michal21 Opublikowano 19 Marca 2012 Autor Opublikowano 19 Marca 2012 Moje logi: Dynamiczne: Log (0 - 008) Log (1 - 004) Log (2 - 011) Log (3 - 003) Log (4 - 001) Log (5 - 010) Log (6 - 018) Statyczne: Log (0 - 023,023) Log (1 - 001,001) Log (2 - 004,004) Log (3 - 000) Log (4 - 003,003) Log (5 - 014,014) Log (6 - 013,013) Log (7 - 018) Log (8 - 007,007) Log (0 - 011) Statyczne BS: Log (0 - 004) Log (1 - 000,000) Log (2 - 003,003,003) Błędó silnika brak. Jakby coś było nie tak to napiszcie bo to moje pierwsze logi...
bartek1605 Opublikowano 19 Marca 2012 Opublikowano 19 Marca 2012 -przepływka kaput -stat. kąt wtrysku do poprawy -zmniejsz troche dawke paliwa
michal21 Opublikowano 21 Marca 2012 Autor Opublikowano 21 Marca 2012 witajcie, po odłączeniu wtyczki od przepływomierza jak powinno zachowywac sie auto? Teraz pokonałem trase 10km przy odlaczanej przepływce i powiem tak, że wydaje się na troszkę słabsze ale tylko troszke. czy powinna byc duza roznica? Jezeli tak to sproboje wg instrukcji znalezionej j ą zregenerowac a jak nie to po przeczytaniu forum zdecyduje sie na nowa orginalna z ASO. I wg tego co tu napisal bartek, po wymianie przeplywki powinna wrocic moc do autka? I jeszcze pytanie o: -stat. kąt wtrysku do poprawy -zmniejsz troche dawke paliwa do jakiej wartosci poprawic powyzsze rzeczy? Dzisiaj przyszedł mi zestaw 2 blach z allegro do zaslepienia EGR, wg logow i wg mnie ona chyba działa bo sie otweira i zamyka, czyli narazioe nie ma sensu zaslepiec?
Malinek110 Opublikowano 21 Marca 2012 Opublikowano 21 Marca 2012 POwiem CI tak zaczne od przepływki.Jeśli odpeniesz przepływkę auto musi być słabsze.Bo ECU nie dostaje informacji ile dostaje sie powietrza tylko dobiera z pamieci wartości zastepcze.Silnik pracuje wtedy w tzw. trybie awaryjnym.Bedzie słabsze ale powinno równomiernie przyspieszac. Co do stat. kąt wtrysku to gdzieś w dziale warsztat jes opisane w jaki sposób przestawia się ten kąt on dokładnie nazywa się kąt wyprzedzenia początku tłoczenia tu masz poprawna wartość jaką powinieneś sprawdzic na vagu. http://img227.imageshack.us/img227/999/kuva2xn2.png Teraz tak powinieneś wyciągnąć dolot wyczyścic go bo w środku za pewne jest zawalony smółą przynajmniej ja tak miałem.I wtedy zaślepić EGR aby ponownie Ci nie zabrudziło dolotu.Mysle ze wiesz jak działa EGR i po co on jest,dlatego radze Ci go wywalic
bartek1605 Opublikowano 21 Marca 2012 Opublikowano 21 Marca 2012 -stat. kąt wtrysku do poprawy - 49 do 51 -zmniejsz troche dawke paliwa - ok. 3-4mg/suw
michal21 Opublikowano 21 Marca 2012 Autor Opublikowano 21 Marca 2012 dawke paliwa zmieniłem, a stat kat wtrysku poległem... nie mogłem odkrecić dolnej śruby w otworze od koła.. musze kupic bardzo krotka przedłużkę bo gdzieś mi sie zapodziała.. a tak poza tym to stat kat wtrysku jest wbloku 000 i to jest 2 czy 3 kolumna? w moich logach wartosc 008 czy 036 ?? Wymieniłęm przepływke na druga ktora leżała sobie w garazu i auto dostało power'a ale zaraz złapało błąd i przechodziło w tryb awaryjny. Sproboje ja zregenerowac a jak sie nie powiedzie to nowa z ASO. Zaraz wstawie nowe logi, zobaczycie czy cos sie zmieniło.
Malinek110 Opublikowano 22 Marca 2012 Opublikowano 22 Marca 2012 Sorki za pomyłke tak jak pisze niżej kolega:)
damian12759 Opublikowano 22 Marca 2012 Opublikowano 22 Marca 2012 trzecia kolumna z wartością 008 to jest statyczny kąt wtrysku
danu44 Opublikowano 24 Marca 2012 Opublikowano 24 Marca 2012 drugie okienk to co u Ciebie jest 36 Wprowadzasz w blad kolege... I nie poprawsz tego.
michal21 Opublikowano 26 Marca 2012 Autor Opublikowano 26 Marca 2012 przzepływka wymieniona na nową BOSCH, logi w dziale Diagnostyka, podaje link: http://a4-klub.pl/vb/showthread.php?229198-Logi-do-oceny Dalej łapało tryb awaryjny
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się