szybki_2004 Opublikowano 10 Marca 2012 Opublikowano 10 Marca 2012 Witam wszystkich, tak jak w temacie: świecą się cały czas kontrolki ABS, ESP oraz (od hamulców) na czerwono wykrzyknik w kółku i są trzy sygnały dźwiękowe po włączeniu zapłonu. Dzisiaj zrobiłem testy abs oraz silnika, mam program: Polski VAG 4.9 i napisze co pokazał program: ABS : Nr Identyfikacyjny sterownika - 8D0907389E ABS/ESP allrad D56 Urządzenie - 0265109462 BB 35102 Kodowanie programowe - 4255 WSC warsztatu - 6435 Opis: 1486 - Przeprowadź test drogowy , brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 301 - Pompa odprowadzająca dla ABS-V39 , nieprawidłowy sygnał SILNIK: Nr Identyfikacyjny sterownika - 038906019CC1, 9IR4EDC0000SG 1303 Kodowanie programowe - 3 WSC warsztatu - 63351 Opis: 19561 - Nie znany kod błędu, brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 17552 - Masowy przepływomierz powietrza - przerwa/zwarcie na masę , brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 17664 - Czujnik temperatury płynu chłodzącego - zwarcie do plusa/przerwa, brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 17964 - Ciśnienie doładowania - nie osiągnięta granica regulacji, brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - błąd sporadyczny 17978 - Moduł sterujący zablokowany, brak osprzętu / nie związany ze sprzętem Nadmienie że klocki i tarcze hamulcowe tył wymieniałem na nowe (Bosch) 3 tyg temu, a przód tarcze i klocki też nowe TRW wymieniane było rok temu. Z tego co pokazuje diagnostyka wynika że coś chyba jest nie tak ze sterownikiem ESP który to znajduje się pod tylną kanapą, sprawdzałem nawet nr tego sterownika i jest taki sam jak podaje VAG - 8D0907389E i chyba coś z tą pompą abs też coś nie tak? Wcześniej ok tydzień temu jak podłączyłem pod Vag to pokazywał błąd: 65535 - uszkodzony moduł sterujący, dzisiaj ten błąd już nie pokazał. Myślałem że to może sterownik od pompy ABS padł ale już sam nie wiem, za wszelkie informacje i sugestie będę wdzięczny ,pozdrawiam ) PS - Auto: A4 B5 1.9TDI Avant Quattro ATJ 2001r
michal-oracz Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 Kolego a jak wymieniałeś tarcze to tam z tyłu są czytniki abs przełożyłeś je
szybki_2004 Opublikowano 12 Marca 2012 Autor Opublikowano 12 Marca 2012 osobiście nie wymieniałem tarcz i klocków, wymieniał mechanik, ale te palące kontrolki były już na ok. tydzień wcześniej przed wymianą tarcz,myślałem właśnie że jest to przyczyna kończących się klocków i tarcz bo rzeczywiście były zjechane ,ale po wymianie dalej się palą te trzy kontrolki i jest sygnał dźwiękowy przy ruszaniu,także chyba nie było to przyczyną,
szybki_2004 Opublikowano 15 Marca 2012 Autor Opublikowano 15 Marca 2012 ponawiam pytanie, czy nikt nie miał podobnych problemów z tymi kontrolkami??, i jeszcze jedno: czy mogę jeździć w tym przypadku?, mam do przejechania ok 1200 km , gdyż teraz jestem za granicą i jak przyjadę do pl to muszę to zrobić, chyba że uda mi się tu na miejscu wcześniej uporać z tym problemem, pozdro
szybki_2004 Opublikowano 18 Marca 2012 Autor Opublikowano 18 Marca 2012 czy ktoś udzieli mi mniej lub bardziej fachowej odp, bo wiem że na forum nie brakuje specjalistów
wrclaguna Opublikowano 18 Marca 2012 Opublikowano 18 Marca 2012 Tu masz cale info http://www.gerritspeek.nl/vag-com_foutcodeslijst-c.html wystarczy znalezc nr błędu i przetłumaczyc
szybki_2004 Opublikowano 25 Marca 2012 Autor Opublikowano 25 Marca 2012 ok, dzięki za link ,a czy mogę z tym tak na razie jeździć?, niedługo mam do przejechania ok 1200km
WBC Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Opublikowano 12 Kwietnia 2012 ja mialem podobna sytuacje po wymianie klockow ((!)) zniknelo po poprawnym podlaczeniu czujnikow okazalo sie ze byla mala przerwa i jeden zacisk byl za slabo docisniety, odnosnie abs i esr o ile sie nie myle z kontrolkami na desce mam podobny problem gdyz wyskakuje mi w vag'u blad pompy abs. diagnostyka pompy pokazuje ze jest ons sprawna jednak ze po chamowaniu jest ona rozlanczana przez system. z tego co rozmawialem z mechanikiem mozna na tym jezdzic aczkolwiek jezeli masz blad pompy abs to prawdopodobnie on nie dziala moge sie mylic jestem poczatkujacym wiec prosze o poprawienie jesli sie myle
asik Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Kontrolki, wykrzyknik i 3 sygnaly dzwiekowe to najprawdopodobniej sterownik ABS
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się