Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Szarpie i przerywa na benzynie i gazie


Manczo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam w swojej Audi B5 silniczek 1.6 101 ps . Siedzi w nim także instalacja sekwencyjna Stag 300. Ostatnio coś mi nie równo chodzi na benzynie o gazie . Myślę że to świece i przewody . Chociaż nie jestem pewien. Jakie jak już kupić przewody i świece i jak można to sprawdzić czy są dobre. Proszę o pomoc Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no jak?

auto do ciemnego garażu, mach w górę i patrzysz czy nie idą piorunki po cewce i przewodach, a świece jak dawno nie były wymieniane to warto to zrobić. Ogólnie sprawdź czy nie sa czarne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świece i przewody zawsze dobrze wymienić jeśli było to robione dawno lub nie wiadomo kiedy. Napewno mogło by pomóc czyszczenie przepustnicy bo podejrzewam że to ona może powodować nie równą prace silnika są specjalne środki do czyszczenia przepustnic myśle że to by trochę poprawiło prace twojego śilnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam w swojej Audi B5 silniczek 1.6 101 ps . Siedzi w nim także instalacja sekwencyjna Stag 300. Ostatnio coś mi nie równo chodzi na benzynie o gazie . Myślę że to świece i przewody . Chociaż nie jestem pewien. Jakie jak już kupić przewody i świece i jak można to sprawdzić czy są dobre. Proszę o pomoc Pozdrawiam

Miałem podobne objawy i byłem wczoraj u gazownika, który zakładał mi instalację. Podniósł maskę i okazało się że zsunął się wężyk i zasysał powietrze oraz za słaba mieszanka była. Ustawił wszystko i aż miło się jeździ ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety , to nie wina przewodów ani świec , okazało się że jak odpale ją i chodzi na benzynce to z tłumika wodą pluje i kałuża sie robi . Poprostu trafiłem na jakieś ciulowe paliwo . Idzie gorzej na benzynie jak na gazie a niestety jak pisałem mam sekwencje i nie da rady do puki sie nie rozgrzeje przełączyć. Tylko zastanawia mnie jak to udowodnić i co z tym zrobić . Może miał ktoś z was taki problem ? Tankuje przeważnie benzyne na orlenie i to w okrezie zimowym nawet verve. I żeby to takie rzeczy miały miejsce . Niestety nie mam paragonu i chyba nic z tym faktem nie zrobię . Dzięki za pomoc jak macie jakieś podpowiedzi co do tej sprawy to czekam na nie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tą wodą to normalne, mimo iż to nie powinno mieć miejsca to w PB jak i LPG jest trochę wody jak nietrudno się domyśleć woda nie ulega spaleniu a co za tym idzie gromadzi się w wydechu i przy odpaleniu zaczyna wylatywać, tym to nie masz co się przejmować, co do nierównej pracy silnika sprawdź i wyczyść przepustnice :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

vag logi, pierwsza rada, a w zasadzie druga

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Cewka 2. Przewody WN 3. Świece 4. Kopułka i palec rozdzielacza 5. Ustawienie zapłonu. ADP to stary typ silnika i w pierwszej kolejności trzeba posprawdzać te 5 rzeczy. Wiem co mówię bo sam mam adp i borykałem się z tymi problemami jakiś czas temu i zaczynają powoli powracać. U mnie największym powodem przerywania była padająca cewka, w końcu się styki utleniły. A i przy okazji mam pytanie do forumowiczów. Problem polega na tym, że na biegu jałowym buda drży (przewody zaczynają świecić), ale przy około 1200 obr/min wzwyż przestają i wsio działa normalnie. Ustawienie zapłonu pokazuje na jałowym 15-18 GMP ale przy tych 1200 w górę jest już 12 GMP. Kilku już mechaników próbowało ustawić ten dziadowski zapłon i nic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...