Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[BLB, BRE, BKD] Demontaż wymiana montaż pompowtryskiwaczy 2.0 tdi 16V


Musashi

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 29.10.2019 o 18:36, piotrsob1 napisał:

Prawdopodobnie dla tego ktoś rzeźbił te podkładki pod pompkami , wygląda to na problem z uszczelnieniem właśnie na stożku pompka -głowica i w czasie rozgrzewania silnika przedostają się tamtędy spaliny z cylindrów do szyny paliwowej w głowicy , powodując zakłócenia w napełnianiu pompek paliwem .

A to własnie daje takie objawy jakie opisujesz ....:decayed:

Masz loga z korektami pompek podczas rozgrzewania silnika ( zrobionego wtedy gdy objawy występują ) ?

 

W dniu 31.10.2019 o 16:33, moniuh napisał:

w BRD nie ma podkladek :D sa tylko oringi gumowe uszczelniajace... poniewaz na 2 sruby skrecane pompki nie ma problemu z gniazdami jak w wersji z jedna sruba.

btw. odlacz wtyczke od EGR i zobacz czy nie będzie lepiej z tymi objawami ktore opisales

Wtryski wymienione, po pełnej regeneracji. Auto w końcu jedzie tak jak powinno- odżyło jak nigdy... jedzie aż miło,  także na to wychodzi że wtryski pasują z końcówką S.

Natomiast pojawił się znów mały problem co mnie nie pokoi.... Podczas odpuszczania nagłego gazu szarpnie mi autem, co da się odczuć za każdym razem - masakra.  Wcześniej tego nie było i nie wiem co może być tego objawem - ktoś miał taki przypadek? Nie sądze żeby były to jakieś poduszki silnika etc, bo to stało się dopiero teraz po tej całej zabawie z wtryskami. 

Dodatkowo przy mocno rozgrzanym aucie i 90st. czuć czasem minimalne podrygiwanie, ale to takie min. Jest moment że chwile go potrzęsie przerwa i potem znów trzęsiawka minimalna..

Nie wiem od czego to może być - wtryski po regeneracji, gumki etc wszystko nowe tak jak fabryka. 

Muszę podjechać do chłopaków i powiedzieć im o tym no bo wyrzuciłem już trochę kasy i nie chcę więcej wracać do tematu... tak być nie powinno. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 26.10.2019 o 14:53, Dandusiek napisał:

Chciałbym potwierdzić czy wtryski o oznaczeniu 03G130073 S podejdą do mojego BRD

Faktycznie pompowtryskiwacze od de facto słabszego silnika (140KM) są lepsze i wydajniejsze od tych 03G130073T (170KM)? Wymieniał jeszcze ktoś z Was te pompki od słabszego silnika? Dandusiek, uporałeś się z autem? Jak z tym szarpaniem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie gniazda wtryskiwaczy w BLB. Czy idzie to jakos zregenerowac czy nowa glowica?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, mravel napisał:

Panowie gniazda wtryskiwaczy w BLB. Czy idzie to jakos zregenerowac czy nowa glowica?

tam gdzie jest miedziana podkładka ?

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem tego. Mechanik mowi ze jesli jest luz na gwincie wtryskiwacza w glowicy to nie ma sensu grzebanie w tym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musashi - please Kolego - jeśli zaglądasz tu jeszcze czasem - odśwież fotki. Albo wyślij. Dzięki. Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie szybkie q&a Co tu powinno byc? Te podkladki w otworach sa luzne, na to przychodzi walek. Ale po jego zalozeniu podkladki nadal sa luzne.

BTW calosc mozna wymienic bez potrzeby wspomagania sie zdjeciami wiec nie ma sensu odwiezac fotek.

BTW2 powyzej pisalem o gniazda wtryskiwaczy i regeneracje. W 16v wtrysk jest na 2 srubach i nie ma szans by gniazdo sie wyrobilo. Nie ma tez podkladek miedzianych

 

IMG_6143.jpeg

Edytowane przez mravel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...