bksjb Opublikowano 29 Marca 2012 Autor Opublikowano 29 Marca 2012 WItam! WYmiana paliwa duzo nie zmienila, po podlaczeniu do komputera pokazalo blad misfire na drugim cylindrze, numer bledu: 16686 t0302 Wyjalem wtrzskiwaczei tak oto one wygladaja 1. 2. 3. 4. 5. Jak mozna zauwazyc wtrzskiwacz ze zdjecia nr5 ma calkiem inny numer niz reszta i to na tym wtryskiwaczu jest blad (jezeli drugi wtrzskiwacz to ten drugi liczac od rozrzadu) Druga sprawa na jednym ze zdjec widac rdze na wtryskiwaczu... Co o tym sadzicie, co mowi ten kod bledu? Pozdrawiam
Musashi Opublikowano 30 Marca 2012 Opublikowano 30 Marca 2012 nr który pokazałeś na fotografii, nie jest nr katalogowym części. nr 03G130073G Korozja widoczną na elementach pompowtryskiwacza, IMHO dyskwalifikuje go. Jest prawdopodobieństwo, że w środku wygląda podobnie. błąd jest skutkiem wartością 023 lub 013 poza zakresem tolerancji
bksjb Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Witam. A mozna taki wtryskiwacz regenerowac czy juz po zawodach? Sprawdzilem numery wtryskiwaczy i faktycznie na 3 jest ten numer przez kolege, a na jednym, na ktorym pokazuje blad misfire numer jest nastepujacy: 03G 130 073 GX Czyli rozni sie ostatnia literka, czy to moze byc powod wyskakiwania bledu?
bksjb Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Tzn roznica polega na tym, ze do ciagu liczb i liter dodane jest X na koncu
Musashi Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 GX, to pompowtryskiwacze po regeneracji z dystrybucji ASO. Korozja z reguly eliminuje wtryskiwacz z mozliwosci regeneracji, ale to juz pytanie do serwisu zajmujacego sie regeneracja.
bksjb Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Czyli ten wtryskiwacz wg numeru nadaje sie do mOjego silnika!? Jaki blad by sie pojawil gdyby nowy wtryskiwacz nie byl zakodowany do tego silnika?
Musashi Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 tak. w jednostkach 16V występują 3 wersje pompowtryskiwaczy Boscha 03G130073 G, nowsze G+ oraz regenerowane GX. Wszystkie pasuja do BLB. POmpowtryskiwacze nie posiadaja żadnego ukladu elektrnicznego, w zwiazku z tym nie sa kodowane. jedyny element elektryczny to cewka elektromagnesu sterujacego zaworem.
bksjb Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2012 acha, nomto super o taka odpowiedz mi chodzilo czyli jak kupie uzywany wtryskiwacz, albo regenerowany, to tylko go montuje i wio!?
Musashi Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Opublikowano 3 Kwietnia 2012 pamietaj, że "tylko montuję" wymaga zachowania reżimu technologicznego.
bksjb Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Chodzi o nowe sruby i uszczelki?
Musashi Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Opublikowano 5 Kwietnia 2012 także umieszczenie PD we właściwy sposób na swoim miejscu, a także momenty oraz kąty dokręcania śrub.
bksjb Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2012 witam. wtryski poszly do sprawdzenia, natomiast mam pytanie nastepujace: czy blad missfire moze wystepowac w momencie gdy korbowod jest zgiety i jest mniejsze sprezanie na cylindrze? gdyby wtrysk lal i i paliwo sie zbieralo, to w wyniku cisnienia mogloby dojsc do zgieciia korbowodu!? to by poniekad tlumaczylo zgiecie swiecy zarowej. pytam teoretycznie, czy jest to mozliwe, chce byc przygotowany na wszystkie ewentuslnosci, zanin zaczne rozbierac silnik!? ---------- Post dopisany 21-04-2012 at 22:21 ---------- Poprzedni post napisany 20-04-2012 at 21:49 ---------- I jeszcze jedno pytanie, moze banalne ale nie mam pojecia jak wymontowac akumulator... Prosze o jakas podpowiedz z gory dzieki ---------- Post dopisany 30-04-2012 at 16:17 ---------- Poprzedni post napisany 21-04-2012 at 22:21 ---------- Panowie, wtryski zalozone, dalej to samo! Pozdejmowalismy rurki tu i uwdzie i okazalo sie ze dymi i podmuc**je z kolektora dolotowego... Co moze byc przyczyna takiego stanu rzeczy? Pozdrawiam ---------- Post dopisany at 16:17 ---------- Poprzedni post napisany at 16:17 ---------- Panowie, wtryski zalozone, dalej to samo! Pozdejmowalismy rurki tu i uwdzie i okazalo sie ze dymi i podmuc**je z kolektora dolotowego... Co moze byc przyczyna takiego stanu rzeczy? Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się