domjenick 18 Opublikowano 10 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 0.4 MPa powienien miec przy 2000obr/min na wolnych 0.14-0.16 MPa chyba cos pomyliłeś Tomek 4 bary przy 2 tysiącach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 10 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 dobrze napisałem, 0.4 MPa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hubertus162 0 Opublikowano 10 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 Tomik widzę że jesteś w temacie z tą pompą jak uważasz da się ją jeszcze jakoś podratować czy tylko wymiana ratuje sytuacje? czy od tego ciśnienia mógł sie już uszkodzić silnik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 10 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 pompy juz nie uratujesz, pozostaje wymiana jak zdejmiesz miske trzeba poodkrecac po kolei stopy wału i korbowodów sprawdzisz wówczas w jakim stanie są panewki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 10 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 dobrze napisałem, 0.4 MPa dobrze-pomyślałem o Kpa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hubertus162 0 Opublikowano 10 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 dzięki za pomoc dam znać jak to się skończyło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 10 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 oby dobrze :good: :good: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
longerooo 1 Opublikowano 11 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2012 może wystarczy smoka przeczyścić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wircik 0 Opublikowano 11 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2012 Jest możliwość że odkręciła ci się pompa oleju - ja takie coś przerabiałem - jak już ją odkręcisz to wymień od razu oringi 4 szt na rurkach i jeden mały pod pompą ( jakby co to mam pompę oleju do tego sprzętu (stan idealny)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 11 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2012 może wystarczy smoka przeczyścić? może być i smok zapchany- w takim wypadku-tylko cena operacji ulegnie zmianie na niższe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romeo22ster 2 Opublikowano 11 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2012 wolał bym wymienić pompe niż czyścić smoka, po co rozbierać dwa razy pompa nie jest aż taka droga bo sam wymieniałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 11 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2012 wolał bym wymienić pompe niż czyścić smoka, po co rozbierać dwa razy pompa nie jest aż taka droga bo sam wymieniałem. ale po co wymieniać coś, co jest sprawne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes1150 15 Opublikowano 11 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2012 Na wymianę pompy oleju bym się nie porywał bo to nie 1.8T i pompa nie kosztuję tu 550zł. :gwizdanie: Fajne ustrojstwo 06C103273H Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wircik 0 Opublikowano 11 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2012 koszt w Aso chyba 3200 przynajmniej tyle chcieli 1,5 roku temu Sprawdź czy się pompa nie odkręciła, albo rurki 4 szt czy są w swoim miejscu - zdarza się że rurka odkręci się i ciśnienia nie będzie trzymać. Ja tak miałem u siebie - kupiłem drugą pompę - bo też wszyscy twierdzili że to pompa - i teraz mam dwie pompy, i dwa czujniki ciśnienia - chociaż nie którzy mówią że od przybytku głowa nie boli - ale po co robić sobie koszty. Jak coś to dzwoń 693 911 689 - służę pomocą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 11 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2012 Najpierw sie rozbiera i weryfikuje czesci potem kupuje co jest potrzebne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wircik 0 Opublikowano 11 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2012 po to żeby dwa razy nie rozbierać - a w końcu trzy razy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
longerooo 1 Opublikowano 11 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2012 obstawiam na zapchany smok:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 11 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2012 jak wyglada w ASN-ie filtr oleju ? Blaszak czy wklad ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wircik 0 Opublikowano 11 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2012 blaszak i chłodniczka oleju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
longerooo 1 Opublikowano 12 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 Panowie a zapomnieliśmy o najprostszej i chyba najtańszej opcji:)wymień filtr oleju(broń Boże FILTRON !!!!miałem parę razy przypadek że się rozpadł w środku!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się