trekpio88 Opublikowano 3 Marca 2012 Opublikowano 3 Marca 2012 Witam serdecznie 1 problem polega na tym iż gdy zimny silnik przegazuje silnik gaśnie(na goracym silniku to nie występuje jak i przy normalnym odpalaniu bez przegazowania),a gaśnie tak jakby go ''zalalo'' po tym wszystkim gdy chce odpalic silnik ponownie, to nie odpala, tylko po ok. 5 minutach zapali i pracuje na 2 lub 3 cylindrach i strasznie kopci na biało po 1-2 minutach wchodzi na normalne obroty. 2 problem podczas ruszania bieg 1-2 i na 3 przy ok 2 tyś obrotów Turbo wchodzi w tryb awaryjny!! trzeba podczas jazdy zgaśic silnik i ponownie zapalic. Turbo sprawne, lecz po dłuższym okresie łopatki w turbinie są ''zawalone'' olejem i nie pracują tak jak powinny po wyczyszczeniu problem z turbo znika. Zastanawiam się czy 1 i 2 problem nie mają powiązania ze sobą. Słyszałem że zawor regulacji cisnienia oleju w pompie olejowej może byc powodem takiego odpalania i olej w nadmiernej ilości zabrudza Turbo i wtedy problem z turbo wystepuje. Prosze o porady posiadaczy takich silników, czy mieli podobne przypadki. Pozdrawiam
danu44 Opublikowano 3 Marca 2012 Opublikowano 3 Marca 2012 Po pierwsze nie przegazowuj silnika wteczas gdy jest zimny... Po drugie zrob logi i daj do dzialu Diagnostyka VAG. Pozdrawiam
Cordii Opublikowano 3 Marca 2012 Opublikowano 3 Marca 2012 Jaki masz oznaczenie silnika ? Napewno pompa oleju do wymiany i dlatego sie podwieszaja szklanki i auto gasnie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się