Shade Opublikowano 7 Marca 2012 Opublikowano 7 Marca 2012 Witam, A4B8 2.0 CR 143KM Multitronic, robiłem pełny serwis w skodzie ( rozrządy, oleje, filtry ), nie potrafią skasować mi inspekcji Service due 800km ago. Twierdzą że ich interfejs nie zeruje mimo podania mu wartości zerowych. W ASO audi nie chcą skasować samej inspekcji ponieważ nie robiłem przeglądu u nich. Jakieś pomysły? (Nie mam Vaga żeby spróbować zrobić to samemu). 1
german81 Opublikowano 7 Marca 2012 Opublikowano 7 Marca 2012 ostatnio przerabiałem to samo u kolesia tylko serwis moze skasowac inspekcie w b8 ponoc jest jakis specjalny kod
wrclaguna Opublikowano 7 Marca 2012 Opublikowano 7 Marca 2012 http://a4-klub.pl/vb/showthread.php?212535-ALL-B8-Kasowanie-Inspekcji-olejowej-oraz-serwisowej
Shade Opublikowano 12 Marca 2012 Autor Opublikowano 12 Marca 2012 udało się vcds'em poprzestawiać wartości na long life 30tyś i 730 dni na oleju, na serwisie tez udało się ustawić że następny jest za 30 tyś, ale przyjęło że będzie to za 17 dni i nie da rady wycisnąć ani dnia więcej...
zbyszek7791 Opublikowano 13 Marca 2012 Opublikowano 13 Marca 2012 kasowałem inspekcje w b8 jakieś pół roku temu i z tego co pamiętam w vcds - kasowanie inspekcji i tam z menu rozwijanym trzeba wybrać opcje kasowania
wrclaguna Opublikowano 14 Marca 2012 Opublikowano 14 Marca 2012 udało się vcds'em poprzestawiać wartości na long life 30tyś i 730 dni na oleju, na serwisie tez udało się ustawić że następny jest za 30 tyś, ale przyjęło że będzie to za 17 dni i nie da rady wycisnąć ani dnia więcej... Cos nie tak robisz Tu masz filmik . http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=csfhNEAKrOQ
german81 Opublikowano 15 Marca 2012 Opublikowano 15 Marca 2012 Shade jak to jest silnik bez bagnetu do sprawdzania poziomu oleju to nie skasujesz tego tylko serwis
przemek4net Opublikowano 16 Marca 2012 Opublikowano 16 Marca 2012 silnik caga 143ps byl w wersji z i bez bagnetu... mam "z bagnetem" (w exeo) i w seacie juz 2 razy "dali rade" Zupelnie powazna rada: zakladam, ze to jest auto po gwarancji jak jezdzisz nie do aso-audi a jezeli tak to widzac napis "multitronic" oraz gdyby hipotetycznie bylo jeszcze przed 10-11.2009r (naped pompy oleju z silnika 2,0TDI PD) to polecam zainsteroswac sie: http://www.excellente.pl/index.php?p=cennik trzeba wybadac ktore aso seata ma normalne ceny (roznia sie!), 2 kola i 2 lata gwarancji - ich brocha jest kasowanie service a Ty przed uplywem tej gwarancji jakbys chcial sprzedac auto to masz "auto na gwarancji"
Lukasz_mk2 Opublikowano 18 Marca 2012 Opublikowano 18 Marca 2012 polecam zainsteroswac sie:http://www.excellente.pl/index.php?p=cennik nie wiem czy czytałeś OWU, ale z tego co tam piszą to ja też bym Ci mógł wypisać taką gwarancję za taką kasę, ponieważ gwarancja nie obejmuje: "normalnego zużycia Części lub Zespołu Części Pojazdu, nie noszących znamion Awarii w rozumieniu postanowienia § 2 niniejszych O.W.U." Tzn. że oni dają tylko gwarancję na coś co się nie zużywa - tylko nie mogę za bardzo znaleźć czegoś takiego w aucie co by się nie zużywało.
przemek4net Opublikowano 23 Marca 2012 Opublikowano 23 Marca 2012 awaria (nienormalne zuzycie) a zuzycie (normalne): wszystko sie zuzywa... jezeli dana czesc zuzywa sie srednio po 2 latach i 50-100 tys to to zuzycie po takim czasei nie jest awaria a czyms oczekiwanym... jezeli natomiast cos co zuzywa sie raczej po minimum 100tys padnie Ci po 10tys to jest to awaria (jak wolisz nienormalne zuzycie)- zwroc uwage, ze to bez limitu km wiec ciezko oczekiwac, ze przyjedziesz autem co ma 150tys, podpiszesz umowe i po 1.5 roku jak dodasz kolejne 100tys przyjdziesz amortyzatorami co maja po 50% tlumienia i ciekna i powiesz "awaria" inaczej: zalozmy poszedles do ałdi, kupiles fure za 200kola ale ze byles w potrzebie to gwarancja podtarles sobie tylek.. pozostaje Ci ustawowa odpowiedzialnosc sprzedawcy za wady ukryte - jezeli Ci sie np tarcza hamulcowa zjedzie po 20miesiacach 100tys zrobionych w miescie to jest rzecza normalna, ze to sie zjechac moze i nie jest to awaria ale zalozmy, ze pekla Ci po 3 miesiacach.. w tym momencie nastapila awaria i sprzedawca odpowiada za nia Zarowno skrzynie biegow jak i napedy pomp olejow nie zuzywaja sie po 150 tys normalnie wiec zawodzenie takiego elementu jest awaria w jezeli ten caga jest przed 10.2009 i do tego przekazuje naped na kola poprzez skrzynie multitronic moze lepiej miec spokoj. Wracajac do gwarancji na pociotki szmelcwagena to nie jest to gwarancja ale ubezpieczenie od awarii... co oznacza, ze seatowi to "rybka" bo przeciez za to zaplaci firma ubezpieczeniowa (inaczej: seat nie daje gwarancji a jedynie realizuje naprawy, za ktore zaplaci firma ubezpieczeniowa)
Shade Opublikowano 25 Marca 2012 Autor Opublikowano 25 Marca 2012 nie serwisuje w aso audi bo mam za daleko, auto jest z 2010r, niestety trafiło na serwis kilka dni temu, przyjebał mi w przód młody wariat z 3 miesięcznym stażem za kierownicą, nie zabiłem go tylko dlatego że jechał A4 B5... 13 tyś naprawa to chyba inspekcję w cenie skasują :-/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się