SotoM 20 Opublikowano 4 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 W 16V nie ma podkładek Dwa duże Oringi są na wtrysku Mniejszy wewnątrz sprężyny tam gdzie wchodzi element grzybkowy. A ta śruba która jest w pierwszym zestawie to śruba regulacyjna która Technologicznie powinno się wymienić a praktycznie się wogle tego nie robi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek016 0 Opublikowano 4 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 Panowie nie wiem czy w dobry temacie piszę, jesli nie to mnie poprawcie: Jak wygląda kwestia awaryjności pompowtrysków w silniku 2.0 TDI z 2006 r? Jakie są przykłądowe koszty ich późniejszej regeneracji wraz z 'robocizną'? Ptam bo zastanawiam się nad zakupem Audi B6 lub B7. B7 pojawiłą się na sprzedaż tutaj na forum z silnikiem 2.0 TDI... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 4 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 jezeli PD eskploatowane byly na dobrym paliwie, przebiegi autostradowe wytrzymaja ok 350kkm. nie znaczy to ze przestana dzialac po takim przebiegu. regeneracja trudna do wyceny, zależy indywidualnie od stanu PD. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawelkiwi 26 Opublikowano 12 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2016 Jeszcze ważne czy 140KM czy 170KM bo to zupełnie inne wtryski. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martyna Dudek-Zięba 0 Opublikowano 3 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2016 To właśnie będzie pierwsza czynność jaką wykonam, bo nie ma pojęcia kiedy był, i czy w ogóle był zmieniany. Dzięki za pomocJak coś mam do sprzedania praktycznie nowy wtryskiwacz bosch z mojej audi [emoji6] Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czester11 0 Opublikowano 7 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2016 Potrzebuje pomocy zmieniałem uszczelniacze na pd. Ustawiłem kręcąc kluczem za koło zębate walka rozrządu ponieważ mam dsg. Nie mogę odpalić auta zagadal chwilę ale dalej nic. Mam już słaby akumulator teraz go ładuje co może być źr nie chce zaskoczyć. Żadnych błędów nie ma. Paliwo w filtrze jest filtr nowy. Odpowietrzalem na kanale 35jikka razy Podczas kręcenia rozrusznika słychać dziwne swiergotanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SotoM 20 Opublikowano 7 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2016 Nie znam twoich zdolności -Ppd reguloeales na ich max wciśnięciu? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czester11 0 Opublikowano 7 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2016 tak 3 razy jak opadly dzwignie i sie chwile zatrzymaly wtedy dokrecilem do oporu i popuscilem 180 stopni. myslalem ze moze przy wkladaniu uszczelke uszkodzilem ale wszystko jest ok wyciagalem przed chwila. poskladalem spowrotem i nadal nic kilkukrotnie wlaczalem pompe vcds-em i krecilem bez skutku. jest ktos w stanie pomoc??? czy podczas krecenia walkeim mogl sie przestawic rozrzad?? poradzilem sobie . zapowietrzone vacum . duzo krecenia nie pomoglo , zato pomogl plak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SotoM 20 Opublikowano 8 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2016 Tak myślałem że musi być fest zapowietrzony... Pompa dobija tylko do tandemu a tandem podczas kręcenia napełnia magistrale silnika. może taka poradka dla kolejnych - zaopatrzcie się w 2 szt plaskoszczypow, 2 opaski trytki i za nim się rozliczy układ paliwa to zacisnąć sobie przewody paliwowe przy filtrze, wtedy nie cofnie się paliwo i skraca to czes uruchomienia silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 27 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2016 jezeli jest wszystko dobrze poskladane. trzeba krecic. odpowietrzenie trwa dlugo. pomimo, ze paliwo wychodzi podcisnieniem z tandemu, niezbedne jest usuniecie powietrza z listwy a