lukasz794 Opublikowano 12 Listopada 2012 Opublikowano 12 Listopada 2012 U mnie jest dokładnie to samo, ale auto ma przebłyski i jak jej się zachce to "gada" dobrze, ale raczej rzadko tak jest. U mnie wymienione swiece i czujnik Halla (na VAG'u) tylko to mi wykryło... ja obstawiam cewki u siebie, ale dokładniej bede mogl sie wypowiedziec jak usiade z moim mechanikiem w garazu i zaczniemy wszystko, ale naprawde wszystko kolejno sprawdzac, zamieniać, czyścić albo z jego Audi podmianki robic... Jbc bede dawal znac
karol2984 Opublikowano 13 Listopada 2012 Opublikowano 13 Listopada 2012 byłem na przeglądzie i najpierw muszę wymienić kable, orginalne boscha miały przebicie a teraz sentech mają to samo, widać przeskoki na pokrywę zaworów w ciemnym garażu jak się lekko wodą spryska więc lukasz794 też możesz zobaczyć tym sposobem czy coś będzie widać i jakie tu kable teraz kupić? ---------- Post dopisany at 20:18 ---------- Poprzedni post napisany at 19:14 ---------- które z tych wybrać? Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
lukasz794 Opublikowano 14 Listopada 2012 Opublikowano 14 Listopada 2012 Mimo, że mam turbo to sprawdzałem właśnie, czy choinki nie ma pod maska i raczej nic nie bylo widac....;/
karol2984 Opublikowano 14 Listopada 2012 Opublikowano 14 Listopada 2012 jak u ciebie są 4 cewki to pewnie nie będzie widać nic
rafal9119 Opublikowano 17 Listopada 2012 Opublikowano 17 Listopada 2012 szarpanie moze byc od startych sciezek potencjometra przepustnicy. sprawdzal ktos??
karol2984 Opublikowano 18 Listopada 2012 Opublikowano 18 Listopada 2012 na jałowym tylko się dławi na zimnym , na ciepłym ładnie wchodzi w obroty ---------- Post dopisany at 10:28 ---------- Poprzedni post napisany at 10:18 ---------- jak zdjąć kolektor ssący? ---------- Post dopisany at 10:28 ---------- Poprzedni post napisany at 10:28 ---------- jak zdjąć kolektor ssący? ---------- Post dopisany 18-11-2012 at 18:03 ---------- Poprzedni post napisany 17-11-2012 at 10:28 ---------- własnie zdjąłem przód i sprawdziłem rozrząd na kreski i chyba coś nie tak, zaraz fotki dodam ---------- Post dopisany at 18:04 ---------- Poprzedni post napisany at 18:03 ---------- ---------- Post dopisany at 18:13 ---------- Poprzedni post napisany at 18:04 ----------
Labiel Opublikowano 18 Listopada 2012 Autor Opublikowano 18 Listopada 2012 Kuźwa, u mnie przez jakiś czas było dobrze i znowu coś się dzieje. Wymieniłem świece na nowe ale bez zmian. Co prawda nie szarpie, ale po logach już widzę że nie chodzi tak jak powinien. Generalnie nie przepala mieszanki co skutkuje staniem sondy na bogato - głównie na jałowym, bo podczas jazdy niby pracuje. No a jak sonda stoi na bogato to i korekty lecą na maksa i tnie czasy wtrysków. Po za tym stare świece były czarne. Niby nie było jakiegoś strasznego nagaru - delikatny czarny nalot, ale jednak. Świece powinny być białe. Świece zupełnie nowe więc odpadają. Kable też nowe więc też raczej odpadają. Pozostaje jeszcze cewka którą co prawda wymieniałem, ale na używkę. Chyba że coś nie tak jest czujnikiem położenia wału (czy co tam odpowiada za czas zapłonu mieszanki). W wolnej chwili muszę się temu przyjrzeć. Powiedzcie mi jeszcze czy zawór par paliwa ma jakiś wpływ na ECU? Zrypał mi się jakiś czas temu, czasem działał, czasem zacinał się w pozycji otwartej więc mam go odłączonego a odpowietrzenie puszczone bokiem (oczywiście ujście do kolektora zaślepione).
karol2984 Opublikowano 20 Listopada 2012 Opublikowano 20 Listopada 2012 jeżeli u mnie to rozrząd będzie a stara cewka też będzie ok to będę mieć cewkę huco do sprzedania ---------- Post dopisany 20-11-2012 at 11:34 ---------- Poprzedni post napisany 18-11-2012 at 19:37 ---------- rozrząd ustawiony, nowe kable, cewka i świece, problem pozostał o co kurde chodzi?
Labiel Opublikowano 20 Listopada 2012 Autor Opublikowano 20 Listopada 2012 Może czujnik położenia wału?
