Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Świecą: ABS,ESP i hamulce (błąd 301 i 65535)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich, tak jak w temacie: świecą się cały czas kontrolki ABS,

ESP oraz (od hamulców) na czerwono wykrzyknik w kółku i są trzy sygnały dźwiękowe po włączeniu zapłonu.

Dzisiaj zrobiłem testy abs oraz silnika, mam program: Polski VAG 4.9 i napisze co pokazał program:

ABS :

Nr Identyfikacyjny sterownika - 8D0907389E ABS/ESP allrad D56

Urządzenie - 0265109462 BB 35102

Kodowanie programowe - 4255

WSC warsztatu - 6435

Opis:

1486 - Przeprowadź test drogowy , brak osprzętu / nie związany ze sprzętem

301 - Pompa odprowadzająca dla ABS-V39 , nieprawidłowy sygnał

SILNIK:

Nr Identyfikacyjny sterownika - 038906019CC1, 9IR4EDC0000SG 1303

Kodowanie programowe - 3

WSC warsztatu - 63351

Opis:

19561 - Nie znany kod błędu, brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

17552 - Masowy przepływomierz powietrza - przerwa/zwarcie na masę , brak osprzętu / nie związany ze sprzętem

17664 - Czujnik temperatury płynu chłodzącego - zwarcie do plusa/przerwa, brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

17964 - Ciśnienie doładowania - nie osiągnięta granica regulacji, brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - błąd sporadyczny

17978 - Moduł sterujący zablokowany, brak osprzętu / nie związany ze sprzętem

Nadmienie że klocki i tarcze hamulcowe tył wymieniałem na nowe (Bosch) 3 tyg temu, a przód tarcze i klocki też nowe TRW wymieniane było rok temu.

Z tego co pokazuje diagnostyka wynika że coś chyba jest nie tak ze sterownikiem ESP który to znajduje się pod tylną kanapą, sprawdzałem nawet nr tego sterownika i jest taki sam jak podaje VAG - 8D0907389E i chyba coś z tą pompą abs też coś nie tak?

Wcześniej ok tydzień temu jak podłączyłem pod Vag to pokazywał błąd: 65535 - uszkodzony moduł sterujący, dzisiaj ten błąd już nie pokazał.

Myślałem że to może sterownik od pompy ABS padł ale już sam nie wiem, za wszelkie informacje i sugestie będę wdzięczny ,pozdrawiam )

PS - Auto: A4 B5 1.9TDI Avant Quattro ATJ 2001r

Opublikowano

osobiście nie wymieniałem tarcz i klocków, wymieniał mechanik, ale te palące kontrolki były już na ok. tydzień wcześniej przed wymianą tarcz,myślałem właśnie że jest to przyczyna kończących się klocków i tarcz bo rzeczywiście były zjechane ,ale po wymianie dalej się palą te trzy kontrolki i jest sygnał dźwiękowy przy ruszaniu,także chyba nie było to przyczyną,

Opublikowano

ponawiam pytanie, czy nikt nie miał podobnych problemów z tymi kontrolkami??, i jeszcze jedno: czy mogę jeździć w tym przypadku?, mam do przejechania ok 1200 km , gdyż teraz jestem za granicą i jak przyjadę do pl to muszę to zrobić, chyba że uda mi się tu na miejscu wcześniej uporać z tym problemem, pozdro

Opublikowano

ja mialem podobna sytuacje po wymianie klockow ((!)) zniknelo po poprawnym podlaczeniu czujnikow okazalo sie ze byla mala przerwa i jeden zacisk byl za slabo docisniety, odnosnie abs i esr o ile sie nie myle z kontrolkami na desce mam podobny problem gdyz wyskakuje mi w vag'u blad pompy abs. diagnostyka pompy pokazuje ze jest ons sprawna jednak ze po chamowaniu jest ona rozlanczana przez system. z tego co rozmawialem z mechanikiem mozna na tym jezdzic aczkolwiek jezeli masz blad pompy abs to prawdopodobnie on nie dziala :) moge sie mylic jestem poczatkujacym wiec prosze o poprawienie jesli sie myle

Opublikowano

Kontrolki, wykrzyknik i 3 sygnaly dzwiekowe to najprawdopodobniej sterownik ABS

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...