Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B6 AWX] Problem po uruchomieniu na mrozie / po wymianie sprzegla ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

cześć,

mam kilka pytan:

Mam audi a4 2002 rok, 1.9tdi , 130 koni AWX

1.) ostatnio zauwazylem, ze po odpaleniu samochodu po nocy (TYLKO JAK TEMPERATURA JEST ponizej 0 stopni C) to przez ok 5/6 sekund, silnik normuje oboroty - tzn. spadaja od 1100 zeby zatrzymac sie na ok 850 i troszke pofaluja od 850 do 1100. w tym czasie samochod wibruje i "kopie" cos lekko pod maska. po kilku sekundach wszystko wraca do normy- czyli stale obroty i zero wibracji. jesli zgasze i uruchomie jeszcze raz silnik juz tego nie ma i wszystko jest ok. dzieje sie to tylko na mroznych temperaturach po nocy kiedy auto troche postoi w miejscu. cos przymarza po nocy ? o co chodzi :)- czy moze to miec zwiazek z nowym srzeglem

2.) druga sprawa to nie wazne, czy silnik zimny czy goracy ---> raz odpali na tzw strzala , a czasem odpali tak ze z 2 sekundy musze pokrecic.

co to moze byc ? paliwo sie cofa ? rozrusznik ? wkurza mnie to krecenie 2 sekundowe

vag nie pokazuje błedów, pompowtryski w normie. przebieg 220 tysiecy 100 % prawdziwy.

Opublikowano

co do odapalania po nocy to sprawdz czujnik temp. silnika i swiece zarowe mozesz tez sprawdzic vagiem snchro .co do drugiego problemu to sprawdz stan aku ,punkty masowe ,no i oczywiscie sam rozrusznik podejrzewam ze skonczy sie na wymianie łozysk wrozruszniku.

Opublikowano

1. jak sprawdzic czujnik temp. silnika i swiece zarowe ? - bledow nie ma zadnych

2. aku dobry, pkty masowe jak sprawdzic ? - czy to by powodowalo raz odpalanie na strzal a raz z 3 sekundowym mieleniem ? a cofanie paliwa jaki by mialo objaw i jak to zidentyfikowac?

Opublikowano
co do odapalania po nocy to sprawdz czujnik temp. silnika i swiece zarowe mozesz tez sprawdzic vagiem snchro .co do drugiego problemu to sprawdz stan aku ,punkty masowe ,no i oczywiscie sam rozrusznik podejrzewam ze skonczy sie na wymianie łozysk wrozruszniku.

podłącz VAGa i zloguj napięcie, temperature silnika. Gdy jest zimny i porównaj z temperatura otoczenia. podobnei gdy silnik jest gorący. zdarza się że czujnik G62 ulega uszkodzeniu, i fałszuje temperature.

sprawdz napiecie aku (VAGiem) w czasie pracy rozrusznika.

Opublikowano

Marcin, czy moglbys podac mi jakas instrukcje jak to sprawdzic vagiem ? mam kabel i vaga ale nie wiem jak to sie sprawdza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...