Skocz do zawartości

Shade

Pasjonat
  • Postów

    84
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Shade

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Shade

2

Reputacja

  1. ja przejeździłem kompletnie bezawaryjnie na tej skrzyni 180tyś km i lekkiej nogi nie mam. Padła ta skrzynia tylko dlatego że urwał się wąż od obiegu oleju. Wymienilem na nową w ASO. Tamta skrzynia do końca chodziła jak złoto.
  2. U mnie przebieg 200 tysi, super auto fajnie się lata, jeżdżę nią już 3 rok idzie. Rozrząd zaraz będę wymieniał już drugi raz ;-p Skrzynia biegów po wymienie, nie wytrzymały węże chłodzenia oleju i poszła na żyletki ;-p oprócz tego wysypał się czujnik róźnicy ciśnienia w dpf, tarcze i klocki wytrzymały 170tyś, w zeszłym tygodniu poszło łożysko PP. Nie polecam kupna tego auta bez auto casco... koszty napraw blacharsko lakierniczych (w ASO) niszczą system ;-D Zawieszenie jak na ten przebieg miodzio. Następne jakie kupię to lifta a4 z 3.0 TDI w tipie i skręce go jak Orzeł ;-D oczywiście Avanta ;-)
  3. a z ciekawości przy jakim przebiegu Ci ta dwumasa umarła?
  4. No już wiem co nieco, urwał się jakiś wąż ciśnieniowy od oleju i skrzynia się spaliła, cała jest do wymiany... cena początkowa 8 tyś euro. Jako że auto było u nich serwisowane i olej ostatnio wymieniałem w czerwcu to pokryją część kosztów, całość zamknie się w kwocie 3170 euro. W Polsce zrobię taniej?
  5. Zacznę może od tego że auto już mam po okresie gwarancyjnym, wczoraj podczas normalnej jazdy w mieście przy dojeżdżaniu do świateł auto zredukowało z ostrym szarpnięciem z 3 biegu na pierwszy, dało się usłyszeć odgłosy zacierania podczas próby ruszenia i smród palonego oleju i dym z okolic podszybia. Zmienia wszystkie 8 biegów, wsteczny też działa, ciężko ruszyć (słychać jakieś tarcie i falują obroty). Auto trafiło do serwisu do Niemiec czekam na jakąś opinie i wycenę naprawy. Orientuje się ktoś jaki jest koszt naprawy lub wymiany w Polsce i czy ktoś się tego u nas w ogóle podejmie? Z góry dzięki za odpowiedzi.
  6. Shade

    Znaczenie ET Felgi

    Panowie szybkie pytanko, chciał bym kupić te koła: http://moto.allegro.pl/felgi-audi-a3-a4-a6-s-line-18cal-oryginalne-gdynia-i2260156277.html (trochę duże to ET54) czy będzie to pasować do A4 B8 i czy nie będą za mocno schowane?
  7. Shade

    [A4 B8] Service due! problem

    nie serwisuje w aso audi bo mam za daleko, auto jest z 2010r, niestety trafiło na serwis kilka dni temu, przyjebał mi w przód młody wariat z 3 miesięcznym stażem za kierownicą, nie zabiłem go tylko dlatego że jechał A4 B5... 13 tyś naprawa to chyba inspekcję w cenie skasują :-/
  8. Shade

    [A4 B8] Service due! problem

    udało się vcds'em poprzestawiać wartości na long life 30tyś i 730 dni na oleju, na serwisie tez udało się ustawić że następny jest za 30 tyś, ale przyjęło że będzie to za 17 dni i nie da rady wycisnąć ani dnia więcej...
  9. Shade

    [A4 B8] Service due! problem

    Witam, A4B8 2.0 CR 143KM Multitronic, robiłem pełny serwis w skodzie ( rozrządy, oleje, filtry ), nie potrafią skasować mi inspekcji Service due 800km ago. Twierdzą że ich interfejs nie zeruje mimo podania mu wartości zerowych. W ASO audi nie chcą skasować samej inspekcji ponieważ nie robiłem przeglądu u nich. Jakieś pomysły? (Nie mam Vaga żeby spróbować zrobić to samemu).
  10. Elo panowie wracam po przerwie, trochę mnie nie było, ale widzę że w temacie spotów cisza... jak by coś było to się piszę. Pozdro.
  11. Nic się nie programuje inaczej, poza tym jak pada bateria w pilocie który był wcześniej używany w twoim aucie to po co programować pilota? Wystarczy wymienić baterie. Ja obstawiam że nie ma styku odpowiedniego na zasilaniu z baterii.
  12. Napisz do krychy ostatnio wyciągał i zrobił to bardzo dobrze,
  13. Jak tak robi to olej do wymiany... jak wymiana nie pomoże to skrzynia już na finishu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...