Hubertus162 0 Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 od jakiegoś czasu gdy silnik jest rozgrzany nie zależnie od obrotów zapala się olejarka. zmierzyłem ciśnienie i wynosi przy 2tys 2.2 bar przy 3tys 3 bar na wolnych obrotach 0.5 bara. Jak sądzicie czy to dobre ciśnienie czy jest za niskie? Ma ktoś może jakiś schemat ile powinno wynosić ciśnienie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 pompa siada, na Twoim miejscu zająłbym sie jak najszybciej na jakim oleju jezdzisz ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hubertus162 0 Opublikowano 9 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 castrol edge 5w30 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 silnik pracuje normalnie ? nic nie stuka, nic nie puka ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hubertus162 0 Opublikowano 9 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 silnik pracuje poprostu źle na postoju trzęsie co kilkanaście sekund rzuci nim tak mocniej. ogulnie coś w nim gluglota z przodu silnika podejrzewam pompe wspomagania ale nie jestem pewny ta olejarka zapala się bardzo rzadko i z reguły po 3 piknięciach gaśnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 rozbieraj miske, i ściągaj pompe bo bedziesz miec problem na pare tysięcy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romeo22ster 2 Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 rozbieraj miske, i ściągaj pompe bo bedziesz miec problem na pare tysięcy kolega tu ma racje rozbieraj puki pora bo potem bedzie płacz i spore koszty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hubertus162 0 Opublikowano 9 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 panowie jak uważacie czy silnik może z tego powodu pracować tak jak pisałem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
longerooo 1 Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 no tak:) jeszcze trochę i się zatrze:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romeo22ster 2 Opublikowano 10 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 szlakt trafi panewki i nie tylko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xsystoff 0 Opublikowano 10 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 0.5 bara to praktycznie minimalne cisnienie pracy Jeszcze troche i bedzie trzeba szukac nowego silnika na allegro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hubertus162 0 Opublikowano 10 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 Dowiedziałem się że jest w pompie taka sprężynka która odpowiada za to ciśnienie oleju jak myślicie czy dało by sie w niej coś przestawić żeby podnieś ciśnienie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 10 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 ta sprezyna jest na kanale przelewowym i nie ma mozliwosci aby sie zawiesiła w pozycji otwartej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hubertus162 0 Opublikowano 10 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 a gdyby coś pod nią podłożył żeby była ciaśniejsza ciśnienie nie było by większe??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 10 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 ten zawór jest od nadmiernego cisnienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hubertus162 0 Opublikowano 10 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 piszesz o tej sprężynce z kulką tak? Za co ona odpowiada? na jakiej zasadzie działa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 10 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 Ma ktoś może jakiś schemat ile powinno wynosić ciśnienie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 10 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 w pompie sa dwa kanały, w jednym jest spręzynka z kulką drugim kanałem idzie olej do filtra gdy cisnienie przekroczy ustaloną wartośc kulka sie cofa i odsłania drugi kanał cisnienie wówczas zostanie na okreslonym stałym poziomie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hubertus162 0 Opublikowano 10 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 czyli wchodzi w gre tylko wymiana pompy czy tak? jakie ten silnik powinien miedź ciśnienie na wolnych obrotach? ciśnienie 4bary przy 2tys nie jest zbyt duze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 10 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 0.4 MPa powienien miec przy 2000obr/min na wolnych 0.14-0.16 MPa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się