Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Zmiana z 1BV na 1BE co potrzeba ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

O Monroe tak słyszałem, ale pewien na 100% nie jestem.

Siemian jeździ na Monroe i sobie chwali z tego co czytałem.

Te Sachsa są do zawieszenia sport, ale producent nie pisze czy to jest 1BE czy 1BV:kwasny:

Kayaba te co Podałeś są do 1BA nie piszą nic, że to sport.

Ja proponuję kupić 1BV i śmigać:hi:

Opublikowano

z monroe znalazłem jakiś zamiennik 1BV ale tylko na tył :facepalm: a przód to k***a co ? już nie ma

z 3 sklepów dostałem info iż tylko ORI do 1BV :polew:

Opublikowano

Od dwóch miesięcy wożę swoją pociechę w 1BV i mimo zawieszenia w perfekt stanie zastanawiam się jak je zmiękczyć bo dla niej jest zdecydowanie za twardo. Zastanawiam się na Twoją pierwszą opcją czyli "założyć komplet wahaczy od 1BV (te droższe) +amory np z monroe ale od 1be". Nie wierzę, że nikt do tej pory nie przechodził przez podobne dylematy...Pytanie czysto teoretyczne: co gdyby pod cały osprzęt z 1BV (sprężyny, wahacze) włożyć seryjne amory?

Opublikowano
Od dwóch miesięcy wożę swoją pociechę w 1BV i mimo zawieszenia w perfekt stanie zastanawiam się jak je zmiękczyć bo dla niej jest zdecydowanie za twardo. Zastanawiam się na Twoją pierwszą opcją czyli "założyć komplet wahaczy od 1BV (te droższe) +amory np z monroe ale od 1be". Nie wierzę, że nikt do tej pory nie przechodził przez podobne dylematy...Pytanie czysto teoretyczne: co gdyby pod cały osprzęt z 1BV (sprężyny, wahacze) włożyć seryjne amory?

mój 4 letni junior zdążył już polubić 1BV :banan:

pisząc o seryjnych amorach masz na myśli pewnie 1BA ? jeśli tak to obstawiam że bardzo szybko dostaną w kość i się posypią

na 99% taka zamiana nie ma żadnego sensu.

problem polega na tym iż poza monroe (występuje tylko zamiennik tyłu 1BV) nie ma żadnej alternatywy poza ori...

a tu jest cena dramat...

i mam syf.. bo nie wiem co mam robić :facepalm:

Opublikowano
Od dwóch miesięcy wożę swoją pociechę w 1BV i mimo zawieszenia w perfekt stanie zastanawiam się jak je zmiękczyć bo dla niej jest zdecydowanie za twardo. Zastanawiam się na Twoją pierwszą opcją czyli "założyć komplet wahaczy od 1BV (te droższe) +amory np z monroe ale od 1be". Nie wierzę, że nikt do tej pory nie przechodził przez podobne dylematy...Pytanie czysto teoretyczne: co gdyby pod cały osprzęt z 1BV (sprężyny, wahacze) włożyć seryjne amory?

mój 4 letni junior zdążył już polubić 1BV :banan:

pisząc o seryjnych amorach masz na myśli pewnie 1BA ? jeśli tak to obstawiam że bardzo szybko dostaną w kość i się posypią

na 99% taka zamiana nie ma żadnego sensu.

problem polega na tym iż poza monroe (występuje tylko zamiennik tyłu 1BV) nie ma żadnej alternatywy poza ori...

a tu jest cena dramat...

i mam syf.. bo nie wiem co mam robić :facepalm:

Co do seryjnych amorów (1BA) tak myslałem. Jak dla mnie jedyna do rozważenia opcją byłoby włozenie amorów od 1BE ale czy i w jakim stopniu rozwiąże to mój "problem"? Są zamnienniki przód/ tył pod 1BE?

Opublikowano
Od dwóch miesięcy wożę swoją pociechę w 1BV i mimo zawieszenia w perfekt stanie zastanawiam się jak je zmiękczyć bo dla niej jest zdecydowanie za twardo. Zastanawiam się na Twoją pierwszą opcją czyli "założyć komplet wahaczy od 1BV (te droższe) +amory np z monroe ale od 1be". Nie wierzę, że nikt do tej pory nie przechodził przez podobne dylematy...Pytanie czysto teoretyczne: co gdyby pod cały osprzęt z 1BV (sprężyny, wahacze) włożyć seryjne amory?

mój 4 letni junior zdążył już polubić 1BV :banan:

pisząc o seryjnych amorach masz na myśli pewnie 1BA ? jeśli tak to obstawiam że bardzo szybko dostaną w kość i się posypią

na 99% taka zamiana nie ma żadnego sensu.

problem polega na tym iż poza monroe (występuje tylko zamiennik tyłu 1BV) nie ma żadnej alternatywy poza ori...

a tu jest cena dramat...

i mam syf.. bo nie wiem co mam robić :facepalm:

Co do seryjnych amorów (1BA) tak myslałem. Jak dla mnie jedyna do rozważenia opcją byłoby włozenie amorów od 1BE ale czy i w jakim stopniu rozwiąże to mój "problem"? Są zamnienniki przód/ tył pod 1BE?

Pisałem już setki razy nie ma dużej różnicy w twardości między 1BE a 1BV nie warto się w to bawić:facepalm:

Opublikowano

Mam ten sam problem. Moje zawieszenie to 1bv s-line. Jak dla mnie, samochód bardzo twardy, i nisko strasznie siedzi trzeba uważać:/. Tak sie zastanawiam czy wymienić na 1be czy na 1ba? Miał już ktoś taki problem??? I co zrobić?

Opublikowano

Poszukajcie Bilsteinów, ZTCP były dwie wersje tych amorów, możliwe że jedna z nich to krótszy skok do 1BV i 1 BE

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...