co najwazniejsze z wtryskow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartez80 31 Opublikowano 28 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2016 Dokładnie ,trzeba sporo kręcić ,tak samo zreszta jak w przypadku wymiany filtra paliwa,jak ktos zapomni nowy uzupelnić paliwem przed montażem. Ja po Montażu pompek w swoim BRD zapomniałem podłączyć wiązke wtrysków i swiec żarowych (auto rozebrałem 3 tyg wczesniej i zapomniałem że to odpinałem) Po zmontowaniu wszystkiego kęciłem jakieś 15 minut ,z przerwami oczywiście ,a auto ani drgneło ,hahah (dziwne by bylo gdyby drgneło) Po podłonczeniu wiązki ,auto odpaliło od strzała i chodziło odrazu równo . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek016 0 Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Witam. Jestem posiadaczem Audi 2.0 TDI BLP 2005 R. Od kilku dni miałem problem z uruchomieniem silnika..otóż musiał dłużej pokręcić aby odpalił. W czasie jazdy raz na jakiś czas wyczuwalne było lekkie szarpnięcie jednak po przetasowania wszystko ustawalo. Dziś niestety nie mogę już odpalić auta. Kręci długo i w ogóle nie zaskakuje.. sprawdzilem pompę paliwa...wszystko ok..tzn podaje paliwo.. sprawdzilem też podajac paliwo pompujac ręczna Gruszka...niestety bez efektu. Próbowałem odpalić samochód używając też Plaka..podałem go trochę w dolot powietrza i po pewnym czasie samochód odpalił. Chodził normalnie przez dłuższą chwilę...wydawało się że wszystko jest ok ( cały czas pompujac paliwo ręcznie ) jednak po zgaszeniu silnika auto nie chce nadal samo odpalić bez Plaka, lub też z nim.. stąd moje pytanie czy możliwe jest aby problem leżał we wtryskach? Jak najłatwiej mógłbym to sprawdzić? Czy jeśli problem leżał by w stronie wtryskow...gdzie dokonać zakupu najlepiej ewentualnie czy można je zregenerować? Bo coś kiedyś slyszalem że w tej wersji silnika BLP wtryski nie da się poddac regeneracji...czy to prawda? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 1 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2016 silnik BLP? .... czyżby auto po swapie? wtryskiwacze raczej do regeneracji. zakup niezużytej używki mało realny. podłączałeś auto pod VAG? równie dobrze może być problem z pompą pomocniczą w zbiorniku paliwa... czytałeś mój pierwszy post w tym wątku nt. diagnostyki PD? BTW. ręcznie to można... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SotoM 20 Opublikowano 1 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2016 A w momencie włączenia zapłonu masz kontrolke silnika i spirale świec żarowych? Nie wiem jakiej firmy masz pompki bosch czy siemens.... Bo jeśli padła pompka to na Boscha silnik powinien odpalić i pracować na 3 cylindry, a na siemensie padnie jeden i auto nie zapali... Podłącz to wogle pod kompa jakiegoś diagnostycznego... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blbina 1 Opublikowano 1 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2016 (edytowane) BLP to raczej benzyna Edytowane 1 Września 2016 przez blbina Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Osiollekk 6 Opublikowano 3 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2016 Cześć, Moje BRD nie trzymało serii, wypluło 150KM i mało momentu. Diagnoza padła na wtryski. Auto do mechanika, PD wyjęte, zawiezione do sprawdzenia i faktycznie, dwa przy wyższych obrotach nie dawały rady w 20% i jeszcze jeden z nich przy małych obrotach nie domagał. Reszta w 100% sprawne. Decyzja oczywista - naprawiamy. Sprawne wtryski spowrotem do mechanika żeby zamontować do auta. Po odbiorze i paru dniach jazdy auto faktycznie troche lepiej pracuje na biegu jałowym i lepiej się zbiera. Nawet moge powiedzieć, że na podstawie logów dynamicznych auto szybciej o 1s przyspiesza od 2000rpm do 4000rpm. Jest jednak jeden problem, od pierwszego odpalenia po naprawie zauważyłem, że nieładnie odpala na zimnym, jest