich Co prawda nie posiadam audi, ale Seat'a Leon'a z silnikiem 1.9 TDI ASV. Ok kwietnia ubiegłego roku auto zaczęło mi wpadać w tryb awaryjny. Pojechałem do polecanego mechanika, w pierwszej kolejności wymieniłem przepływomierz i gruszkę. Niestety to nie pomogło. Następnie została wyczyszczona turbina. Auto przez 3-4 miesiące nie łapało notlauf'ów, jednak ok listopada one powróciły. Za wymianę przepływki, gruszki, czyszczenie turbo + dolotu, jakieś uszczelki zapłaciłem mechanikowi prawie 2000 zł, taże nie mało biorąc pod uwagę że niestety problem szybko powrócił... po czyszczeniu wspominał że turbo nie jest już w najlepszej kondycji ale powinnem jeszcze pośmigać na nim trochę. Chciałbym zapytać czy jest na forum osoba która pomogłaby rozwiązać mój problem? stwierdzić jednoznacznie czy turbo wymaga regeneracji bo nie chciałbym ponownie wyciągnąć z kieszeni grubo ponad 2000 zł gdy to nie będzie toi efekt będzie żaden... niestety nie mam możliwości samemu zrobić nawet logów... także liczę na pomoc ze strony forumowiczów. Czy jest ktoś w stanie polecić dobrego mechanika na śląsku lub przynajmniej pomóc mi zdiagnozować problem? Dodam, że jestem z Zabrza. Pozdrawiam
Mauros88 Opublikowano 4 Marca 2012 Opublikowano 4 Marca 2012 Kolego zrobi logi gdzies one prawde Ci powiedza szkoda pieniedzy na wymienianie wszystkiego pokolei
darekk87 Opublikowano 5 Marca 2012 Opublikowano 5 Marca 2012 też tak myślę, ale czy jest jakaś osoba z zabrza, gliwic która może mi je dobrze zrobić? nie chcę zakładać nowego tematu więc pytam tutaj...
Piotrek98igo Opublikowano 5 Marca 2012 Opublikowano 5 Marca 2012 ale masz mechanika:facepalm:zmien go jak najszybciej,do tego masz nauczke,bo pierw pytaj na forum szukaj ,a nie jedziesz z takimi rzeczami do mechanika ktory, pol auta wymieni.zapytaj w spotach
Mauros88 Opublikowano 5 Marca 2012 Opublikowano 5 Marca 2012 Szkoda ze nie jestes blizej bielska to bym Ci pomogl z logami. Poszukaj kogos w okolicy
darekk87 Opublikowano 7 Marca 2012 Opublikowano 7 Marca 2012 wczoraj uświadomiłem sobie jeszcze coś, o czym wiedziałem, ale zapomniałem napisać. a mianowicie auto jak złapie tryb awaryjny to w miarę wzrostu obrotów strasznie "wyje", hałas jest zdecydowanie głośniejszy... może ten objaw jeszcze coś podpowie, przed logowaniem?, może to dziura w układzie? czy zapieczone kierowniczki powodują wzrost hałasu?
michal-oracz Opublikowano 8 Marca 2012 Autor Opublikowano 8 Marca 2012 Koledzy i turbo działa okazało sie ze jakis tam mechanik bo tak go mozna tylko nazwc naprawijac jedno zepsuł drugie a dokladnie wymienial waz podcisnienia ktory jest w kompie ale zaslepil go i to wszystko bylo przyczyna od dzisiaj ciesze sie prawie dobrym autem prawie bo okazalo sie ze przeplywka do wyminy ale turbo dziala
rob555 Opublikowano 8 Marca 2012 Opublikowano 8 Marca 2012 Darekk87 Turbo ma juz styrana czesc goraca...podejrzewam ze moglbys co pol roku czyscic turbine a problem i tak powracac bedzie. Regeneracja nic nie da bo regeneruja srodek (korpus) a problem lezy w zeliwie i geometrii (ktora to jeszcze najczesciej piaskuja co przyspiesza odkladanie nagaru). Mechanika nie win za to ze garrett zrobil takie turbiny. Ciekawe ze KKK praktycznie wogule nie maja problemow z czyszczeniem geometrii a pracuja niejednokrotnie na blizniaczych silnikach....
darekk87 Opublikowano 8 Marca 2012 Opublikowano 8 Marca 2012 rob555 czyli nawet ewentualna regeneracja nie rozwiązałaby problemu ? w takim razie co mam zrobić ?
krauzik Opublikowano 13 Marca 2012 Opublikowano 13 Marca 2012 witam. Niedawno kupilem b5 kombi 2001 r i przy ruszaniu gwizda i syczy turbo. czy to cos groznego? czy jest to normalne?
clinque Opublikowano 13 Marca 2012 Opublikowano 13 Marca 2012 witam. Niedawno kupilem b5 kombi 2001 r i przy ruszaniu gwizda i syczy turbo. czy to cos groznego? czy jest to normalne? nie masz pewnie kata, wszystko jest raczej oke
krauzik Opublikowano 14 Marca 2012 Opublikowano 14 Marca 2012 jakiego kata? sorry ale to jest moja pierwsza audi wiec za bardzo nie czaje...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się