Tommy Gun Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 Witam, słuchajcie mam takie pytanie. Byłem niedawno na szarpaku diagnosta stwierdził oczywiście że nie ma luzów... Ewidentnie tłukła się lewa strona, z racji tego że jestem już po wymianie wszystkich wahaczy górnych + profilaktycznie drążków z końcówkami na Lemfordera stwierdziłem że to wahacze dolne. Oczywiście była to prawda, wahacz prosty był zmasakrowany i aż się przestraszyłem. W czym jednak rzecz - wymieniłem dwa dolne wahacze z lewej strony + łącznik, aczkolwiek czasem pojawiają się ewidentne stuki z lewej strony. Mam pewne podejrzenia: 1) Luzy na wahaczach dolnych z prawej strony, ale czy przenosiłyby się na lewo i tam właśnie byłyby słyszalne ? 2) Zużyte tuleje metalowo- gumowe na stabilizatorze ?? --> http://atmil.pl/guma-stabilizatora-lemforder-audi-a4-a6-allroad-skoda-superb-vw-passat-p-1367.html Pytam o to drugie bo mało jest na ten temat, kupiłem je nawet w ASO bo mają różne wymiary. Przerabiał ktoś z was temat tych tulei/gum stabilizatora ???? Czy to może jeszcze coś innego (łożyska sprawne na 100% na marginesie).
Lukaszxxx Opublikowano 13 Marca 2012 Opublikowano 13 Marca 2012 To nie sa tuleje metalowo-gumowe tylko gumowe.. moze stukac... jak kupiłeś to zakladaj, szybka robota, a nawiasem mowiac moze ci stukac maglownica.. ja miesiac szukalem i stukalo mi tylko jak skrecilem lekko kierownica chyba w prawo i na dolkach napier. maglownica..
Tommy Gun Opublikowano 14 Marca 2012 Autor Opublikowano 14 Marca 2012 Byłem wczoraj u porządnego diagnosty, posprawdzał to wszystko, drążki, końcówki, wahacze i mówi że wszystko jest ok... A jeżeli okaże się faktycznie że to maglownica stuka, to oznacza początek jej końca ??
Lukaszxxx Opublikowano 14 Marca 2012 Opublikowano 14 Marca 2012 Tzn powinno ci ubywac plynu od wspomagania, rozszczelnia sie i stuka.. taaa koniec tzn regeneracja mysle ze okolo 400zł powinienes sie zmiescic
Tommy Gun Opublikowano 28 Maja 2012 Autor Opublikowano 28 Maja 2012 Odkopując nieco temat, wymieniłem sam tą tuleję. Stara była już odkształcona i zużyta. Co do kwestii czy jest to tuleja metalowo- gumowa, pukałem w jej grzbiet i jest ona na zgrubieniu dość twarda, tak jakby w środku miała wzmocnienie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się