Labiel Opublikowano 20 Listopada 2012 Autor Opublikowano 20 Listopada 2012 Z doświadczenia wiem że różne podzespoły nie muszą wywalać błędu żeby działały nieprawidłowo. Przykład przepływki - może zaniżać wartości w skutek uszkodzenia (starości), komp przecież nie będzie wiedział czy przepływka daje wartości prawidłowe czy nie - dla niego urządzenie po prostu działa. Dlatego robi się logi statyczne i dynamiczne żeby określić czy urządzenia pracuje prawidłowo czy nie. Nie wiem do końca jak jest z tym czujnikiem, ale podejrzewam że będzie podobnie.
karol2984 Opublikowano 24 Listopada 2012 Opublikowano 24 Listopada 2012 dziwne że na jałowym pracuje równow miarę dopiero jakruszam to brakuje cylindra ---------- Post dopisany at 14:23 ---------- Poprzedni post napisany at 14:20 ---------- no może nie do końca równo, czasem rzuci lekko jak się trochę nagrzeje ---------- Post dopisany 24-11-2012 at 19:38 ---------- Poprzedni post napisany 20-11-2012 at 14:23 ---------- nowe świece, cewka, kable i przepływka, jak szarpał tak szarpie, na 1ce od 3000 idzie dobrze na 2ce średnio a dalej nie ma jazdy, ma ktoś jakieś rady jeszcze?
vokotibi Opublikowano 24 Listopada 2012 Opublikowano 24 Listopada 2012 sprawdzałeś ciśnienie na cylindrach?
karol2984 Opublikowano 25 Listopada 2012 Opublikowano 25 Listopada 2012 nie, wczoraj jak się nagrzał na 1 i 2 szarpało jak jak się dało więcej gazu przy ruszaniu na wyższych biegach prawie nie było już nic czuć
motor144 Opublikowano 25 Listopada 2012 Opublikowano 25 Listopada 2012 karol2984 analizujac Twój problem to coś nie tak ze składem mieszanki, więc w pierwszej kolejności : 1.czy nie potrzebny nowy filtr powietrza 2.czyszczenie i adaptacja przepustnicy a następnie do sprawdzenia: 1.szczelność dolotu (szczególnie odma olejowa , sprawność zaworka N80 na pokrywie filtrze powietrza itp itd ) 2.poprawność temperatury podawanej przez czujnik temperatury płynu chłodzącego (najlepiej od razu wymienić na nowy ORI /żadne zamienniki jeśli nigdy nie był wymieniany) 3.poprawność działania sondy lambda potem do sprawdzenia układ paliwowy (ciśnienie, wtryski ) cdn Wszystko robimy przy odłączonym LPG aby dojść do stanu normalnej pracy silnika na samej Pb.
karol2984 Opublikowano 1 Stycznia 2013 Opublikowano 1 Stycznia 2013 Mam takie pytanie, których bloków logi dynamiczne mogę zrobić aby coś wykluczyć, bo ja nie mogę tego ogarnąć jakoś który do czego? zrobiłem takie Log (0 - 000) Log (1 - 004,004) Log (2 - 001) Log (3 - 002,002) Log (4 - 008,008) Log (5 - 007,007,007) Log (6 - 016) ---------- Post dopisany 15-12-2012 at 10:27 ---------- Poprzedni post napisany 14-12-2012 at 19:10 ---------- a może to wina sprzęgła? teraz mam tak że na zimnym mogę dać więcej gazu przy ruszaniu na 1 i 2, ale jak się nagrzeje to naprawdę delikatnie muszę operować gazem bo podskakuję na 3ce mniej a na 4 i 5 prawie wcale nie czuć tego. Pedał sprzęgła nie skacze pod nogą przy ruszaniu, a przynajmniej nie czuje. Już sam nie wiem czy to silnik czy coś innego. ---------- Post dopisany 01-01-2013 at 18:00 ---------- Poprzedni post napisany 15-12-2012 at 10:27 ---------- Labiel udało się coś znaleźć?
Labiel Opublikowano 1 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 1 Stycznia 2013 Niestety nie. Cały czas walczę też z tym EVAPem bo mój siadł. Kupiłem jakąś używkę, niby wywala błąd ale silnik trzyma obroty, zbiornika nie zasysa więc na razie jak jeżdżę. Póki co pokonuje raczej krótkie odcinki więc jest ok.
karol2984 Opublikowano 1 Stycznia 2013 Opublikowano 1 Stycznia 2013 a robiłeś coś z tym czujnikiem położenie wału, bo tak myślę żeby go wyjąć i wyczyścić tylko nie wiem jak, czy olej wycieknie itp?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się