Labiel Opublikowano 24 Lutego 2013 Autor Opublikowano 24 Lutego 2013 A co pokazywał vag. Korekty lambda rosły na maksa w miarę rozgrzewania się silnika, sonda na bogato no i cięcie czasów wtrysków na maksa. Od razu powiem że sonda sprawna bo wymieniałem na inną i efekt taki sam. To samo jeśli chodzi o świece, są nowe.
andrzej_1970 Opublikowano 24 Lutego 2013 Opublikowano 24 Lutego 2013 Moja propozycja jest taka całkowicie zakręcić gaz i do czasu usunięcia usterki nie używać go i szukał bym przyczyny w tym zaworku na filtrze który odłączyłeś jeżeli dobrze pamiętam to jest gdzieś na forum podobna usterka z uszkodzonym zaworkiem na filtrze.
Labiel Opublikowano 22 Marca 2013 Autor Opublikowano 22 Marca 2013 Moja propozycja jest taka całkowicie zakręcić gaz i do czasu usunięcia usterki nie używać go i szukał bym przyczyny w tym zaworku na filtrze który odłączyłeś jeżeli dobrze pamiętam to jest gdzieś na forum podobna usterka z uszkodzonym zaworkiem na filtrze. Aktualnie założyłem inny. Muszę go jeszcze sprawdzić dokładnie czy "stuka" ale VAG błędu nie pokazuje a w zbiorniku nie tworzy się ani podciśnienie ani nad ciśnienie. ---------- Post dopisany 22-03-2013 at 19:30 ---------- Poprzedni post napisany 24-02-2013 at 20:00 ---------- Już mnie to wkur***. Ostatnie dwa miesiące jeździłem na krótkich odcinkach to szarpanie jakoś mi strasznie nie przeszkadzało teraz znów jeżdżę trochę dalej i jest masakra. Ostatnio wymieniłem rozrząd bo była już pora a stary wydawał się nie zgrany idealnie według znaków. Wymieniłem go na nowy, idealnie podłóg znaków ale problem pozostał. Pierwsze przejazdy po wymianie rozrządu były w miarę ok, przynajmniej benzyna - szedł dobrze. Potem zająłem się ustawianiem LPG, auto trochę pochodziło, nagrzało się dobrze i d*pa. Zaczęło szarpać zarówno na LPG jak i na PB co dziwne na PB nawet bardziej głównie przy przyśpieszaniu tak jakby brakowało mu paliwa tym bardziej że wykręciłem świece i były czyste. No ale gdyby winny był filtr paliwa itp to na LPG powinno być dobrze a szarpie dokładnie w ten sam sposób. Nie wiem co jest grane. VAG jak zwykle milczy - jedynie błąd o niedobranej mieszance i tyle. Standardowo korekty na maksa, ale co dziwne po mocniejszym dogrzaniu kiedy objawy szarpania się nasilały korekty leciały w okolice zera (+-3%). Coraz mniej z tego rozumiem. Z jednej strony jakby go zalewało a z drugiej jakby nie miał paliwa. Po weekendzie wymienię filtr paliwa bo ten ma już z rok i chyba będę musiał sprawdzić wszystko po kolei od początku do końca: cały układ zasilania PB i wtrysku PB, po przez zapłonowy. Niestety nie wszystko da się w warunkach garażowych sprawdzić i to mnie boli.
Marcin Gugu33 Opublikowano 8 Kwietnia 2018 Opublikowano 8 Kwietnia 2018 jak zresetować kompa w VAGu 311 i co może źle wpłynąć po takim zabiegu? mam LPG to jakieś parametry przestawi ?
k232 Opublikowano 8 Kwietnia 2018 Opublikowano 8 Kwietnia 2018 17 minut temu, Marcin Gugu33 napisał: jak zresetować kompa w VAGu 311 i co może źle wpłynąć po takim zabiegu? mam LPG to jakieś parametry przestawi ? Klemy odepnij to Ci się wszystko zresetuje ale ustawienia gazu zostaną takie jak masz.
Marcin Gugu33 Opublikowano 8 Kwietnia 2018 Opublikowano 8 Kwietnia 2018 ponoć reset ECU zrobi to całkowicie - a klemy miałem odpięte przy rozrządzie przez 3 dni.
k232 Opublikowano 8 Kwietnia 2018 Opublikowano 8 Kwietnia 2018 Jak gaz jest źle ustawiony to po zdjęciu klem po kilku dniach wróci do tych samych ustawień.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się