Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Problem z doładowaniem


kostek01

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam problem z doładowaniem. W momencie przyspieszania tracę moc. Dzisiaj sprawdziłem cały układ zasilajacy powietrzem wraz z elektrozaworami oraz turbinę (turbina wymieniona w listopadzie 2010 r.). Czy istnieje możliwość, że ze względu na przytkany katalizator się tak dzieje? Mam przejechane 265500 km. Proszę o radę. Silnik oznaczony AJM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Być może turbina do czyszczenia. Zrób logi to będzie znacznie łatwiej pomóc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Być może turbina do czyszczenia. Zrób logi to będzie znacznie łatwiej pomóc.

I to bedzie pewnie to

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Egr mam zaslepiony, od momentu jak kupiłem auto, czyli jakieś 2,5 roku temu.

---------- Post added at 21:30 ---------- Previous post was at 21:28 ----------

turbina była dzisiaj sprawdzana u mechanika i nie ma z nią żadnych problemów. Reaguje bez zarzutów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma możliwości sprawdzić działania geometrii bez zrobienia logów bądź rozebrania turbiny, wiec skoro mówisz że mechanik twierdzi że jest z nią wszystko ok to wykonał jedno z dwóch wymienionych czynności? Już napisałem co należy zrobić, wybór należy do Ciebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyjdzie na logach. Zrób dynamiczny 011, a najlepiej komplet. Loguj pojedynczo. Te zawory w brew panującym opiniom wcale się często nie psują, wręcz są mało awaryjne. Zrobisz logi i zamieścisz w odpowiednim dziale to będziemy rozmawiać. Metodą zgadywanki to pół auta wymienisz niepotrzebnie.

:vaglogi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posprawdzajcie wszystkie wezyki od podcisnienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z czyszczeniem turbiny bylbym ostrozny.

najpierw nalezy zdiagnozowac problem czyli logi i bledy.

do sprawdzenia wezyki podcisnienia, N75.

czyszczenie turbiny nie ma sensu. jezeli proces spalania nastepuje prawidlowo, nadmiar sadzy ulega spaleniu w czasie dluzszej jazdy. przyczyna odkladania sadzy jest z reguly, nieszczelny dolot, zapchany kat, lejace wtryski, niesprawna VP37

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...