mu tak ciężko załapać, niekulturalnie. Na ciepłym ok. Postanowiłem zrobić synchro wałków rozrządu - ssący na zero i wg niego wydechowy ma blokade ale to nie rozwiązało problemu. Druga sprawa to przy normalnej jeździe, tak od 1,6tys rpm da sie usłyszeć taki dźwięk jakby tłukły zawory. Nie umiem tego inaczej opisać. Tak delikatnie, ale słychać to przy jeździe bez radia i jest to taki niekomfortowy dźwięk, niepokojący. Przed naprawą auto zapalało ładnie i nie było tego dźwięku. Najważniejsza sprawa, że mechanik za wyjęcie i włożenie wtrysków wziął tylko 150zl więc na 90% nie założył nowych śrub, uszczelek, dźwigienek, jak w pierwszym poście. Poratujcie diagnozą, czego to może być wina? Czy brak nowych części? A może brak "instalacji" wtrysków vagiem (po wymianie był zapisany błąd odpiętych wtrysków) Co może powodować taki dźwięk? Może nieszczelność wtrysk - głowica? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 3 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2016 1. bez względnie nowe uszczelnienia - prawidłowo założone. jeżeli po prostu wciągnął na wtryskiwacz, jest spora szansa że są uszkodzone. 2. Nowe śruby mocujące wtryskiwacze-dokręcone odpownim momentem. Dokręcanie na wyczucie to absurd, po pierwsze trudno uzyskać równe momenty dociągnięcia, ( wtrysk krzywo) po drugie łatwo przeciągnąć śrubę, poniewać dokręcając na wyczucie może się wydawać że jest za słabo. 3. prawidłowa regulacja śruby przenoszącej nacisk dzwigienki na trzpień PD> 4. Prawidłowa naprawa PD. 5. stukające zawory które słyszysz to zapewne spalanie stukowe. kiedy występuje? w czasie przyspieszania, jazdy ze stałą prędkościa czy przy odpuszczeniu gazu również? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Osiollekk 6 Opublikowano 3 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2016 1. bez względnie nowe uszczelnienia - prawidłowo założone. jeżeli po prostu wciągnął na wtryskiwacz, jest spora szansa że są uszkodzone. 2. Nowe śruby mocujące wtryskiwacze-dokręcone odpownim momentem. Dokręcanie na wyczucie to absurd, po pierwsze trudno uzyskać równe momenty dociągnięcia, ( wtrysk krzywo) po drugie łatwo przeciągnąć śrubę, poniewać dokręcając na wyczucie może się wydawać że jest za słabo. 3. prawidłowa regulacja śruby przenoszącej nacisk dzwigienki na trzpień PD> 4. Prawidłowa naprawa PD. 5. stukające zawory które słyszysz to zapewne spalanie stukowe. kiedy występuje? w czasie przyspieszania, jazdy ze stałą prędkościa czy przy odpuszczeniu gazu również? Dzięki Musashi Takiej odpowiedzi oczekiwałem. Wtryski przyjmuje, że są dobrze zrobione. Zakład mam po sąsiedzku, znam ludzi i wiem, że siedzą we wtryskach od przynajmniej nastu lat. Ten dźwięk na pewno słychać przy jeździe ze stałą prędkością. Co do odpuszczenia gazu to wydaje mi się, że też wtedy to słychać. Dokładnie napisze wieczorem, jak się przejade. Na pewno nie słychać tego przy niskich obrotach. Pokusiłbym się o montaż tych wtrysków sam ale nie mam ani ściągacza ani pozostałych narzędzi do osadzania elementów. Klucz dynamo, wszelkie nasadki i czujnik zegarowy jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 3 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2016 jezeli stuki slychac rowniz w czasie zwalniania, to jest stuk mechaniczny, którego przyczyna nie jest wtrysk paliwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Osiollekk 6 Opublikowano 3 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2016 Ok, sprawdze wieczorem A jeszcze zapytam, zakładając, że te wtryski są źle zamontowane i występuje to spalanie stukowe, to jazda autem jest niebezpieczna dla silnika? Czy raczej spada tylko sprawność silnika i taka zwykła, spokojna jazda raczej nie zaszkodzi? Pytam, bo najprawdopodobniej dopiero za 2tyg będzie ktoś w stanie mi to zrobić... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się