_Gabriel_ Opublikowano 13 Marca 2012 Opublikowano 13 Marca 2012 Witam, Chcialbym uzyskac informacje, jaka najwieksza tarcza wchodzi do seryjnych zaciskow(bez zmiany jarzma) z 3.0 TDI? - seryjna tarcza 320mm dzieki
Dev Opublikowano 13 Marca 2012 Opublikowano 13 Marca 2012 czytalem to z dziesiec razy i nic z tego nie rozumiem
Dev Opublikowano 13 Marca 2012 Opublikowano 13 Marca 2012 kurde, a ja gupi szukałem jakiegoś głębiej ukrytego sensu....
audiomaniak Opublikowano 13 Marca 2012 Opublikowano 13 Marca 2012 kurde, a ja gupi szukałem jakiegoś głębiej ukrytego sensu....
_Gabriel_ Opublikowano 14 Marca 2012 Autor Opublikowano 14 Marca 2012 dzieki, przepraszam, ze sprawilem tyle problemow czyli dopiero po zmianie jarzma wejdzie 345mm (od S4) zgadza sie?
gregski Opublikowano 14 Marca 2012 Opublikowano 14 Marca 2012 zgadza sie. dotyczy tylko przodu zdaje sie.
audiomaniak Opublikowano 14 Marca 2012 Opublikowano 14 Marca 2012 dzieki, przepraszam, ze sprawilem tyle problemow czyli dopiero po zmianie jarzma wejdzie 345mm (od S4) zgadza sie? Tak zgadza się, tylko pamiętaj, że koła wtedy min. 17"
_Gabriel_ Opublikowano 14 Marca 2012 Autor Opublikowano 14 Marca 2012 z Felga nie powinno byc problemow, pod obecna czyli 18 8J et47 chcialbym wrzucic jakis lepszy set hamulcow, ale poki co sie zastanawiam, jaki by tutaj wybrac. I teraz raczej widze, ze bede musial szukac zaciskow, oraz tarcz Ma ktos jakis pomysl?
Dev Opublikowano 14 Marca 2012 Opublikowano 14 Marca 2012 z Felga nie powinno byc problemow,pod obecna czyli 18 8J et47 chcialbym wrzucic jakis lepszy set hamulcow, ale poki co sie zastanawiam, jaki by tutaj wybrac. I teraz raczej widze, ze bede musial szukac zaciskow, oraz tarcz Ma ktos jakis pomysl? ET47 to troche bieda, trzeba dac dystans jak potrzebujesz hamulce to info masz ponizej
kkam Opublikowano 14 Marca 2012 Opublikowano 14 Marca 2012 a jakbyś dał tylko lepszy klocek, nie wystarczy Ci? bo teraz masz seryjne klocki?
_Gabriel_ Opublikowano 14 Marca 2012 Autor Opublikowano 14 Marca 2012 tak, teraz mam seryjny klocek. Lepszy tzn jaki? Raczej sklaniam sie ku zmianie calego ukladu do przodu.
kkam Opublikowano 14 Marca 2012 Opublikowano 14 Marca 2012 Ferodo DS Performance - niestety prawie 2 razy droższe od standardowych klocków, ale za to siła hamowania będzie lepsza.
_Gabriel_ Opublikowano 14 Marca 2012 Autor Opublikowano 14 Marca 2012 O ile wiem, to bardzo ciezko dostac ds2500 do tych zaciskow, ktore obecnie sa. Druga sprawa jest taka, ze tarcza tez nie jest w najlepszej kondycji. W samochodzie troszke mocy przybylo, wiec chcialbym aby tez hamulce byly dobre
kkam Opublikowano 14 Marca 2012 Opublikowano 14 Marca 2012 no to nie ma problemu z lepszym klockiem, zagadaj do Devastation to napewno załatwi Ci coś w dobrej cenie.
gregski Opublikowano 14 Marca 2012 Opublikowano 14 Marca 2012 A co chcesz poprawic? Bo zwiekszajac tarcze zwiekszasz jej pojemnosc cieplna - istotne w tym przypadku by np tarcza sie nie zagotowala przy kolejnych dziesieciu hamowaniach. Przy jednorazowych hamowaniach duzo wiecej da dobra opona, klocki lepsze.. Poza tym caly czas sie dziwie checi poprawiania tych hamakow na sile. Przeciez to cywilne nie rajdowe auta..a z wynikiem 36m to i tak czolowka swiatowa.. 5 lat temu tylko 911 tak hamowalo.. Dzis poszli w ceramike.. W imprezie wrx tarcza ma 7 cm mniej srednicy i to sa dopiero hamaki do bani.. Przy seryjnej mocy nie dotykal bym hamakow bo sa moim zdaniem swietne. Klepane z telefonu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się