Skocz do zawartości

Hubertus162

Pasjonat
  • Postów

    48
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Hubertus162

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Hubertus162

0

Reputacja

  1. W moim ciśnienie na rozgrzanym na wolnych wynosi 2,2 bara przy 2000 5 bar. Jeżdże na castrolu 5w 30 wymieniam co 15 tys. myślałem o tym żeby zmienić jaki polecacie? myślałem o motulu 5w30 ale on ma specyfikacje 504 00/507 00 a w instrukcji obsługi tego silnika jest podana norma 500 00, 502 00, 501,01 lub 503 01. mógłby ktoś wytłumaczyć o co chodzi?
  2. Nie u Gorzkiewicza. A z tym userem to grubo przesadziłeś kolego.
  3. Chyba macie racje z tym lubryfikatorem nie będe zakładał. Pojadę do gaziarza niech to robi i nawet nie próbuje mydlić mi oczu żę jest dobrze muszę tylko odebrać auto od mechanika bo mam dziwny wyciek oleju.
  4. usunołem i nie wróciły stało się tak tylko raz a szarpi o roku czyli od samego początku jak mam gaz wyglada to jak by w momencie przełączania o kilka sekund za późno był podany gaz pod obciążeniem szarpnięcie jest dużo mocniejsze niż prz przeełączaniu na wolnych obrotach
  5. vag był podłączany pokazał mi tylko raz przerwa w zapłonie na 2 cylindrach na regulacji byłem i nic to nie dało
  6. Posiadam instalacje brc plug drive mam problem bo przy przełączaniu na gaz szarpie czasem zapali sie i mrugnie kilka razy check temp przelaczania sie na gaz wynosi 38 stopni wtryski sa pomaranczowe
  7. na zimnym i na ciepłym jest dokładnie tak samo vag nic nie pokazuje auto gdy nie miało instalacji gazowej również drgało. drga na wolnych obrotach i w miare zwiększania obrotów drgania słabną przy 1800rpm trochę się zwiększają i przy 2000rpm znikają. Kompresja na cylindrach wynosi 12-12.5
  8. Panowie mam taki problem mój silnik drży nie podejżewam koła dwumasowego bo drży od razu po odpaleniu. Mój mechanik stwierdził żę silnikowi nie może nic dolegać jedynie może pomóc aktualizacja sterownika silnika umuwiłem się w ASO na aktualizacje a oni wzieli kase i powiedzieli że program jest aktualny i nie trzeba aktualizować! Dodam że rozrząd ustawiony jest idealne nie ma spalania stukowego ani nieregularnych zapłonów. Dodam że na gazie i na benzynie jest tak samo auto drży co myślicie o wymianie sterownika?
  9. Mój 3.0 V6 manual Quattro spala na trasie 10.5. w trybie mieszanym 12 lpg + zimą około 1.5l latem około 0.5l benzyny.
  10. zastanawiam sie czy to nie wina wtrysków mam pomarańcowe brc starczą do tej mocy? a co z tą temperaturą jest za wysoka czy ok
  11. No właśnie troche obawiam się o zawory temp gazów wynosi 700 stopni no i przy przełączaniu się na gaz szarpie i parę razy mruga check potem jest ok. nie wiem właśnie czy ta temp nie jest za wysoka i dlaczego szarpie i mruga check
  12. Ostatnio zacząłem sie zastanawiać czy zamontować lubryfikatora w swoim ASN-ie z instalką BRC. Byłbym wdzięczny za jakiekolwiek informacje na ten temat a szczególnie za informacje od użytkowników instalacji z lubryfikatorami...
  13. Hubertus162

    Falowanie obrotów

    Kolego sprawdź ciśnienie oleju może masz za wysokie jeśli tak powodem może być odma lub zawór nadciśnienia w pompie.
  14. Ja kupiłem opony BF GOODRICH. Opona średniej klasy ale sprawuje się bardzo dobrze. Puki co jest nowa, zobaczę jak bedzie pozniej. Widziałem kiedys test opon w którym opony GOODYEAR były duzo lepsze od innych mimo to ze nie sa najdroższe
  15. Hubertus162

    Ile pali Wam gazu?

    3.0 V6 instalacja BRC plug drive spala 12-14 litrów w cyklu mieszanym na trasie 10.5l najlepszego gazu. U mnie w mieście jest to gaz z Bp. Nigdy nie lałem gazu słabej jakości więc nie wiem jak by to wtedy wyglądało. Mój ojciec ma A4 B5 1.6 ANA i użytkując jego auto stwierdziłem że gazu z Bp spala 8,5-9 natomiast jakiś innych sików spala 10-10,5. wniosek jest taki ze nigdy nie lać najtańszych SIKÓW bo nie ma z tego żadnych zysków. JEŹDZI SIĘ DROŻEJ I GORZEJ!!!!!!!!!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...