BartekLDZ Opublikowano 4 Marca 2012 Opublikowano 4 Marca 2012 Witam. Jestem w trakcie kupna b7 i właśnie wróciłem z oględzin auta. Audi B7 2.0 TDI 170KM '07r. Ogólnie rzecz biorąc auto w bdb stanie wizualnym, sprawdziłem to co mogłem sprawdzić od strony tachnicznej. Mianowicie.. Właściciel wymienił układ wydechowy i pozbył się filtra cząstek stałych. Czy może być to uzasadnieniem lekkiego kopcenia przy dodawaniu gazu? Nie są to jakieś wielkie kłęby dymu, ilości są śladowe o zabarwieniu czarnym. Drugie pytanie: również przy gazowaniu czuć jakby zapach przepalonego oleju. Pomyślałem o turbinie, jednakże nie jestem w stanie tego na miejscu stwierdzić. Czy istnieje jakieś powiązanie między tymi dwoma problemami? Bardzo proszę o pomoc, sugestie, cokolwiek. Dziękuję z góry.
KIKO80 Opublikowano 4 Marca 2012 Opublikowano 4 Marca 2012 sprawdz ile ma przejechanych km.w serwisie i jakie mialo naprawy robione o ile bedzie odnotowane.przed kupnem na aso.
BartekLDZ Opublikowano 4 Marca 2012 Autor Opublikowano 4 Marca 2012 Wiem Kolego, wybieram się do ASO jutro, ponieważ dziś jest niedziela. Jednak sami wiecie jakich "fachowców" tam zatrudniają, dlatego chciałbym zasięgnąć opinii samych użytkowników. Z tego co rozmawiałem z mechanikami sugerują raczej regulacje wtrysków, bo silnik mimo wszystko pracuje równiutko, a zabarwienie dymu jest szaro-czarne.
rafikk01 Opublikowano 6 Marca 2012 Opublikowano 6 Marca 2012 kolego główna sprawa to kopcenie moze byc spowodowane przez słabe wtryski wkoncu to 170 która ma z tym problem i moze lekko zapchany katalizator jak miał DPF to wiadomo mogło wiecej lać ale jak lekko na czarno to w końcu diesel ma prawo
Musashi Opublikowano 6 Marca 2012 Opublikowano 6 Marca 2012 kolego główna sprawa to kopcenie moze byc spowodowane przez słabe wtryski wkoncu to 170 która ma z tym problem i moze lekko zapchany katalizator jak miał DPF to wiadomo mogło wiecej lać ale jak lekko na czarno to w końcu diesel ma prawo BRE to 140 KM... ---------- Post added at 13:36 ---------- Previous post was at 12:52 ---------- Z tego co rozmawiałem z mechanikami sugerują raczej regulacje wtrysków, bo silnik mimo wszystko pracuje równiutko, a zabarwienie dymu jest szaro-czarne. a jak chca regulowac wtryski?
rafikk01 Opublikowano 6 Marca 2012 Opublikowano 6 Marca 2012 no pewnie ze BRE TO 140 A JA SOBIE WKRĘCIŁEM ZE BRD MU CHODZI BO PISZE ZE 170 KM TO CO SAM NIE WIE CO MA ? BO W PIERWSZYM WATKU PISZE ZE MA 170
pukko Opublikowano 7 Marca 2012 Opublikowano 7 Marca 2012 no BRE to tylko 140 zatem kolego sprawdź dobrze co kupujesz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się