kostek01 0 Opublikowano 3 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 Witam. Mam problem z doładowaniem. W momencie przyspieszania tracę moc. Dzisiaj sprawdziłem cały układ zasilajacy powietrzem wraz z elektrozaworami oraz turbinę (turbina wymieniona w listopadzie 2010 r.). Czy istnieje możliwość, że ze względu na przytkany katalizator się tak dzieje? Mam przejechane 265500 km. Proszę o radę. Silnik oznaczony AJM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryba85 3 Opublikowano 3 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 moze byc przez kata.a egr-a czysciłes? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
machina 9 Opublikowano 3 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 Być może turbina do czyszczenia. Zrób logi to będzie znacznie łatwiej pomóc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 3 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 Być może turbina do czyszczenia. Zrób logi to będzie znacznie łatwiej pomóc. I to bedzie pewnie to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kostek01 0 Opublikowano 3 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 Egr mam zaslepiony, od momentu jak kupiłem auto, czyli jakieś 2,5 roku temu. ---------- Post added at 21:30 ---------- Previous post was at 21:28 ---------- turbina była dzisiaj sprawdzana u mechanika i nie ma z nią żadnych problemów. Reaguje bez zarzutów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
machina 9 Opublikowano 3 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 Nie ma możliwości sprawdzić działania geometrii bez zrobienia logów bądź rozebrania turbiny, wiec skoro mówisz że mechanik twierdzi że jest z nią wszystko ok to wykonał jedno z dwóch wymienionych czynności? Już napisałem co należy zrobić, wybór należy do Ciebie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzidulek2 0 Opublikowano 3 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 a zawór N75 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
machina 9 Opublikowano 3 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 Wyjdzie na logach. Zrób dynamiczny 011, a najlepiej komplet. Loguj pojedynczo. Te zawory w brew panującym opiniom wcale się często nie psują, wręcz są mało awaryjne. Zrobisz logi i zamieścisz w odpowiednim dziale to będziemy rozmawiać. Metodą zgadywanki to pół auta wymienisz niepotrzebnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal-oracz 0 Opublikowano 3 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 No juz turbo wymienilem i mam to samo co kolega i przed wymiana bylo to samo jade we wtorek na logi to sie odezwe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kostek01 0 Opublikowano 4 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 Bede wdzieczny jak cos napiszesz po swoich logach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KIKO80 0 Opublikowano 4 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 Posprawdzajcie wszystkie wezyki od podcisnienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal-oracz 0 Opublikowano 5 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 Wezyki posprawdzane i wymienione bede po logach to dam znac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 5 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 z czyszczeniem turbiny bylbym ostrozny. najpierw nalezy zdiagnozowac problem czyli logi i bledy. do sprawdzenia wezyki podcisnienia, N75. czyszczenie turbiny nie ma sensu. jezeli proces spalania nastepuje prawidlowo, nadmiar sadzy ulega spaleniu w czasie dluzszej jazdy. przyczyna odkladania sadzy jest z reguly, nieszczelny dolot, zapchany kat, lejace wtryski, niesprawna VP37 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się